Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha valamit kitalálsz és jó minek takargatni, persze azt is mondtam mi az, mert ez egy csavarbehajtó 2000 ért
Gondoltam, hogy te mutattad neki
ha jó idő lessz megmutatom, hogy kell. Látom a virbo már használja a derékszögü marót. Van már ujabb is de örülök hogy nem csak a hülyeség ragad rá. A két hengeren 3 lyuk lett a felömlönél de a lyukakon is átfolyt az alu igy aztán biztos tömit.
Én monnyuk azt mondtam, hogy "eredetileg" hány lóerős, csak szelektíven olvas:)
az lehet hogy hatvan lovas rs nincs de p20 nemsokára lessz azt kötheted te is a gatyot felfele. mi lessz az uj gép neve valami lánynevet adjál néki ha már nedves lessz a hüvelye.
ez tök jó, ki kellene próbálni mi van, ha nem feltöltős dolog
az egész rd forum 3-munkbol áll? Na a többiek még most se heverték ki az uju év kezdést.
Ma hogy ilyen szép idő volt kimentem hengert javitani,ötvöztem
a technikákat aluöntést kombináltam a heggesztéssel meg a forrasztással. A gázlámpával sehogyse ment a forrasztás de a 3-mas disszugáz pisztollyal pillanatok alatt. Kiöntöttem a bordák közötti részt,most van hus lehet marni, villanyal nem mertem belenyulni hátha szétfujja igy aztán az aluelektrodát dissuval
megheggesztettem. Teljesen profi lett.
jaja, az a gyújtáshiányos, ami fele annyiszor gyújt mint kellene:)
Ja, hogy má az is motor?

Na látod ez benne a szép, hogy a CB-ből (gondolom arról van itt nagybaszó) még egy ilyen fakezű állat mint én is ki tud engedni mégeccer annyit, 'szt hatvan lovas rs-t meg nem látott még senki Vagyis a lényeg, hogy megfelelően gyenge alapot kell választani, így esély nyílik az önmegvalósításra. Ez a titkos trágyával ugye nem fog sikerülni, azon ha kurva ügyesek vagyunk akkor nem fogok rontani, ha meg igen azt egyből a kisemberre fogom. Azért kellenek az NR-jellegű lego projektek, hogy az ember azon kiépítkezze magát és távol tudja tartani a mantsát a fogfúrótól...
őő igen, a zaprilija eres
VAlamelyik trakesz, darab-darab :)
T5-ös furulya nélkül?
Má mellik rs, a labanc blokkos macskazabáló?
Egyébként meg sövénnyíró ha szabad kérnem alássan
Illetve most nem biztos hogy tudom melyik cséplőgépemre teccett célozgatni, mer jómagam is kezdem elveszíteni a fonalat hogy kivel is focizok egy csapatban
hengerre szív az rs 125 oszt majnem anji lóerő mint a cséplőgéped gyárilag:)
VAn itthon iylyen hengerem, kettő is.
A 80as gyárilag 8 tól 13 paciig volt, 15 le könynen elérhető belőle.
a v2 -es 2ütemü meg olyan bután szol mint egy reszelt mz/x
azt nem momdom hogy rossz de szar halgatni mint egy t5
furulya nélkül
ha sokat forog nagyon szép hangja lessz. Imádom a 3 hengeres 120fokra eltolt kétütemü hangját
Akkor meg Barkas hangja lesz
Jaja, aszittem tökugyanaz mint az ns, de még annál is butább. De a membránra jól emlékeztem, hengerre szív az is, meg még az NS is, csak az NSR lett karteres.
kicseréljük rendesre aztám összehegesztjük a ftengelyt 120 fokra
akko nem fog rázni
azt mondád van rajta atac majd menézem melik henger membrános melik kartelba szivos, mert a soros karbinál elég nehéz
a membránházat ugy elhelyezni hogy elférjen bár a hondátol minden kitelik
ja 3x80 ccm az 1 henger 80km ig 80-120 ig 2 henger 120 felett
meg 3.is müködik aztán igy a végére 45 le 3x15 paci tán le kéne
méretezni a hengert meg a csövet hátha adoptálható a simora
és akkor nem csak papiron lessz 15 le
mvx -en azért nincs semmiylen power, mert gyakorlatilag 3darab mbx henger van rajta
Az NS-nek a 2 alsó hengernél lévő ATAC,nyomatéknövelő kamrácskák átömlőjén van egy lépcső,folytás. Ki kell tágítani,(esztergálni,fúrni).
Hamarabb megindul mint 7000 rpm.! Felül is jobban megy...
Ááá, megvan az 80 is Valóban nincs rajta atac, csak az NS-eken vezették be, ott is csak az alsó hengereknél. Viszont a középső hajtókar az ultra beteg