Váltó hibátlan, benn van. Főtengelyekt elmostam, akkor derült ki, hogy az első főtengely középső csapágyai lógnak, mint az állat. Most ez van felújítás alatt.
Dugattyú vagy TS125 Pinkes, vagy Juhos Wiseco.
A blokk így áll.
Futómű sehol.
P20 hatos váltóját addig nézegettem, míg majdnem kész, azzal jobban haladok.
lecso mivel nyüglödsz hogy a holdra akarsz menni.
irjál már egy kis beszámolot, hogy hol tartasz. Ha utána nézel
Canadába hogy van e hozzá alkatrész akkor tudok segiteni
aztán haza is hozzák mondjuk nem egy blokkot mert az ott is ritka
de egy két aproságot igen.
szerintem is kicsi minimum tzr 125 membránnal csináld több
van belöle, meg olcsobb is ezért. Kérdés mekkora karbit akarsz.
Ha 34- 36 akkor meg aprillia.
Hehe, mán eztet is lenyúlták. A kis CB-vel nem sokat köllött fékezni (oszt mégis elfogyott, ott is majnem mentem a nézők közé ). Szerintem nem kell ide már több lassító, még gyorsabb tempó mellett is sokkal biztonságosabb, ha nem dobál.
Igen,ez Csege! Iszonyatosan jó vonalvezetésű pálya! Ráadásul újra van aszfaltozva! Így viszont nőtt a tempó! -Sok lassítóval megoldható lenne. Ha,lenne verseny... http://www.tiszacsege.info/?p=...
Főgec után szabadon...
Váltó hibátlan, benn van. Főtengelyekt elmostam, akkor derült ki, hogy az első főtengely középső csapágyai lógnak, mint az állat. Most ez van felújítás alatt.
Dugattyú vagy TS125 Pinkes, vagy Juhos Wiseco.
A blokk így áll.
Futómű sehol.
P20 hatos váltóját addig nézegettem, míg majdnem kész, azzal jobban haladok.
Hát ez van..