az attilának is az a baja hogy az ypvs-sel el lett hajva balassán
nem mehet mindenki p20-al az tul drága, jó nekünk a japó foss is
de viccen kivül kár lenne 20 évig a levegöst babusgatni az már nem kihivás.
kedves lecso barátom
ha már szolithatlak igy
szegelek agy rd 350ypvs-t meg egy fz250 vier takt masinát
tök mindegy hogy hol ha x-be mehet az 1200 suzuki akkor ezek is beférnek az nsr 400 mellé. Csak mennyünk.
Inkább arról mesélj, most milyen gépet szögelsz. Mert a hírek szerint jangtájmerben lesz csak jó, az a kategória elég bizonytalan, megint mindenki mindenkit a picsába fog kívánni.
tomi 2 motor az biztos, de lehet3 is de ha minden smnakkol a 2 levegössel lehet 4 is csak hát én fogok akkor menni meg az öreg szabó hogy legyen ki kerülgetni. De az asszony biztos lecsapna mint ronygyot. ezé hagytam abba annó.
Hagyjátok már ezt a kurva Simson témát úgyse fogtok egyetérteni soha. Cimconyt építeni pont olyan drága mint bármi mást ami nem alapból gyors. Olcsó kategóriának ott az mz, betegeknek a Simson, a reménytelenül hülyék meg veteránoznak. Inkább arról beszélj mit lapátolsz össze youngtimerre, hogy meglegyen a létszám. És semmi terelés, faszom
Persze, simán, oda is írtam.
Az a membránház amit ny gyártok széndékosan marha szűk, úgy kell belereszelni, hogy e embrán beleférjen, így csakpár %-ot növekszik a térfogat.
ezért nem megyek többé 24h ra aqki azt mondja hogy egy gyári
minden csavarjában bolti motorra azt mondja hogy versenyen kivül csak x-be mehet és az atommá tuningolt p20 meg akármibe nem mondom ki mert karácsony van.
mi a fsznak van rajta két tekercs a gyujtáson már kimértem minden müködik . Dugócserés lessz. vitatkoztok a kartelsüritésen amibe a membránház is belejátszik erröl mi a véleményed
ez a megfogalmazás nem tölem származik de mivel találó
ezért használom.ÉN ugy gondolom hogy elörébb teljesitménybe már nem nem lesztek a vizesités meg drága a virbo sok pénzé vett szerszámot a pálca se olcso én is vettem. és váltó gyujtás karbi
gumi fék futómü. mindent nem lehet összehekkelni és ez pénz.
Ja és dugó. Ami kérdéses lásd ölbei se talál. Hol az olcsó kategoria.
inkább veszek +egy 80yz és csinálok 3 hengeres Yamahát az yz-k böl a frankeinsten + tartalék mellé. egy simsonos henger vizesitéséböl kijön.
nem mehet mindenki p20-al az tul drága, jó nekünk a japó foss is
de viccen kivül kár lenne 20 évig a levegöst babusgatni az már nem kihivás.
ha már szolithatlak igy
szegelek agy rd 350ypvs-t meg egy fz250 vier takt masinát
tök mindegy hogy hol ha x-be mehet az 1200 suzuki akkor ezek is beférnek az nsr 400 mellé. Csak mennyünk.
Inkább arról mesélj, most milyen gépet szögelsz. Mert a hírek szerint jangtájmerben lesz csak jó, az a kategória elég bizonytalan, megint mindenki mindenkit a picsába fog kívánni.
Csak szólok előre...
Az a membránház amit ny gyártok széndékosan marha szűk, úgy kell belereszelni, hogy e embrán beleférjen, így csakpár %-ot növekszik a térfogat.
minden csavarjában bolti motorra azt mondja hogy versenyen kivül csak x-be mehet és az atommá tuningolt p20 meg akármibe nem mondom ki mert karácsony van.
Persze, műsoron kívül.
ezért használom.ÉN ugy gondolom hogy elörébb teljesitménybe már nem nem lesztek a vizesités meg drága a virbo sok pénzé vett szerszámot a pálca se olcso én is vettem. és váltó gyujtás karbi
gumi fék futómü. mindent nem lehet összehekkelni és ez pénz.
Ja és dugó. Ami kérdéses lásd ölbei se talál. Hol az olcsó kategoria.
inkább veszek +egy 80yz és csinálok 3 hengeres Yamahát az yz-k böl a frankeinsten + tartalék mellé. egy simsonos henger vizesitéséböl kijön.