Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahogy az ndk ban van, úgy jó, iylesmit szeretne Mohai úr is.

Olan idegenvázas idegenblokkos, idegenmittomén motorok mint amit te is szeretté volna.
A régi kategória megmarad érintetlenül.
A simsonosoknál is ez van visszaveszik a motorokat , bár most a zoli
az ndk-ba mást látott. Sok a Japo foss, amik igazán gyorsak az csak részben simson. itt is le kell butitani a mezönyt, nem azon spurizni hogy gyorsabbat csinálni hanem aki gyors azt lekorlátozni.
ííííaz öregdió azt mondja üldözési mániám van, de ez nem igaz, ez a blokk lekerül a pincébe azt lessz a futómübe másik, mi lessz ha az is gyors lessz a gabival. akkor elővesszük a p20-at.?
de kikérhetnéd az öregszabó véleményét hisz a régieknek mond valamit a Szabó1lászló Szabó Péter Meg a Gabinak is van egy két helyezése. Örökletes tényező náluk Tiszta génhibás banda.
250+350
má te is kezded, akkor csak speciál 250 legyen márkakupa nélkül.
250-et, és 350-et egyben? Vagy külön külön?
250?
Viszek,meg csíkot is...
ma hozzáfogok az rd 350 szépitéséhez jó lessz a kis hangvillás matrica is van belöle de csak egy. már a tankra.
ha hozzáveszed az öregszabó friss szerzeményeit, akkor lehetne yamaha kupát inditani,de többen lennénk mint most a pannoniások.
Dimma garázsából és pincéjéből már önmagában összeállna egy komplett pontozható 250-es mezőny.)
Én is le akarok menni abba a pincébe! Pontos cím?
Még pincém sincs...
Túl gyorsak a Pannóniák...
Meg, sokat kéne motrozni...
azért talán a danit vagy a lecsót is meglehetne fogni.
Tiszta szerencse hogy kitalálták a pannonia kupát
petrókám sose erőltették,ez volt meg van. A kiirás se ebben az évben készült, csak finomitottak rajta. annó 2 motor készült,mind a 2-vel ment a gabi idén nem is lett beinditva minek költségcsökkentésböl.
ez olyan egyszerü mint a pofon, lemegyek a pincébe válogatok 2 hengert dugóval hfejjel,azt fél óra mulva 250-es. még gyujtást se kell állitani mert mind két ccm 2mmelögyujtással megy
Én csak azért szerettem volna ráhomályosítani a dologra hogy ha van 2-3 db. 350-es és 5-6 db.250-es motor valamint jelezték hogy szeretnének még jönni pár MZ 250-el, akkor miért erőltetik a 350-es kat.-át?! BRC is mindíg 350+ ba megy, 350-es Morinivel...
-Gabika akármelyik kat.-ban unatkozna az elején.
Ennyi erővel lehetne spec.250 és spec. 250+kat.
Ha, a MAMI nem akar több kategóriát indítani.Bár ha jól tévedek,év elején 4db. motort kellett kitolni a rajtrácsra és meg lehetett volna nevezni a kategóriát. Vagy ez már elmúlt?
Nem baszélve arról,mennyi pénz a zsebembe maradna ha nem kéne be 350-esíteni a motrom...
ne legyen már ilyen üldözési mániád én éppen azért irtam be a kérdést mert a 350 felé akarunk fejleszteni ezen dolgozok hátha szorosabb lenne az eleje az sose baj ha küzdés van.csak a többiek feszegetik ezt a 250es témát és nem szeretnék lukra futni,ha csak egy két motor marad a 350be mit csinálunk?nem kell neked mondani milyen az ha csinálsz egy motort és nem jó sehova üdv dio
Látom olvasom a szoccon, a 350 témát , ki kell mondani nyiltan
hogy ne menjen a 250-es a 350-nel 1 katba mert ezt akarjátok.
De sajnos nem ez a fő gond hanem a gabi jobban kezeli a masinát.
A LE különbség kecskeméten meg kakucson nem igazán jön elő.
Akinek meg van lehetősége miért nem huz rá 350 hengert, nem kell bele másik blokk. A suzi gt-böl is létezik 350 es. Lehet azt is fejleszteni. Dimma
párban érdekelne de ha találok egy balosat akkor majd szólok
Nemtudom, jelzem a fejlesztőnek.
te zoli be akartam menni a forumotokba az ledobott a netröl is.
Idáig nem tette? Mi a lóhang van.
1db. jobbos van!
hali! rd 250 lc-hez kéne komplett kipufógók lehetőleg jó állapotban