Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amikor megállt a fasztránk, akkor ezt mondták a szakik, hogy keressem meg a tankban a pumpát,mert az van, meg a szűrőt, mert az is van.
Hát, iylen régi olajkályhákban nemvan:)

Simán a zadagoló szittyózza, ami azért jó, mert ha csak hangyányit is fellevegősödik, csepept is szivárog, akkor megááll mint a szög, és lehet légteleníteni meg mittomén.
(a légtelenítás részidőm már egészen jó mert gyakolroltam:)

Nekem az ua szűrő a motortérben egy nagy flakonszerű bazsás, egyben van az előmelegítővel.

Nekem ne a szűrő dugult el, hanem az előmelegítő, (amiben úgy fél centis járatok vennak amúgy) mert jóképességű paraszt akitől vettem, nem volt képes leszűrni a hszanált sütőolajat amivel járatta, és tele volt égett hagymakarkákkal az előmelegítő:)
4. Nem piszkálom.
zoli fuvokaügyben kereslek ma vagy holnap
ha 2 vezeték jeladó ha 4 akkor jeladó+szivattyuegység de jobb ha szerelőre bizod
Találtam a raktérben egy leszerelhető fedelet de ott csak kábel megy a tankba a jeladóhoz. Tank ki tényleg Dolgozni kéne nem szerelni. 2004 év végi assziszem. 1.6 8 valve. Erre most nincs idő, majd reménykedem hogy beszívja a szenyát magától
amugy meg c corsa de mindegy
ha élőadatot lehet belőle olvasni komputeren keresztül hogy mennyi benzint kap akkor olyan régi nem lehet zolikám!az üzemanyagnyomást meg valaminek elő kell állitani de még ha nincs is előszivattyuja a szivócső végén mindenképpen van valami szürő ami igencsak el szokott tömődni
Egészen régi dieselekben nincs a tankban szűrő, ahogy szivattyú sem:)
(fasztra motor mittomén hogy hííják)
combora nem emlékszem pontosan hogy van-e szerelőablak ahol kiveszed a szivattyuegységet vagy /ezt nem szokták szeretni a szerelők/le kell venni a tankot és ugy kivenni a szivattyut
Keresem.
az a szivattyunak egy előszürője minden üzemanyagszivattyun van rá van bilincselve vagy pattintva a szivóoldalra de ki kell venni érte a szivattyut ha diesel ha benzin lenni kell benne egy müanyag lapszürő a szivattyu szivó végén
Szőr Dió. Hol van az előszűrő amit írtál. A szerelő bácsi mondta, hogy a comboba nincs olyan. Eddig működött a verda de minden képpen akartam vinni a szerelőhöz amit mondtál de ma Budárol hazafele a Rákoczi út közepén megint leállt. Persze belsősávban. Kivarázsoltam a buszsávba ott is dugót csináltunk egy kicsit. Népszerű voltam. Pár perc pihi simán indult és hazahozott. Bocs a fórumosok tól a privátért.
Hívj fel.
Race2 itt lesz majd: http://youtu.be/-LYw5JaUoBg
sportmotorral még küzdök konvertálás miatt, lehet kettőbe kellett volna szednem, de igazából a sportmotor sz@rjon sünt :), youtubera simán felmegy az eredeti, aztán ők automatikusan konvertálják ahogy akarják...
Lacibácsi! Nemvón valami jóféle 90/90-18 első radírgummád eladó?
Jaj Lacibácsi! Nagyon sajnálom... pedig jól ment!
Remélem a II. futamban odab@sztál nekik!
GtF race1: http://youtu.be/47jQMksu2mQ (pár perc múlva fent lesz)
itt ugyanez (nem jó minőség):
Szeva! Teljesen kiment a fejemből a karbi ügy. A héten nem is fog menni mert sok a melóm. Szerintem bevállalható egyedül is, csak figyeld meg mi hol volt :) Ha nem ütöd vágod akkor nem állítódik el semmi.


Valamint: Ha valaki rendelkezik 125 lc hez kuplung kosárral arra azonnal lecsapnék, és 1000 hála.
Sosem lesznek egyenlők a feltételek, de nem is arról beszélek.
Én arról beszélek mi van most: Pl tudtommal B.gyarmaton is sokkal több a nevező, szerintem a nosztalgia miatt ... Na meg az egyes versenyekre beugrók többnyire jobban szeretik a kevésbé teknikás pályákat, a kanyargós pályák jobban kedveznek a profiknak és akik folyton ott gyakorolnak.
És bizony volt régebben , h 350-es Jaffával próbálkoztak ellenem az utcán, az más kérdés, h valóban nem erre való. Csak azért említettem, h ha valakinek erre van késztetése, akkor miért ne?
A Pannóniás pályaversenyzésnek is komoly hagyományai vannak, csak azt te nem láttad.
Akik versenyezni akarnak azok ott vannak most is minden versenyen, ettől még lehetne kedvezőbb feltételeket teremteni a hobbi motorosoknak is akik csak néha ugranának be.
Erről beszélek.
üdv.egyik ismerösöm a mai nap hivott,hogy van neki néhány yamaha rd125 dx blokkja!vannak olyanok,amiket fel kell újitani,de vannak egészen szép állapotúak is.akit érdekel,kérem mailban érdeklödjön.elöre is köszönöm.
Ok! Elment!
csak akkor kell oda csavar ha le akarod fixálni a powert.Ha beteszed a csavart akkor értelemszerüen nem müködik a power.
Keresőbe beírod "TKRJ", a 4. találat:
Omegamotor
szusedli@freemail.hu Erre próbáltad?
Pedig ma is kaptam rá fotót!Próbáld meg még egyszer,ha nem megy ,akkor a fiam cimére küld át.szusi26@gmail.com
Nem. A furat jelöli a fojtószelep alaphelyzetét.