Hali. A fiam csinálta nekem ezt a blogot, ami érdekes lehet benne másnak is, hogy bemutatnánk a spec kategória versenyzőit is a versenyzők menüben. Ha valakinek kifogása van, hogy szerepel az oldalamon akkor kérem jelezze kitörlésre kerül a mappálya. Ez a lap nem konkurencia senkinek ezt nekem csinálta a gyerek, csak gondoltam legyen benne más is. Folyamatosan tölti a képeket a saját fotóimból. Aki más képeket is akar az küdje el névvel 3 db. felmehet. http://oldtimerhungary.blogspo...
A volt tulaja mondta, hogy valami kipu mágus erre a mocira csinálta rajz alapján..
Nagyon szép munka ( illesztések, heggesztés, felfogatás) és olyan jó qrvás hanja van. Hogy jó-é azt nem tudom soha nem mentem ilyen mocival de az biztos, hogy a 125-ös nél nyomatékosabb. Bár pánikba nem estem a tempótól.
Ennek a motronak oylan kicsi áteresztésű a légyszűrője, hogy nem is csodálom, ha uygan azzal a karbibeálíltással szűrő nélkül befullad.
Viszont ez szerintem jóü hír, mert egy nagyobb áteresztésű szűrővel, és nagyobb fuvikkal jobban fog haladni.
Én a helyedben meghagynám a gyári légszűrődobozt, csak az áteresztsét növelném meg jelentősen.
Persze, ha nagyobb karbikat akarsz mitn agyári 18-as vagy mekkora, akor már az is kicsi.
(csak akkor meg már a mebrán elsz kicsi:)
Persze,némi politechnikával belemegy jóval nagyobb áteresztésű membrán, pl a minarelli am blokkok membrájt bele lehet faragni, arra meg vígan mehet a 24-es karbi is akár.
Próbáltam légszürő nélkül a mocit ami terhelés nélkül iszonyú jól és könnyen kiforgott de ahogy mentem vele terhelésen úgy befulladt, hogy majdnem átestem rajta. Petrónak igaza volt, hogy sebességnél lehet, hogy nem jó légszürő doboz nélkül.Vissza raktam és a jelenség megszünt. Levegő csavar 1/4 fordulaton kicsavarva ( 85-ös benya fuvókával) bár amikor hozzám került teljesen becsavart volt mind a két karbin. Lehet, hogy falsot szív, bár nem látni semmit. Aerobox megoldást láttam a Lecso és a Nitro Dani gépén amire azt mondták sokat dobott a cuccon ezért gondoltam reszelek 1-et. De ha ezen nem ér semmit akkor inkább hagyom és iszok 1 sört. Áttételezek lefogyok stb. mociról 16,5 kg lejött már. Köszi
Ez egy egészen eredeti darab lehetett mielőtt karambolozott.
megvannak az eredeti sárvédői, eredeti a matrica a deklin, csak a tankmatrica utólagos felrakás.
ahhoz legalább 150 kéne menni hogy legyen értelme,
ezen a szinten nincs szükség rá szerintem. Nem is vettem tervbe
hogy valaha felteszek légszüröt a yamahára megölném a hangját.
Szoljon csak ugy mint annó. Bár a motor ennélkül ia elég gyors,
és tol fenn is. Üzembiztos legyen.
Nem volna közvetlenebb, ha ott lenne a becenevük is zárójelben?
A kivülálló ha odatáved nem is tudja kicsida Pl Lecsó.
http://oldtimerhungary.blogspo...
Nagyon szép munka ( illesztések, heggesztés, felfogatás) és olyan jó qrvás hanja van. Hogy jó-é azt nem tudom soha nem mentem ilyen mocival de az biztos, hogy a 125-ös nél nyomatékosabb. Bár pánikba nem estem a tempótól.
De nagyn cép így egyben.
De az a csö ami rajta van az mié?Olyam 150mz gagyirezónak tünik.
Viszont ez szerintem jóü hír, mert egy nagyobb áteresztésű szűrővel, és nagyobb fuvikkal jobban fog haladni.
Én a helyedben meghagynám a gyári légszűrődobozt, csak az áteresztsét növelném meg jelentősen.
Persze, ha nagyobb karbikat akarsz mitn agyári 18-as vagy mekkora, akor már az is kicsi.
(csak akkor meg már a mebrán elsz kicsi:)
Persze,némi politechnikával belemegy jóval nagyobb áteresztésű membrán, pl a minarelli am blokkok membrájt bele lehet faragni, arra meg vígan mehet a 24-es karbi is akár.
/50m-re van a közért/
Ez egy egészen eredeti darab lehetett mielőtt karambolozott.
megvannak az eredeti sárvédői, eredeti a matrica a deklin, csak a tankmatrica utólagos felrakás.
MIt tervezel vele?
ezen a szinten nincs szükség rá szerintem. Nem is vettem tervbe
hogy valaha felteszek légszüröt a yamahára megölném a hangját.
Szoljon csak ugy mint annó. Bár a motor ennélkül ia elég gyors,
és tol fenn is. Üzembiztos legyen.
Kár érte...
Mi a terved vele?