Volt -az egyébbként nagyon korektül dolgozó- zászlósok között egy csajé,(akivel már berzován is összeszólalkoztam, mert ott is összevissza lengetett hüyleésget, fogalma nem volt, ki van krörön belül és ki nem) szóval ez a suna bőszen lengette a kéket bgyarmaton a szabadedzésen:)
RAcén meg amikor egymásra estek hatan a sikán előtt, akor csak állt mint a sült hal, mert megint fogalma nem volt róla, hogy aki feltartja az egész bolyt az már körhátrányban megy...
(nálunk volt is esés ebből a torlódásból)
Odéb is mentem, mielőtt agyvérzést kapok:)
Öszességeben jót tett a bírócsere nagyon, egy szavunk nem lehet, ezn a csajon kívül mindenki ügyes.
na tényleg mitt vártok 2éves tesztelés van benne, idáig is mindenkinek nyitva volt a határ hogy 100ccm mel nyagyobb motoron üljön. Senki nem élt vele akinek ez most fáj.
Létezik 350 pannonia is . Ez tavaly mikor az attila elött mentél,menteteki akkor miért nem volt téma. Sajnos a gabi a elb.. start miatt hátulrol jött fel , és sokakat a hátsó egyenesbe ért utol,
talán tulontul nagy volt a sebb difi. De a kecskeméti kisdió kamerás videóból nem derül ki hogy jobb vele vagy gyorsabb mint egy 250-es. Ott rá kellet érezni a ritmusra. Igen az mkert balassai videoján
teljesen más a hangeffektusa mint a többi motoré a kategoriába.
Persze ugy is tolja a szerkezetett. A mérések szerint nem sokkal erösseb a 250-nél csak nyomatékosabb viszont az ami kell.
ja meg aki hasraesik a bálába. Az biztos eszetlenül menni
az hülyeség mert akkora tét nincs,de a szabó a lénárd se piskota
de jobban kéne kékezni vagy a lassuaknak figyelni. Bár ha lenn a vörösköd akkor mindegy.
Ez eddig is így volt...csak értékelve voltak pontilag szezon végén (ha volt liceszük).
Lassabb versenyzők, motorok mindég voltak és lesznek is. Még a VB.-n is látunk kőrözést. Nem kell ebből nagy ügyet csinálni, figyelni,vigyázni kell egymásra! Ha valaki veszélyesen (kamikaze) előz,kapjon idő büntit.
Kár lenne vonalat húzni,ki a lassú és ki a még lassabb...
Egyszer leülhetnél segíteni a Julcsinak, mikor a pontokat számítja. Meghallgathatnád, hányan reklamálnak, hogy ja a józsinak tavaly lehetett pont akkor neki idén miért nem, meg ilyenek. Losonci volt, hogy szinte egész évben 350+ ban egyedül volt.
Mondjuk most megvette a Polyák Peti GT250-esét, azzal bajok lesznek.
No, még egy ember 250-be
A lassú versenyzők természetes velejárói a versenynek. És nem is szeretném, ha bárki azzal vádolna meg, hogy nem örülök a jelenlétüknek. Lehet, hogy valóban nem tudjuk megoldani a dolgot, és maradunk agyalás szinten.
Ahhoz mit szólnátok, ha az egyes kategóriák leglassabb versenyzőinek egy összevont zárófutamot tartanánk?
Tehát, csak 20 perccel nyúlna meg a nap. Persze, akkor meg hogyan lenne értékelve.... vazze.
Nem a lekörözöttel van a baj, hanem azzal akit 3-szor körözök le. Balassagyarmaton majdnem végig jobb köridőket mentem mint a Dani, aztán plusz 2-3 másodperces köridő látható ott, ahol utolértem egy bojt. Nem vagyok kamikaze, hogy beessek közéjük, mint egy állat, kivárok. De ezzel annyi a versenynek.
Dani fejlődik töretlenül. Ez tény. Jövőre azért megpróbálok mindent.
Csak a leírt kupaszabályt szeretném szigorúbban alkalmazni kicsit.
Egy kategória egy indulóval pl. nem lesz értékelve sem a versenyen, sem év végén. Éremmel csak. Mehet természetesen, csak értékelésen kívül.
ez egy összevont kategoria, és nincsennek is sokan, ha szétosztanád külön külön akkor van hogy 3-man sincsennek.
igen problémások a tul lassu emberek mert kiszámithatatlanul
mennek, azt lehet belöle baj lásd kecskemét saját börödön tapasztaltad a tempó különbséget. Van 2-3 nagyon lassú és
igazábol csak az élményért motorozik ráadásul a motor se
a speciállba való. De kevés a létszám hogy lehessen szelektálni.
Vigaszfutam mikor lenne megrendezve amikor a futamok így is késő este végződnek? Tudom, hogy ügyes rendezők vagytok de gondolj bele. A fő futamon mennek 15-en a vigaszon 5-6 versenyző. A versenyeken az első hat- hét kivételével mindenki kört kap. Ez dicséret.
A mezőny eleje a legjobb motor, legjobb rider utánna jövünk mi .
Hát a Dani.... az Nitro Dani.
Hátööö a Pannoniások vannak elegen, méh ha kevesen is vannak.
Ha szétszedjük a speciált 25-350-re, lesznek elegen mind a kettő katban?
Mert a rajthozállás, mag az értékelés szempontjából jövőre kicsit keményítenénk.
Ja meg juteszembe valami 105 %-os, vagy milyen szabályt is bevezetnék, személy szerint én. Kinek mi a véleménye? A kimaradóknak valami vigaszfutam lenne, de kicsit nehéz úgy utolérni a Danit, hogy a 3. körben már megkezdjük a lekörözéseket, és van akit 3-szor...
Szóval ott igazából úgy van, hogy együtt megy a simsonkupával egy mások kategória, ahol simson nicns is szinte, főleg kis ccm es honda ,suzuki, derby satöbbbi.
Robi jobbat ment nála pár tizeddel.
RAcén meg amikor egymásra estek hatan a sikán előtt, akor csak állt mint a sült hal, mert megint fogalma nem volt róla, hogy aki feltartja az egész bolyt az már körhátrányban megy...
(nálunk volt is esés ebből a torlódásból)
Odéb is mentem, mielőtt agyvérzést kapok:)
Öszességeben jót tett a bírócsere nagyon, egy szavunk nem lehet, ezn a csajon kívül mindenki ügyes.
Létezik 350 pannonia is . Ez tavaly mikor az attila elött mentél,menteteki akkor miért nem volt téma. Sajnos a gabi a elb.. start miatt hátulrol jött fel , és sokakat a hátsó egyenesbe ért utol,
talán tulontul nagy volt a sebb difi. De a kecskeméti kisdió kamerás videóból nem derül ki hogy jobb vele vagy gyorsabb mint egy 250-es. Ott rá kellet érezni a ritmusra. Igen az mkert balassai videoján
teljesen más a hangeffektusa mint a többi motoré a kategoriába.
Persze ugy is tolja a szerkezetett. A mérések szerint nem sokkal erösseb a 250-nél csak nyomatékosabb viszont az ami kell.
az hülyeség mert akkora tét nincs,de a szabó a lénárd se piskota
de jobban kéne kékezni vagy a lassuaknak figyelni. Bár ha lenn a vörösköd akkor mindegy.
Lassabb versenyzők, motorok mindég voltak és lesznek is. Még a VB.-n is látunk kőrözést. Nem kell ebből nagy ügyet csinálni, figyelni,vigyázni kell egymásra! Ha valaki veszélyesen (kamikaze) előz,kapjon idő büntit.
Kár lenne vonalat húzni,ki a lassú és ki a még lassabb...
Egyszer leülhetnél segíteni a Julcsinak, mikor a pontokat számítja. Meghallgathatnád, hányan reklamálnak, hogy ja a józsinak tavaly lehetett pont akkor neki idén miért nem, meg ilyenek. Losonci volt, hogy szinte egész évben 350+ ban egyedül volt.
Mondjuk most megvette a Polyák Peti GT250-esét, azzal bajok lesznek.
No, még egy ember 250-be
Ahhoz mit szólnátok, ha az egyes kategóriák leglassabb versenyzőinek egy összevont zárófutamot tartanánk?
Tehát, csak 20 perccel nyúlna meg a nap. Persze, akkor meg hogyan lenne értékelve.... vazze.
Nem a lekörözöttel van a baj, hanem azzal akit 3-szor körözök le. Balassagyarmaton majdnem végig jobb köridőket mentem mint a Dani, aztán plusz 2-3 másodperces köridő látható ott, ahol utolértem egy bojt. Nem vagyok kamikaze, hogy beessek közéjük, mint egy állat, kivárok. De ezzel annyi a versenynek.
Dani fejlődik töretlenül. Ez tény. Jövőre azért megpróbálok mindent.
Egy kategória egy indulóval pl. nem lesz értékelve sem a versenyen, sem év végén. Éremmel csak. Mehet természetesen, csak értékelésen kívül.
igen problémások a tul lassu emberek mert kiszámithatatlanul
mennek, azt lehet belöle baj lásd kecskemét saját börödön tapasztaltad a tempó különbséget. Van 2-3 nagyon lassú és
igazábol csak az élményért motorozik ráadásul a motor se
a speciállba való. De kevés a létszám hogy lehessen szelektálni.
A mezőny eleje a legjobb motor, legjobb rider utánna jövünk mi .
Hát a Dani.... az Nitro Dani.
Volt néhány tényelgesen veszélyesen lassú ombre.
Hogy 105 vag yakármannyi, az már mindegy, megbeszélé kérdése.
A keményítőről lehet picit öblösebben?
Ha szétszedjük a speciált 25-350-re, lesznek elegen mind a kettő katban?
Mert a rajthozállás, mag az értékelés szempontjából jövőre kicsit keményítenénk.
Ja meg juteszembe valami 105 %-os, vagy milyen szabályt is bevezetnék, személy szerint én. Kinek mi a véleménye? A kimaradóknak valami vigaszfutam lenne, de kicsit nehéz úgy utolérni a Danit, hogy a 3. körben már megkezdjük a lekörözéseket, és van akit 3-szor...