Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemnem, lyukasztásban a Tarháló Türhők tartják a világcsúcsot, ehhez nem férhet kétség.
BUÉK neked is jol kezded az évet gonoszkodással de azt kell mondanom hogy pályán nem lyukasztottunk. A fékpad az más
ott nem számitiott. az elmult 1,5 évben a bowdwnnal akadt némi probléma de a hiba kiszürve./remélem/ még ragadás se volt.
Már megy:)
Lecsó, nem megy a szocformula.
BUÉK az uraknak!

Dimma, hagy legyek gonosz, az egy csapatra jutó dugattyúlyukasztásokban az FRC a nyerő eddig

Cááááááá :)
Azért az nem lehet véletlen, hogy furtunfurt mindenféle rotációskapákon, és más mezőgazdasági erőgépeken, segédeszközökön jár az eszed.
megtisztelsz hogy rám való hivatkozással reszelsz annyit azon az öntvény vasdarabon. Biztos jó lessz ha m,ásra nem kitámasztani a mühelyajtót. Igy volt ez annó a kisérletibe is.
de ki mondta hogy ez yamaha, a p20-as aluhengert basztatom
ja már eszembejutott gyakorlok rajta nehogy elbszam a simson hengert.
hát te élsz boldog uj évet
megirigyeltem töled ,a henger heggesztését azt kipronáltam.
Hogy minek na látod ez jó kérdés.
Jól hangzik az a 60 lovas csúcsteljesítmény , de igazi hozzáértő nem dől be egy hegyes teljesítmény görbének
50 évvel ezelőtt annyival még VB-t nyertek , igaz 3× annyi nyomaték volt hozzá .....
Utcai gépből faragottnál annyi előnye van a 60 lónak , hogy hamarabb szétesik
Na ezen konkrétan majdnem befostam ......
Na végre valaki átlát a szitán Keblemre Mester! (ha szólíthatom Önt így egyáltalán).

Mondjuk a sztori azon részét kicsit elmaszatoltad, hogy ha eccer olyan kurva könnyűek azok a rotációs kapák, akkor minek rá nagy fék, tezsvírem?

Mindegy, ott van a sarokban, működik, meg teccik is kibaszottul hogy egyszerű mint egy szög, meg minden. Majd időnként megkergetem amikor nem láthatja senki, oszt utána megyek vissza szelephézagot állítani, ti meg tökölhettek tovább a kúpossággal, meg a stifteléssel vagy mivel, fogalmam sincs ezek a szavak mit jelenthetnek, biztos ezek is valami kaszinó idézetek, mint a láthatatlan...

Ja és fél perc alatt úgy telefüstöli a műhelyt, hogy napokig nem szellőzik ki és még büdös is, nagyon nem trendi már ilyet csinálni
Kirákta a zegér :)
Ejnye, hát miért kell forrasztani azt a tökéletes yamaha hengert?:-)))
Fel se merült bennem hozzányúlni a ypvs-hez. Annál már a gyári teljesítményt is szép lenne elérni a valóságban. TS125
hát bármilyet 5-10e vehető de ne ayamahán kezd.
inkább tegyél fel valami jó videot amit eddig nem láttunk ne a foghézakon meg vezérmü bütykön törd a fejed.
látod, látod, még normális fék is csak 2t motoron van...
4t re csak hulladékokat tesznek, mert arra nem kell jó, hiszen nem megy.
Cserében viszont jó sok felesleges dolgot tesznek a blokkba, hogy jól eltörje a delikvens lábát, ha ráesik.

Érted, ha már nem megy, legalább az orvosok keressenek vele
:)
Boldog új évet kívánok az Uraknak.

Nem tudtok véletlenül tippet adni milyen csiszolót vegyek ami henger faragásra használható. (max. 10E) Úgy olvasom nemárt, ha van hozzá szöghajtás is.
Ugyan má, annak semmi jelentősége mit kérdeztél, az a lényeg hogy mit akartam válaszolni. Ezt a trükköt nálam sokkal nagyobb kaliberű arcoktól lestem el. Tehát a lényeg mégeccer: 4T=csodálatos, égből hullott szerkezet, melyet az istenek ajándékoztak nekünk tökvéletlenül egy szétcigizett pillanatukban. 2T=fostartály, egy evolúciós mellékvágány, a termodinamikai gépek legalja. Vita lezárva. Azt a romot is csak azért fogadtam be, mert másképp nem tudtam NR típusú féknyergekre szert tenni, ennyi.
Legyen mondjuk "ócsóribanc"
és ilyen forrasztva
igy van kiöntve a hengerbordák közötti tér