Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gonosz vagy a lecsó emlitette hogy az számit a korhatárnál az első példány mikor gurult le a szalagrol. Ez igaz?
nagy motorépitő vagy dugd a tt egy más vázba az butoroz
össze a petróval debrecenből eljön a 2 mtor egy autóval is.
A petró is valami hasonlóval jön, azrd má nem funkciónál.
Repsolnak is van 10W30 váltóolaja. A teljesítményszintet hasonlítsd össze, szerintem biztos jók, elvégre erre van kitalálva.

Urak! Milyen gyakran szokás cserélni egyébként RD-ben. Nálam max. 3000 km/év. Akkor évente bőven elég igaz?
"Motul Transoil 10W30 hajtómű olaj" ez jó olaj?
Már megvan. 10w-30at ír hozzá a gyár. Hát azt fog kapni.
Hát akkor nyilván nem. Gyakorlatilag egy peremfeltétel sem igaz rá. Peti megfogalmazásában: azt azért nem szeretnénk, hogy mindenki előrángassa a pajtából a szakadt DT -jét, mert azzal máshol nem mehetne. Bocs ha valakinek a lelkébe gyalogoltam, de így szólt az idézet, ez meg úccse nem enduro forum
Berugós XT600, öntött kerékkel beleférne esetleg? Sajnos a lámpa maradna, mert lábon vinném oda.

E.P. meglett a Skoda!
Sajnos nincs manualom a motoromhoz. Milyen hajtóműolaj való bele? Hátha itt tudja valaki :)
Há neked nemtok segíteni, me neked semmise lyó :)
Sziasztok YAMAHA RD 350 MEMBRÁNT KERESEK! vagy ha valaki tudná a méreteit azt is meg köszönném.
Gyuribá kategória. Ez lesz a megoldás, már látom. Ha nem talál kifogást benne.
Szerintem legyen 85 a határ. Két dolog miatt sem bajom.

1. Az RG-m 85-ös. És ha 88-as lenne akkor is jogosult lenne a kategóriára, mivel az adott típus gyártásának kezdete számít.

2. Jelenleg olyan távolinak tűnik az RG beindításának időpontja, hogy éppen a Hold földtől való távolodása miatt jobban aggódok.
Ámen
az rd-k azok jók a kis pályákra is de itt nincs ccm határ, azé hadd ne menjünk egy hosszab pályán a zxr 750-nel. utálom a szelepeket
meg azt a bonyolult szerkezeteket ilyen elfajzottnak való, most majd önthetek 4hengeres yamaha blokkot.a frankensteinen majd villát cserélek hogy ne szurja a szemed a paoli villa. Remélem egyszer még megérem hogy kevés lessz a le a célegyenesbe.
de azt hiszem elkaptad az attilátol a jóáras kategoriát. biztos virusos. Bár ha ettöl több induló lessz akkor jó.
Így is elég durván késtünk, ha még bemegyek érdre sose értünk volna haza. De köszi a lehetőséget.
Azt nem írtam, hogy összesen 100-ba lesz a verda, de annyiért kapsz komplett motort (pölö az ípévéest), költeni meg mindenre kell, de ezekhez legalább van minden a bontókban/e-bayen, valszeg 17-es már a felnije nem csilliárdokért kell 18-as gumit vadászni stb. A Vili meg motorozni is tud, nem is szarul, de Kalocsa kivételével hajára kenheti a Bögel-t, ccm határ tök fölös ezekre a mikiegér pályákra. Na szüttyögést tessék szépen abbahagyni, pozitív gondolkodást megkezdeni.
Rd 200 papírok nélkül, enyhén szétszedett állapotban (blokkja jó, és egyben van) 50 000ftért eladó.
Nekem nem ilyen a promlémám. Mindösszesen nem éppen szimetrikus a 2segéd.
Az odáig rendbe van hogy lobbizol,a motorozásért le a kalappal.
Ha veszel 100 ért egy motort az az 1 kör végén kileheli a lelkét
ha kapsz 100-ért olyat amin nem 2 kiló rozsda van a tankba meg több a rozsda mint a benzin. mire helyreteszed 2-3 kiló. Az nr rendben de az olyan ritka az nsr az több van. Egyébbként meg cumi , majd elválik hogy ki kivel fog menni mert a koltai vili a 1100-zal kicsit hosszab pályán ugy lehuz
mint én a szrt a klozetba. Ha netán több induló lessz csak kéne egy ccm határt huzni mert igy esély sincs. Azé nem csak a motorozás kedvéért indulnak igy mindenki nyerni akar.
Semmi baja nem lett :) Volt már ebben több cucc is :D
tegnap láttam egy gt250-es hengert, segédkipuk alúl voltak, sőt ahp alá volt nyitva :)
Maradt valami az autóból? Gondolom a kárpitot leabároltátok.
Az Fz 250 pölötök jó szerintem, alig nagyobb mint egy cimcony (méretre) lehetne vele haladni ksi páylaán is, facca visitós bicigli.
Az oylan tipusu 4t ami mág nekem is teccik:)
Óóó faszomba már Gyuribá, eccer megérném végre hogy neked félig tele legyen az a kurva pohár. Ha jól emlékszem te baszogattál az Oportóban, hogy fűzzem a MAMI-t youngtimer ügyben. A Karcsi teljesen normális volt, mondta hogy ha megjelennek páran azzal hogy legyen ilyen is, akkor hajrá. Tegnap este meg a Tarapcsák Peti odaült, kérdeztem hogy akkor most mi legyen, agitáljam-e az embereket? Mondta hogy pársze, legyen meg minden, találjuk ki a szabályokat úgy hogy minél többen jól érezhessék magukat minél kevesebb léből. Megdumáltuk hogy a Youngtimer definíció az általában 20 év, de legyen inkább '89-ig, mert utána már jöttek az upside down telók, meg a széles felnik, óriás fékekkel. Hát ennyi, semmi zaftos összeesküvés, meg Lecsó-lobbi, vagy egyéb szenzáció. Ennél olcsóbbat mongyá má, hogy valaki vesz 100-ért valami romot amihez nem gyémántokért vannak a cuccok, oszt bánzáj. A pályák meg olyan aprócskák, hogy hajára kenheti az ember az erős motort, tehát az sem szempont igazán. Butitájm a picsába. És nem nsr, faszomba nnna
Ugyanolyat, mc16, donornak, de ez jobb állapotban van sokkal :) Ebből a kettőből már lesz egy motor, meg egy ráadás motornak látszó tárgy.