javul a helyzet összeraktam ma az 1lyuku a blokkot, váltó ftengely
csapágy és szimering cserékkel a henger már szárad flexkorongal állitották be a magasságát, ki kellet ragasztani a talpát. A hüvely meg reszelésre vár.
Igen,értem de ő Debreceni!
Az alábbi koma pedig Velence környéke!
Irogat ide is nagyon okosakat:)))
IW......
Ha mégsem ő akkor mellétrafáltam,de nagyon rá illik a helyzet!
Mondjuk nem mindegy hová rakja !
Ha jó helyre rakja elég sokkal kisebb is , és még a teljesítménye is több mint kétszerese lesz mint a széria 250-es ETZ-nek .......
Itt egy példa :
Magadnak csinálod a főtengelyt? Vagy csináltatod valakivel?
Érdekelne ki csinál meg egy kéthengeres 2t főtengelyt minőségire!
Táboriék elküldtek, ők nem tudják a kéthengerest, csak olyat ami szétcsavarható(ez nekem új volt, ha valakinek van ilyenről képe az feltölthetné!), van még valaki akit a jawa-hoz ajánlottak, de az szerintem csak szocival foglalkozik. Egyenlőre úgy néz ki nincs rá szükségem, de azért jól jöhet még az infó!
részemröl meg vagyok elégedve, a tkrj-vel-talán nehezebb mint a visecó de a mi szintünkön kiváló. föleg az ára. A 250-es rm-be
32000 a prox a viseco majd 40000 a tkrj meg 12000. Biztos hogy az ár tartalmazza a minőséget,de nem vb-z ni kell. az rd-k be
csak az van nem nem ragadt meg egyszerse, pedig a vizes hengerbe való van a levegősbe.
csapágy és szimering cserékkel a henger már szárad flexkorongal állitották be a magasságát, ki kellet ragasztani a talpát. A hüvely meg reszelésre vár.