Nemtom ki az, időnként beengedek egy ilyen vicces figurát melegedni, oszt mindenbe belepiszkál és még a pofája is nagy. Igazi ütnivaló darab, a használt droid piacon nem adnának érte még egy szítripiót se, rá kéne fizetnem, de annyit meg nem ér az egész. Inkább hagyom hadd bogarásszon ott, csak ne nyúljon semmi bonyolulthoz (=4T) Ezt a romot is azért molesztálhatta, mert ez még az NSR-nél is primitívebb faék.
Nade mi közöm nekem az MC21-hez? Újabb is, meg utcai is. Meg különben is tagadok mindent, amikor kiléptél a műhelyből le kellett volna vakuzzalak mint a man in black -ben...
te tomi véletlen belebotlottam a neten egy pár adatba unalombol
a szárnyas emblémával kapcsolatban az a teljesitmény tiszta csalás ekkora forgató nyomaték mellet, olyan ez mint az uj 250-es race moto3
jol értettem a 2t levegösnél nyom tobbet,akkor az csalás meg az5e fordulat akkor az 100egynéhány le-s, na huzzátok le továbbra is 2taktot majd elválik. olyan ez mint a privát tb kötelező volt belépni.
Aztán még se jó.
Azért az kérdés, hogy egy adott pályán előnyt jelent-e a szélesebb nyomatéksáv, vagy hátrányt a többletsúly.
De tény, ami tény.
Mindenesetre 2t, 4t összehasonlítás már azért is vicces, mert brutálisan megvannak fogva szabályokkal mindkét ág. Mert hát ha lehetne, akkor a 125-ös sem 1 hengeres lett volna, mikor annó a GP50 is többhengeres volt, nem beszélve a kőbe vésett 6 gangos váltóról, idomzatról, meg úgy összességében mindenben.
Moto2 nem mérvadó , az olyan szinten le van butítva , hogy a 600SSP köridők is jobbak
Az űrtechnikát és az egyentuning széria blokkot összehasonlítani teljesen abszurd , azt a kategóriát teljesen átszabták a költségcsökkentés miatt .
Kipörgésgátló nélkül a közel azonos teljesítményű 2T és 4T közül mindig a 4T a gyorsabb mert jobban motorozható .
http://www.gaskrank.tv/tv/moto...