Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zsír!
jövöre mivel mész ha árulod az mz-t
hát mondjuk a jawas csak turistának jó,egy kicsit bátor megfogalmazást használsz de te tudod. Amugy jó
Nagyon zsír:)

Nem volna közvetlenebb, ha ott lenne a becenevük is zárójelben?
A kivülálló ha odatáved nem is tudja kicsida Pl Lecsó.
Ó .. valóban. Gyorsan javítunk mert következőre tényleg legázol
a molnár lacit leszabóztad jó kis galéria gyülhet össze meg egy ki-kicsoda a veteránozásban jó lesz üdv dio
Raknám, raknám, ha lenne miből...
Hali. A fiam csinálta nekem ezt a blogot, ami érdekes lehet benne másnak is, hogy bemutatnánk a spec kategória versenyzőit is a versenyzők menüben. Ha valakinek kifogása van, hogy szerepel az oldalamon akkor kérem jelezze kitörlésre kerül a mappálya. Ez a lap nem konkurencia senkinek ezt nekem csinálta a gyerek, csak gondoltam legyen benne más is. Folyamatosan tölti a képeket a saját fotóimból. Aki más képeket is akar az küdje el névvel 3 db. felmehet.
http://oldtimerhungary.blogspo...
Na ja! Mán ideje vón!
a 25-öst má összerakhatnád legalábbis a vázat, szépen lefestve.
A volt tulaja mondta, hogy valami kipu mágus erre a mocira csinálta rajz alapján..
Nagyon szép munka ( illesztések, heggesztés, felfogatás) és olyan jó qrvás hanja van. Hogy jó-é azt nem tudom soha nem mentem ilyen mocival de az biztos, hogy a 125-ös nél nyomatékosabb. Bár pánikba nem estem a tempótól.
nemtom, tányleg bolti mz kipuszerűmajd a gazdi megmondja.

De nagyn cép így egyben.
Igen kívül 20as, e jó mikuni szokás szerint befelé szűkül,és belül a subernél 18-as.
azt hiszem hogy 20mikuni van rajta a dellortó 24-es ideális lenne.
De az a csö ami rajta van az mié?Olyam 150mz gagyirezónak tünik.
probáld meg lassan huzni a gázt ,de lealább 10 nagyobb fuvóka kell bele.
Ennek a motronak oylan kicsi áteresztésű a légyszűrője, hogy nem is csodálom, ha uygan azzal a karbibeálíltással szűrő nélkül befullad.

Viszont ez szerintem jóü hír, mert egy nagyobb áteresztésű szűrővel, és nagyobb fuvikkal jobban fog haladni.

Én a helyedben meghagynám a gyári légszűrődobozt, csak az áteresztsét növelném meg jelentősen.

Persze, ha nagyobb karbikat akarsz mitn agyári 18-as vagy mekkora, akor már az is kicsi.
(csak akkor meg már a mebrán elsz kicsi:)
Persze,némi politechnikával belemegy jóval nagyobb áteresztésű membrán, pl a minarelli am blokkok membrájt bele lehet faragni, arra meg vígan mehet a 24-es karbi is akár.
Próbáltam légszürő nélkül a mocit ami terhelés nélkül iszonyú jól és könnyen kiforgott de ahogy mentem vele terhelésen úgy befulladt, hogy majdnem átestem rajta. Petrónak igaza volt, hogy sebességnél lehet, hogy nem jó légszürő doboz nélkül.Vissza raktam és a jelenség megszünt. Levegő csavar 1/4 fordulaton kicsavarva ( 85-ös benya fuvókával) bár amikor hozzám került teljesen becsavart volt mind a két karbin. Lehet, hogy falsot szív, bár nem látni semmit. Aerobox megoldást láttam a Lecso és a Nitro Dani gépén amire azt mondták sokat dobott a cuccon ezért gondoltam reszelek 1-et. De ha ezen nem ér semmit akkor inkább hagyom és iszok 1 sört. Áttételezek lefogyok stb. mociról 16,5 kg lejött már. Köszi
de egyébbként ez a lecsó motorja öt kérdezd
lazán be is indult, nem egy erögép a hangjábol itélve egy kicsit javitunk rajta. Ide oda futkosni jó lessz pláne ha ilyen drága az üzemanyag.
hát ingyé volt majd helyrepofozzuk jó lessz a közértbe átmenni vele.
/50m-re van a közért/
Demostokomoyaln...

Ez egy egészen eredeti darab lehetett mielőtt karambolozott.
megvannak az eredeti sárvédői, eredeti a matrica a deklin, csak a tankmatrica utólagos felrakás.

MIt tervezel vele?
ahhoz legalább 150 kéne menni hogy legyen értelme,
ezen a szinten nincs szükség rá szerintem. Nem is vettem tervbe
hogy valaha felteszek légszüröt a yamahára megölném a hangját.
Szoljon csak ugy mint annó. Bár a motor ennélkül ia elég gyors,
és tol fenn is. Üzembiztos legyen.
majd indulunk a simson kupán
óóó.
Kár érte...

Mi a terved vele?
Ez segítene a yamahán? Valaki próbálta már?http://www.sportmotor.hu/motor...