Zoli szia van itt 5 oldal a vertex dugokrol ár méret ha kell gyere át a 2 ünnep közt mivel a pedrozának nem igen ideje az egyetem miatt igy az attila marad már ha lessz ideje a simson mellet. De ezt még meg kell érni meg még mindig a nyakunkon a válság. A Nándi szán meg reszel egy saját yamahát ezt te tudod.
szia tomi foglalkozom a dologgal de csa pnaszőr mentén.
Nem volt tervbe hogy jövöre az megy de inkább a hangverseny meg a vizes projektbe fektetek energiát meg mást. Igazad van nem drága de talán a junior jobban megy majd és többet gyakorol a
levegőssel meg a fékbe is beletalálok akkor talán tud borsot törni
az orrotok alá szük váltó nélkül is Ha meg már az hiányzik akkor belekerül az is. Nem terveztem rijekát maradok itthon alkalmazkodunk az itthoni pályákhoz. Csak a fsz tudja minek reszelem a hengert itthonra a széria is elég . Na még egyszer
Kellwemes Karácsony mindenkinek megyek porszivozni mert hiszti van.
Hát Gyuri bácsi te tudod. Az Ölbei majd úgyis lecsap egy velős beszólással, én csak annyit mondanék hogy szerintem minél szűkebb játék pálya, annál nagyobb szarban vagy az utcai váltóval. Na de ez nem a reklám helye, nem félek tőle hogy ennyiért rám száradna, csak nézz szét neten mennyiért mennek kint az ilyesmik amikor éppen felbukkan egyáltalán. Tz henger hogy áll?
jol néz ki a cuccos. Szerintem az ára sem borsos, de ha belegondolsz itthon talán hébe hoba 4-5 yamaha áll oda a starthoz.
A hazai lehetőségeket figyelembe véve sztem meg felesleges,
kecskemét meg stb most jön a lecso hogy leszarozom a pályákat,
de ez van , Hiába van itthon 3 pálya is megfizetni lehetettlen egy komplett rendezvénynnek. Ha lenne a 3 ring akkor biztos kéne .
Szerintem abszolut van értelme,mert annak a kb 5- 6 AA futam időpontjának a kikerülése nem lehet akkora gond számotokra.
Viszont aki itthon is szeretne menni a hazai mazőnnyel(már ha engedik nevezni!) nem okozna fejtörést ,hogy az időpontok keresztezik egymást.
Egyébként Rijekában (nem Fiumeban) van a versenyek kb.60%-a.
Boldog karácsonyt mindenkinek(boldogabbat mint az enyém)és jól tapadó gumit,aszfaltot a jövő évre mindenkinek!
Na, akinek rugalmas a jézuskája és még elfogad időn túli kívánságokat, annak egy ötlet. Elkészült az első eresztés szűk váltó levegős RD-hez. Úgy lett kitalálva, hogy minél több eredeti alkatrészt meg lehessen menteni és azokon ne kelljen semmit átalakítani. A garnitúra 1 behajtótengelyből (rajta ugyebár az 1. BE kerékkel) és 4 kerékből áll. Ezek az 1978 utáni 250/400 (1A1 és 1A2 kódok ha jól sejtem, de majd valami vájtfülű jamakás kijavít) 5.+6. kerekeivel az alábbi fasza szűk áttétel sort adja elérhető pénzért.
I. 16 34 2,1250
II. 19 30 1,5789
III. 22 28 1,2727
IV.
24 26 1,0833
V. 26 25 0,9615
VI. 27 24 0,8889
A cucc kovácsolt króm-nikkel alapanyagból CNC-n faragva, bla-bla, a lényeg, hogy szabvány RatRacer minőség a láncdohányos CB 2 éve nyúzza az ugyanilyen váltómat, egyelőre kevéssé hatotta meg. Akinek nem kallódik otthon ilyen újabb RD 5+6 garnitúra, egy van még nekem a prototípusból eladó épkézláb áron, de szerezni sem túl nagy kihívás (e-bay stb., enyiméjé is onnan van). egyébiránt 10 garnitúra készült, abból öt már elment a maradék 145 pénz / garnitúra nem alkuképes, csak ha több kell egyszerre.
Ugyanitt Bódog Karácsonyt minden 2 ütemű roncs imádónak is
Üdv mindenkinek!
Rég jártam erre,van egy RD125 kéthengeres 1-E7 gépem 1980-as ennek a motorját szeretném gatyába rázni(ráfér nagyon),a kasztni már nagyjából össze állt petro jó voltából.
Megtudná-e mondani valaki,hogy új dugókat hol lehet beszerezni?
Ennek 44.00 a dugó mérete ezt meddig lehet még fúrni?
Tömítés készlet meg hasonlok beszerezhetők-e valahol?
Előre is köszönöm!
Kellemes karit.