ezek a ferde szárak, a würth eredeti ferde szárainak másolatai.
A difi az, hogy a würth 15-20 rugó, és hosszasan lehet vele csavarozni is.
pl autóbelsőség szerelők hazsnálják
az valami fükasza alsó hajtása, ugye nála az volt a sarokba, azzal támasztotta ki az ajtot.
Miután megmutattam azt a fém csavarbehajtott rögtön szerkesztett egyet. Nehogymá csak nekem legyen.
gyere bármivel pittel is jöhetsz, azzal beférsz a simson kupába.
a derékszögü hajtást sokáig hajtottam néztem egy üzletbe
fogorvosihoz hasonlot profi svájci szerszám 80000-ért.
Aztán meg találtam de ezek inkább apró kiigazitásokra jók.
szia virbo a lecso régi mhelyén a soroksári yamahába probáld meg
mindenfélét lehet rendelni, azt nem tudom mennyi egy telefont megér a czikkej zolit keresd lecso mindjárt ad zel számot, vagy a kozmát.
Ahogy laci mondja, vagy levegővel, vagy egyszerűen magával a fékkel kellett volna szétpumpálni.
Levegővel vigyázni, mert légpuska:)
az egész betyárbútort meg kellene próbálni betenni fórumokba, hátha felismerik, hogy miylen motorban volt, akkor eséyleen találsz hozzá alkatrészt.
Első tippem rd 125 vagy régi dt 50-80.
Menj be a hozzád legközelebbi Yamaha márkakereskedésbe, és rendeld meg. Ezek darabonként 2-300 forintos tételek. Én Budaörsön vettem meg mindent gyáriba, és 7 munkanapon bellül meg is jött.
Süritett levegővel nyomasd ki mindig, de ennek akkor is sanyi lett vona (egy vakota az egész) Nekem van ha érdekel. Fogorvosi marom nekem is van,ennek az állása kitünő, de az csak játszani jo, meg van perfekt csapágyazott iveskerekü is, de azzal meg az a baj, hogy derékszögü.
Mint írtam fogóval jött szét. A betétei alig kopottak, beállt állapotában is bement közéjük a tárcsa. Ahogy írtam a karmantyúk alatti felülete ép...
Pont ezért kérdeztem egyébként, hogy használható-e.
Amikor én láttam, vaterán, akkor 20e volt egy hajlított. Akkor nem volt rá keret. 2-3 hónapja kerestem ismét, a fél netet feltúrtam, de nem találtam. Egyik ismerősnek az ismerőse fogtechnikus. Azt mondta, hogy inkább felújíttatják ezeket, mert drágák.
A másik véglet Papp Miki, ő pl egyszerűen bement fogtechnikusokhoz és kunyerált. Szerzett is 3-at potom pénzért...
Lőtt egyet asszem az expresszen, maróként volt hirdetve.
De komoly munkára nem való, inkább csak igazítani, azt is szépen nyugodtan... Bár kéne egy...
45-50 le-re.
(nade, ha erős volt valamelyik homor, akkor bocsesz..)
A difi az, hogy a würth 15-20 rugó, és hosszasan lehet vele csavarozni is.
pl autóbelsőség szerelők hazsnálják
Lehet hogy érdekel az a nyereg...
Miután megmutattam azt a fém csavarbehajtott rögtön szerkesztett egyet. Nehogymá csak nekem legyen.
a derékszögü hajtást sokáig hajtottam néztem egy üzletbe
fogorvosihoz hasonlot profi svájci szerszám 80000-ért.
Aztán meg találtam de ezek inkább apró kiigazitásokra jók.
mindenfélét lehet rendelni, azt nem tudom mennyi egy telefont megér a czikkej zolit keresd lecso mindjárt ad zel számot, vagy a kozmát.
Jáááj olyan romantikus amikor műhisztizöl drágám
Levegővel vigyázni, mert légpuska:)
az egész betyárbútort meg kellene próbálni betenni fórumokba, hátha felismerik, hogy miylen motorban volt, akkor eséyleen találsz hozzá alkatrészt.
Első tippem rd 125 vagy régi dt 50-80.
Ha ez olyan mint a 31K akkor pl. RD 80, 125LC2 gépeken is ugyan ilyen van.
Vajon lehet kapni hozzá ilyesmit?
Pont ezért kérdeztem egyébként, hogy használható-e.
Amikor én láttam, vaterán, akkor 20e volt egy hajlított. Akkor nem volt rá keret. 2-3 hónapja kerestem ismét, a fél netet feltúrtam, de nem találtam. Egyik ismerősnek az ismerőse fogtechnikus. Azt mondta, hogy inkább felújíttatják ezeket, mert drágák.
A másik véglet Papp Miki, ő pl egyszerűen bement fogtechnikusokhoz és kunyerált. Szerzett is 3-at potom pénzért...
Lőtt egyet asszem az expresszen, maróként volt hirdetve.
De komoly munkára nem való, inkább csak igazítani, azt is szépen nyugodtan... Bár kéne egy...
Elengedi a túlnyomást? ABS?