Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem is kicsit
Jó az pályanapnak is , ott még játszhat vakok közt félszeműt azzal a 2T vel , versenyen csúnyán kikerülnék ......
Odabasz!
Hangtompítók honnan és mire valók?
Asszem megyek újra megnyitom az OPNIT!
Én is! Röhög rajtam a család...
térded leér már?
Úgy nyomom!
Meg dülöngélek a széken jobbra-balra
klassz a backlight ja a műszereknek
http://www.youtube.com/watch?v...
Én gépem is kész, csináltam videót róla.
jó nagyon

de a fordulatszmérőjét lecserélhetné...
Fejhalgató,full screne,
Japan GP500 championship
Régebbi fotó de ma esett először hó Debrecen citybe! Reggel +15C.volt,aztán besz@rt az idő...
Szerintem ez ugyanaz a tag.

http://youtu.be/kVzowQuFzCI
Gear!
Mi, nálatok süt a nap?
Van valami angol vonal is az Aszalósék oda küldik.....többet nem tudok róla
Az enyémen is ok!
azt hittem az eredeti volt rajta, te is minden rábuherálsz ami van.
Az amit a Mota ir az csak nagyon irányadónak jó a valóságtol
kissé arébb van,
nem,krosszmotorlendkerék volt rajta.és ennek ellenére széthullott.A mitoéval nem lesz gond ,mert az erősebbre van méretezve.A Matus 400-asán már bizonyitott.
mito lendkerék volt rajta?
.Amikor kész lett és az utcában kipróbáltam,nagyjából az történt amit vártam.6000-től szépen kezdett húzni.Viszont ami a mota szerint történnie kellett volna,hogy 10000-től a teljesítmény és a nyomaték belezuhan egy meredek szakadékba az nem így volt.10-től még vigan gyorsult 12-ig ahol leszabályozott.
Ennyiből persze nem lehet túl sok következtetést levonni,de majd meglátjuk tavasszal.Ja, és ez még párosult egy hengertalp repedéssel is ami a nyomok alapján már régebbi eredetű lehetett.
Igazából nem tudtam kipróbálni,mert a gyorsulási verseny első edzőfutamán a lendkerék egyszerűen kettészakadt.Innentől kezdve nem volt lehetőségem menni
igen
te csináltad atis?
nem,hanem nem volt feltapadva rendesen a hengerfalra,légbuborék volt alatta.
Milyen lett a cső Attila,kipróbáltad?