En azt a verziot irtam, ami nekem bejött, hosszas szarakodäs utän, bar en a belsejet is nagyon atalakitottam, es igy mär kezdett müködni. A telodon a teflonpersejeket okvetlenül csereld ki.
282köbci valahol a 10 és a 20w között találod a megfelelő csillapitást, a gyári azt hiszem 10w, de feljebb jobban mükszik. Hogyan tudom neked eljuttatni a hütörácsot?
Hello akit érdekel van LCI-es komplett blokkom 40ér, gyujtással furt henger, új dugó, gyujtás nélkül 30.
A motort törötten alkatrésznek vettem azért adom ennyiért, nem azért mert rossz!
Nem értem miért vagy mindig velem megakadva ?
Na meg azt a 2,29-et sem találom sehol , 2,24 van az egyik helyen , de ha sejtenéd , hogy akkoriban miként zajlott a Bregyó féle időmérő akkor tudnád , hogy sokat nem számít ....
Aki nem volt pancser az simán 2,20 alatt ment MZ-vel akkoriban , arról ezektől valamivel hitelesebb papirom van , de már nem sokat számít ....
http://cgi.ebay.de/Yamaha-TR2-...
253 cm3 (rugó nélkül, teljesen összenyomva felső peremtől 120mm)
Nekem a rugó hossza is eltért kb 4mm-rel.
A motort törötten alkatrésznek vettem azért adom ennyiért, nem azért mert rossz!
A Honda kerekeket nem lehetne megvenni tőled?
Rotax 125 gilardoni henger,a gyári hibáit szeretném kijavitani,meg picit gyorsitan(hogy jó széria egyen)
Na meg azt a 2,29-et sem találom sehol , 2,24 van az egyik helyen , de ha sejtenéd , hogy akkoriban miként zajlott a Bregyó féle időmérő akkor tudnád , hogy sokat nem számít ....
Aki nem volt pancser az simán 2,20 alatt ment MZ-vel akkoriban , arról ezektől valamivel hitelesebb papirom van , de már nem sokat számít ....
De segíteni ha kell, akkor honlapomon (adatlap) szerintem megoldható.