Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mér voltam nálad, biztos kimaradt a kavinton
megnéztem az mvx-et nincs rajta attack vagy csak a szemüveg rossz. Ez biztos a 70 le változat. A hondánál nem lehet tudni sose.
Nemtom ki az, időnként beengedek egy ilyen vicces figurát melegedni, oszt mindenbe belepiszkál és még a pofája is nagy. Igazi ütnivaló darab, a használt droid piacon nem adnának érte még egy szítripiót se, rá kéne fizetnem, de annyit meg nem ér az egész. Inkább hagyom hadd bogarásszon ott, csak ne nyúljon semmi bonyolulthoz (=4T) Ezt a romot is azért molesztálhatta, mert ez még az NSR-nél is primitívebb faék.

De azért relatíve jól veszi a lapot...
Nade mi közöm nekem az MC21-hez? Újabb is, meg utcai is. Meg különben is tagadok mindent, amikor kiléptél a műhelyből le kellett volna vakuzzalak mint a man in black -ben...
te tomi ez valami honda mert aki huzza a gázt annak a hátára az van irva hogy honda valami márkaszerviz é?
te tomi véletlen belebotlottam a neten egy pár adatba unalombol
a szárnyas emblémával kapcsolatban az a teljesitmény tiszta csalás ekkora forgató nyomaték mellet, olyan ez mint az uj 250-es race moto3
ha már ilyen ütemhiányossal fglalkozol teszed fel a videot,
és nem valami agyon bonyolitott fogaskerékvezérlésü
szárnyas japó fostalicskát
Fogalmam sincs miről teccik beszélni...
nem akartam elmondani hogy megtértél
BUÉK! Minden benzinvérűnek!
BUÉK minden kanyarvadásznak és rajongóiknak!
Mármint boldog új évet, csak a címe beillesztve nem láccik
Szeretnék csatlakozni, minden elborult ütemhiányosnak:
nem levegös természetesen a vb 250 aprilliára gondoltam.
jol értettem a 2t levegösnél nyom tobbet,akkor az csalás meg az5e fordulat akkor az 100egynéhány le-s, na huzzátok le továbbra is 2taktot majd elválik. olyan ez mint a privát tb kötelező volt belépni.
Aztán még se jó.
Uraim! Eredményekben gazdag, boldog újévet kívánok minden Yamaha RD fórumozónak!
A megadott adatok szerint 15-18Nm-el többet nyomnak a Moto2-esek a 250-nél és 5 ezerrel szélesebb a skála:)
jani 2xakkora ccm, de nem vagyok biztos hogy több a nyomaték.
vollgázas pályán meg csak váltó kérdése a nyomatéksáv.
2 mágnes van benne a simsonra majdnem 1-1be jó az alaplap
tizedre stimmel a kup az kiljebb vezeti a rotort.
Hát passz.
Elvileg 2-án itthon leszek, akkor újra. Remélem leszárad a keze annak, aki tudta hasznát venni.. érthetetlen.
Azért az kérdés, hogy egy adott pályán előnyt jelent-e a szélesebb nyomatéksáv, vagy hátrányt a többletsúly.
De tény, ami tény.
Mindenesetre 2t, 4t összehasonlítás már azért is vicces, mert brutálisan megvannak fogva szabályokkal mindkét ág. Mert hát ha lehetne, akkor a 125-ös sem 1 hengeres lett volna, mikor annó a GP50 is többhengeres volt, nem beszélve a kőbe vésett 6 gangos váltóról, idomzatról, meg úgy összességében mindenben.
Moto2 nem mérvadó , az olyan szinten le van butítva , hogy a 600SSP köridők is jobbak
Az űrtechnikát és az egyentuning széria blokkot összehasonlítani teljesen abszurd , azt a kategóriát teljesen átszabták a költségcsökkentés miatt .
Kipörgésgátló nélkül a közel azonos teljesítményű 2T és 4T közül mindig a 4T a gyorsabb mert jobban motorozható .