Zolikám. nagyon köszönöm de lehet, hogy túlértékelsz. Brezon 1.06 időket mentem. Kakucson meg 52 körül. Igaz nem mentem még ezen a pályákon illetve Kakucson fordított irányban mz ts 125-el 1x. Ezek bejáratós edzések voltak. Motort is magamat is járattam. Ha megtanulom az íveket és nem eröltetem agyon + végre leshetek el dolgokat a többiektől akkor a videókat elemezve kb. 1-2 másodperc lejöhet ebből. Ja! ha valaki elé bekeveredek vagy lerajtolom az szívni fog mert az íveket még mindig össze-vissza keresgetem Itt is középen megyek
semmi megalázó nincs ebben zoli sőt amig kergették egymást a kölyökkel mindegyre jobb időket mentek ha forszirozzuk talán meglett volna minden futamban de nem volt sok értelme meg nem akartuk erőltetni először had tapasztaljuk ki mi hogy sikerült ypvs van rajta
szoval akárhogy számoltuk kiló alatt nem jött volna ki, kakucs már kevesebb lessz nyilván de 60-70 elkölteni nevezéssel + az egyébbel
nem teheti meg mindenki.
na ti is szereltetek rendesen,nándi mondja 16,5 le a doki motorja
eredmény.? Forgácsék is reszeltek egész télen eredmény?
meg keményitettem a hsó rugot akartam hogy kiprobáld de bezártam a buszba a tel csabi meg elvitte. Na a p20-nak is kijutott.
volt benne egy egyíenes azt is teledobálták mindenféle lessitóval,
sajnos ez csak szenvedés a yamahával 1 szlovákring az igen 200-as nyujtott kanyarok hosszu egyenessel. inkább 1 1km hosszu egyenes had énekeljen fortisszimoban,
milen gyujtás van a 350-esen?
Lehet, a veteánosok úgy érezték megalázó, hogy kiekrüli őket egy kis motorka, de szerintem ez nem cicki egyltalán, oda az egyszerűen hatékonyabb.
Teljesítméynben mint egy széria p20 csak a fele motorsúly, de sokkla jobb futóművel.
Kisebb pályán ebből nem is jöhet ki más mint, hogy hatékony a kicsi.
Pont ezért lett volna penge Füves Sanyi is, akit marhára sajnálok, mert villogatott volna ő is a könnyű motorral
gondolom a suly/loerő arány a döntő de mindegy jó volt a kis gép nekünk meg ennyi volt benne.majd lesz jobb is.inkább a résztvevők hiánya az aggasztó mi lesz még később?
várható volt hogy kevesen lesztek már a távolság miatt is, már beszéltük ma a szabóval hogy mi is 80nal megyünk, mert az is elég lessz de félretéve a viccet tul nagy lett volna a költség,motorok belöve racéra készek voltak.
Igen, nagyon nagyon könnyű a motor, a súly-loerő aránya biztosan igen jó, réadsul marha könnyű nyilván lapratenni, a 350-es meg a kis kanyarokban nyilván birkózógép.
Hringen nyilván pont fordítva lenne, az iylen kilométer környéki pályák a kicsi könnyű motornak kedveznek.
Lásd még az ypvs amivel egyszerűen nem lehetett körbemenni rendesen.
na most miröl beszélünk 6gangos minarelli,stage 6 hengerrel 25-26 le azé még ha 8 at forog a yamakka akkor is 40 le a 350 és 5 kg forgató nyomatékkal?/ a tavalyi 350 12 csont nélkül/az idei 250 meg 12,5/de disznó modon eszi ez is a gumit/
de ha ilyen kevesen voltatok nincs pont 1 katba min 5indulónak kell lennie.
Üdv. Gratula a versenyhez. Elindultam én is csak kalandúrába fajult a dolog. Leírhatatlan mit érzek! Szarul hagytam abba a szezont felkészületlenül Gyarmaton, most meg szarul kezdek amikor tényleg minden penge akkor a kocsim hagy cserbe az autópályán. Napfelkelte, napszemcsi, jó csaj mellettem, disznaj moci a raktérben, vérszomjas rider a kormány mögött...mi lehet itt gond..gondoltan
majd ha meglátod hogy megy az a kis szar elhiszed a dolgot.üresen nincs 50 kiló és nagyon dinamikus minden a helyén van rajta.a gondok ellenére mi is csak 2 másodperccel maradtunk le attilától igaz a ragacs robi is
zoli! a dolog azért egy kicsit árnyaltabb volt de az tény hogy botrányosan kevesen voltunk.szokás szerint a kemény mag akik még segitenek is egymásnak.én nem is akartam motorozni a hétvégén mert nem volt semmink beállitva a szokásosan utolsó pillanatban elkészült motoron és figyelőszolgálatot teljesitettem meg próbáltuk belőni a gépet de nyolcezernél nem forgott többet akármit csináltam vele és nem akartunk lyukasztani a robiék masinája meg tényleg fantasztikusan ment.a petiék verseny előtt rábeszéltek hogy menjek mert ugy kap pontot a kategoria/hiányzott a füves sanyi/ a sors fintora hogy a petinek kifogyott a benzinje a második futamon addig végig előttem volt jól zizeg a motorja is én meg csak beugrottam.a p20asok technikai dolgokkal küzdöttek molnár lacié ragadt én adtam neki főtengelyszimmeringet dani a lánckerékanyát hagyta el bár mindegy volt mert beugrott a rajtnál,a lecso gépe meg nem állt össze egész hétvégén.szóval azért mert kevesen voltunk még voltak történések az attila éjszakai kalákában véghezvitt blokkhegesztéséről már ne is beszéljek
a levegőssel.
nem teheti meg mindenki.
eredmény.? Forgácsék is reszeltek egész télen eredmény?
meg keményitettem a hsó rugot akartam hogy kiprobáld de bezártam a buszba a tel csabi meg elvitte. Na a p20-nak is kijutott.
sajnos ez csak szenvedés a yamahával 1 szlovákring az igen 200-as nyujtott kanyarok hosszu egyenessel. inkább 1 1km hosszu egyenes had énekeljen fortisszimoban,
milen gyujtás van a 350-esen?
Teljesítméynben mint egy széria p20 csak a fele motorsúly, de sokkla jobb futóművel.
Kisebb pályán ebből nem is jöhet ki más mint, hogy hatékony a kicsi.
Pont ezért lett volna penge Füves Sanyi is, akit marhára sajnálok, mert villogatott volna ő is a könnyű motorral
Hringen nyilván pont fordítva lenne, az iylen kilométer környéki pályák a kicsi könnyű motornak kedveznek.
Lásd még az ypvs amivel egyszerűen nem lehetett körbemenni rendesen.
de ha ilyen kevesen voltatok nincs pont 1 katba min 5indulónak kell lennie.
az attila teljesitményét megértem,mert bitang erős a tz henger,
de a többi?