Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Teljesen felesleges összehasonlítani,ez egy másik motor.Amikor a Moto2-est hasonlítgatták a 250-essel,akkor is röhögő görcsöt kaptam.Az egyik 4, a másik 2 hengeres, 4és 2 üteműek,30 kilóval több az egyik,mint a másik,az egyik versenymotor,a másik meg széria...
Hüpsz, ezezn a képen mégis egyformának látszik:)

Vagy összeadódik a teljesítményük, sé akkor párhuzamosan vag sorban működnek, vagy a belük nem egyforma csak a ház.
Ha az első, akkor alul-felül szikrázik.
Ez két nem egyforma tekercs.
Az egyik-a nagyobbik- a gerjesztő, a ksiebbik-alul- a jeladó
Nem kaptam meg:(
ez jobb kép
gecsei barátom homályositsál fel gyujtás ügyben minek van ezen 2 egyforma tekercs
Posta?
Bocsánat, utolsó szó... nem a teljesítményt, hanem köridőt.
Közel 50 lovat írnak külföldi oldalakon. Bár szerintem inkább keréken. RSA-k, RSW-k meg 54-53Le körül mozogtak.
Persze kérdés, hogy mennyire forgatják meg őket.
Mondjuk sor 2 vagy v2 vagy akármi tényleg lehetett volna.
Én azt nem mondom meg, hogy rendben van-e, de az biztos, hogy ez is kapni fog a 125-től, mint a moto2 a 250-től, szóval kell pár év mire elérik azt a teljesítményt.
Szia, nem ez ez 125ös most csak, sajnos :S
az lcI az 350-es?
Mindenkinek lóerökbe Gazdag Új Évet kivánok.
Hello, igen.
Üdv:Márk
hello az LCI-es még nem poweres, az LCII-es az, de az csak bontva van.
Üdv:Márk
ja igazad van tele van csomóval.
nálad az lcII az ypvs?
te összetévesztetted a yamahát a p20-al bár a rokonság megvan
de nem uaz
az LC 1-es már poweres,vagy még azelőtti?
Hello mindenkinek van eladó komplett LCI-es blokkom, akit érdekel 30ért vihető, vagy igény esetén bontva is, LCII.es bontott blokk alkatrészek, illetve vannak még fékrendszerek, első-hátsó kompett fékrendszer:10e-ért, rugóstagok, villák stb...
igen
Új évben dolgozol már csak?
A felesleges cuccokat ki kell belőle pakolni,és oda is férsz mindenhez.Meg ugye ez nem Yahama nem kell állandóan szerelni,motorozni kell vele:)
volt 1 mc 21-es hát ölég szar volt szerelni, utáltam is pedig egész jól ment, semmihez se lehet normálisan odaférni. Mondjuk egy zx6rr-se egyszerü a gyertyacsere.
egy 20 meg egy 30 éves motoron mi tud bonyolult lenni?
Az NSR maximum annyira bonyolult,mint egy faék
Gyuribá , ennek legalább hallom a hangjából a nyomatékot
Krosszban a 250-eseket az amcsik közel a 60 lóhoz tuningolják , igaz ezek a Moto3-asok le vannak szándékosan butítva , de biztos bőven lesz 50 paci , természetesen mindezeket f.tengelyen mérve ....
Ez a kategória nagyon rendben van így , inkább a széria 600-as blokk a szégyen a 250 special helyett !