Teljesen felesleges összehasonlítani,ez egy másik motor.Amikor a Moto2-est hasonlítgatták a 250-essel,akkor is röhögő görcsöt kaptam.Az egyik 4, a másik 2 hengeres, 4és 2 üteműek,30 kilóval több az egyik,mint a másik,az egyik versenymotor,a másik meg széria...
Vagy összeadódik a teljesítményük, sé akkor párhuzamosan vag sorban működnek, vagy a belük nem egyforma csak a ház.
Ha az első, akkor alul-felül szikrázik.
Közel 50 lovat írnak külföldi oldalakon. Bár szerintem inkább keréken. RSA-k, RSW-k meg 54-53Le körül mozogtak.
Persze kérdés, hogy mennyire forgatják meg őket.
Mondjuk sor 2 vagy v2 vagy akármi tényleg lehetett volna.
Én azt nem mondom meg, hogy rendben van-e, de az biztos, hogy ez is kapni fog a 125-től, mint a moto2 a 250-től, szóval kell pár év mire elérik azt a teljesítményt.
Hello mindenkinek van eladó komplett LCI-es blokkom, akit érdekel 30ért vihető, vagy igény esetén bontva is, LCII.es bontott blokk alkatrészek, illetve vannak még fékrendszerek, első-hátsó kompett fékrendszer:10e-ért, rugóstagok, villák stb...
volt 1 mc 21-es hát ölég szar volt szerelni, utáltam is pedig egész jól ment, semmihez se lehet normálisan odaférni. Mondjuk egy zx6rr-se egyszerü a gyertyacsere.
Gyuribá , ennek legalább hallom a hangjából a nyomatékot
Krosszban a 250-eseket az amcsik közel a 60 lóhoz tuningolják , igaz ezek a Moto3-asok le vannak szándékosan butítva , de biztos bőven lesz 50 paci , természetesen mindezeket f.tengelyen mérve ....
Ez a kategória nagyon rendben van így , inkább a széria 600-as blokk a szégyen a 250 special helyett !
Vagy összeadódik a teljesítményük, sé akkor párhuzamosan vag sorban működnek, vagy a belük nem egyforma csak a ház.
Ha az első, akkor alul-felül szikrázik.
Az egyik-a nagyobbik- a gerjesztő, a ksiebbik-alul- a jeladó
Persze kérdés, hogy mennyire forgatják meg őket.
Mondjuk sor 2 vagy v2 vagy akármi tényleg lehetett volna.
Én azt nem mondom meg, hogy rendben van-e, de az biztos, hogy ez is kapni fog a 125-től, mint a moto2 a 250-től, szóval kell pár év mire elérik azt a teljesítményt.
Üdv:Márk
Üdv:Márk
de nem uaz
Az NSR maximum annyira bonyolult,mint egy faék
Krosszban a 250-eseket az amcsik közel a 60 lóhoz tuningolják , igaz ezek a Moto3-asok le vannak szándékosan butítva , de biztos bőven lesz 50 paci , természetesen mindezeket f.tengelyen mérve ....
Ez a kategória nagyon rendben van így , inkább a széria 600-as blokk a szégyen a 250 special helyett !