Segítséget kérnék. Ősszel börzéztem egy ilyen első futóművet.
A nyerge ugyan olyan, mint ami nekem van, csak jobbos. Namármost nem gyengén be volt állva, napokig áztattam WD40-el, végül rezsóra került, és fogóval húztam ki a dugattyút. A csapok felülete egész szép, a dugóé is jónak tűnik a karmantyúk (vagy mik azok) alatt.
Viszont a gumi karmantyúk eléggé viseltesek, főleg a felső. Remélem az csak a porlehúzó.
Menthető még a cucc?
pedig rém egyszerü a kis köszörüre felfogni, persze mondom én,
de ilyen kis fej nekem is ekkora34mm. Én már az első menetes részt
kicseréltem hosszabra igy egész türhető. A másik az már csapágyas
az nem log egy picit se azzal már lehet köszörülni is igaz nem 30000-rel de 5-6 forgatok vele.
Ragad bizony, csak szerszámok híján eddig tartott.
Az a feltét, amit mutatott, nem fér be a 40-es furatba... Ez a fajta meg nemrég szembe jött egy barkácsáruházban. 2400Ft... Eszterga híján nem tudtam a kis bitfejbe fúrni. Mostanra találtam olyan fúrót, ami bitfejbe volt fogatva.... Innen már könnyen ment. A meghajtás része még nincs meg, egyenlőre bit+fúró kombóval forgattam. A flexiszár már megvan, már csak rá kéne venni magam, hogy lemenjek a hidegbe...
Amoda meg senki nem kapott rá, így nem ragoztam, hogy mi ez...
Az bizony, egy reménytelen szar, a kistesóját úgy basztam ki a vázból hogy még ajtó kitámasztásra se kapott esélyt. Annál már csak a gyökér levegős RD nagyobb szar, az Ölbeinek nem szokott igaza lenni szinte soha , de ez a 4 villás váltó valóban egy szarrakás. Tudom jó kis RD a világ legjobb motorja bla-bla, de akkor is bekaphatják. Lehet anyázni
mi van nem dolgozol, na ha van kedved akkor egyszer megmutatom
hogy mennyi köszörü maró nyom van a felömlöknél meg a kippoldalon a szivó az más de csak a membránház lett megigazitva
amugy tök széria az az atommá tuningolt 350ccm. Semmi felheggesztés +etc . Ha a p20 hengered is ilen lenne akkó kb ugy menne mint a többi az oldba, kivétel a lecsoé meg az ÖLFT Amugy jól vagy, jössz hétvégén.?
Segítséget kérnék. Ősszel börzéztem egy ilyen első futóművet.
A nyerge ugyan olyan, mint ami nekem van, csak jobbos. Namármost nem gyengén be volt állva, napokig áztattam WD40-el, végül rezsóra került, és fogóval húztam ki a dugattyút. A csapok felülete egész szép, a dugóé is jónak tűnik a karmantyúk (vagy mik azok) alatt.
Viszont a gumi karmantyúk eléggé viseltesek, főleg a felső. Remélem az csak a porlehúzó.
Menthető még a cucc?