Most h. így vissza emlékszem nekem is volt h. letörött tőbe. Még a mitónál.Az lett furcsa h. mikor járt alapjáraton hallatszott vmi olyasmi mint egy husdaráló meg néha megakakadt :D Csak úgy indult újra ha sebességbe kicsit hátra toltam. Akkor ment egy darabig megin.
Azért is idegel, mert mindent ki tudok cserélni. 1-2 sérült műanyag fogaskereket, deknit (repedt belül a berúgónál).
De ha még benne van mindig valami szar... az nemjó. :S
Mert parasztországban véső-kapapács a szerszámkészlet.
Nyilván valami gyökér, közétette a vágót és úgy akrta meghúzni az anyát.
Kb minden második hazsnált motor iylen, hogy valami sérülések vannak benne, amik nem a használatból, hanem a baromságból származnak.
(koszmotornál az yilesmi úgyszólván kötelező:)
itt is van + képek! a számom :0639825809
a képeken:
km óra
fordulatszám mérő,kormény,kormány szektorok,trafók,elektronika,kábelköteg,kerekek,olajtartály,légsz
Apró szemcsék voltak, de nem annyi amekkora darab hiányzik. Meg a szemcsék nem zörögnek szerintem :)
Én nem tudom mennyire áramlik az olaj a blokkon belül egy 2T nél.
csak nem úszott tovább XD. de jól átnéztem nincs feltapadva sehol.
Nem volt darás az olaj kicsit?Én ilyenkor mindig egy festékszűrőn át szoktam szűrni és akkor látni h. ledarált valamit vagy nem.Ha benne mozgolódott akkor biztos kell lenni egy kis aluforgácsnak
Nekem is eszembe jutott, de azért szedtem szét mert próbakör után elkezdett zörögni ez az oldal. jobbra döntésnél erősebben. Konkrétan hallatszott hogy pattog a dekni alján valami apró . (és előtte nem oldott a kuplung furán viselkedett, gondoltam új olaj, még nem szedte fel.) Kitekertem az olajbeöntő kupakot, és elég tutin onnan jött a hang. Valamint, más látszólag nem hiányzik :)
Hihetetlen.
4 éve van nálam, azóta a dekni nem volt levéve, érdekes hogy csak úgy magátol letört. Bár látszik hogy már valaki barmolta, mert a csavarbiztosítások sérültek.
És nem találom a darabot. lehet hogy átkerült a másik oldalra a blokkban?
vagy ahhoz nagy?
( Ha valaki tudna alkatrészt hozzá, vagy valakit akinek van Az kérem írjon)
..evvel már semmit ki kell dobni vagy átszegecselsz egy másik kosarat de legjobb ha beszerelsz egy másikat akkor szokott általában letörni vagy megsérülni amikor leszereléskor a kosarat rögzítik nem megfelelő módon a központi rögzítő anya lecsavarásakor ennek is meg van a módja...
Hello mindenkinek.
Rd 125 lc Szereléshez kérnék ISMÉT segítséget.
Letört a kuplungkosár egyik fogának a fele és zörgött a dekni mögött.
Egyenlőre nem találom. most volt olajcsere, henger tömítés ilyesmik.
Mitől történhetett ez? És mit kezdjek vele?
De ha még benne van mindig valami szar... az nemjó. :S
Most megérne nekem egy kis pénzt.
Nyilván valami gyökér, közétette a vágót és úgy akrta meghúzni az anyát.
Kb minden második hazsnált motor iylen, hogy valami sérülések vannak benne, amik nem a használatból, hanem a baromságból származnak.
(koszmotornál az yilesmi úgyszólván kötelező:)
a képeken:
km óra
fordulatszám mérő,kormény,kormány szektorok,trafók,elektronika,kábelköteg,kerekek,olajtartály,légsz
Én nem tudom mennyire áramlik az olaj a blokkon belül egy 2T nél.
csak nem úszott tovább XD. de jól átnéztem nincs feltapadva sehol.
Reális ez az ár?
Hihetetlen.
És nem találom a darabot. lehet hogy átkerült a másik oldalra a blokkban?
vagy ahhoz nagy?
( Ha valaki tudna alkatrészt hozzá, vagy valakit akinek van Az kérem írjon)
Rd 125 lc Szereléshez kérnék ISMÉT segítséget.
Letört a kuplungkosár egyik fogának a fele és zörgött a dekni mögött.
Egyenlőre nem találom. most volt olajcsere, henger tömítés ilyesmik.
Mitől történhetett ez? És mit kezdjek vele?