Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne aggógyá, mennek hatvanon(de lehet, hogy 70?) felül is.
Bringával szoktam indulni versenyeken, és még egyszer sem lettem utolsó Ez már majdnem győzelem. Jővőre meg tervben van a 24 órás futam unokabátyámmal, szerencsére ez kicsit alacsonyabb költségű mint a ti 24 órás versenyetek
A gépé Lehet még kis is próbálnám magam egy futamon. Valahol csak el lehet indulni futamon kívül, valami "bénáknak" kategóriában
Ezekre a veterán futamokra mi a korhatár?
Hát nyilván. Tudom hogy ti a pályagépekért vagytok oda. Nekem annyira nincsenek versenyhajlamaim. De azért élőben szeretem nézni őket, de csak ha veterán vagy 2t gépekről van szó. Jővőre kinézek majd fényképezőgéppel egy pár versenyre az biztos
azért mi pálya motorrol beszélünk utcai az más verzió.
azt csak jól kell összerakni
Ezek a mini Ducattik bejönnek nekem, mondjuk egy cr 500 blokkos vicces lenne, csak sehol nem lehet használni, magyarországon meg lehetetlen forgalombahelyezni egy ilyet.
petró a kup is jó létom csak a gyujtó tekercs maradt a jelet is az adja ezek szerint 4mágnes van benne.
hát tudomásom szerint ez a 750D modellkod de a pontos évjáratott
még nem kerestem.
Jobb híján nekünk is ezért esett a választás a Mito gyuszira. Annyi változtatással hogy a lekoppintott elektronikát, megerősítette a mágnesemberünk. Balassagyarmaton az esős időmérőn majdnem megmakkant a tronika de az még a gyengébbik volt.
Most müxik! Remélem fog is...
Nekem azelső igazi pályamotorom egy mito volt ill.meg is van. Nagyon szeretem és szoros ,elválaszthatatlan emlékek fúznek hozzá.Hasonló tervek miatt van egy motor nélküli komplett mitom ,amibe rd 350 fog beépülni.Egyszer,
nekemis ez a kod van a hengeren.Lehet ebből tudni,hogy milyen évjárat ill mi a tipusjele?
muszály leszek meghüvelyezni, sajnos pedig a balos lyuk hibátlan.
én is csak szerelemből csinálom mitöl vagy te cagiva.
Már gondolkoztam rajta beleteszem az egyik blokkot
egy mitó vázba mint kint teszik az jó lessz X katba.
De olyan versenyek vannak amire itthon tök fölösleges.
Azért érdekel a dolog mert ütös lehet az a kőnnyü futómü
egy erőss blokkal.
néha ebayrol de az itthoni replikákba gyöngyösröl.
Persze jól ismerjük egymást ez a projekt egyenlőre
marad még,most 4-ütem meg csak megcsinálok egy ypvs-t
akkor lehet young kategoria is ha lessz 5 induló.
bár ha vizes is akkor se fér bele az oldba azért nem használtam
idáig a gyári tz hengert.bár korba beleférne az 1H301 henger.
4097/ vagy a per helyett1. nemtudom pontosan leolvasni.
Ki tud olcsó és jó nicasilouási lehetőséget?
én az alpok adriára készítem,ahol a spec.kat-ban lehet menni.Versenyen kívül itthon is lehet indulni elvileg bárhol.Végül is számomra inkább a részvétel a fontos.Kupa van már elég.A hazai szabályok szerint a gyári ypvs-el sem indulhatsz sehol.Legalábbis ez a tapasztalatom.Sajnos!Te hol veszed bele a dugót?
én egy elektronikát hasznátam és a kijővő vezetéket osztottam ketté. a mito gyujtás azért megfelelő,mert fordolatonként 2 szikrát ad.Persze alapjáraton gyengébb volt így a szikra,de igy is könnyen indult,mivel kicsi alapelőgyújtást adtam neki.Fordulaton meg már tökéletes volt,mert az elektronika húzott rajta akkorát,hogy tőbb mint elég volt
jó hozzá a sima tz 350 hengerfej is de ha 66 dugóval mész akkor
csak tomiékkal mehetsz 1 kategoriába. membránod van hozzá.
mondta a tomi mikor megheggesztette az enyémet hogy te is
ebbe gondolkodol de melyik pályára jó ez itthon.
A remény hal meg utoljára
Ne ragadd ki a szövegkörnyezetéből: ugyanitt 4L0 blokkot is keres az Atti, ergo...
Mi a kódszáma a hengernek amihez a tz750 hengerfej kell?