az örkényi verseny után felmerült a rendezőben ,hogy visszakéri a kupát.Ez az info később jutott hozzám egy barátomtól aki a rendezővel beszélt .Pedig ott egyy teljesen széria 1983-as ypvs-el mentem.Ez lett volna a legkissebb problémám,a nagyobbik az,hogy talán kicsit miattam is 2 jóbarát veszett össze a versenyen történtek miatt.Én szivesen visszaadnám a kupát,ha ezzel vissza lehetne hozni a két ember barátságát!
A tank a cagiva mito1-es tankja és pont azért tettem ezt rá,mert hátul elég keskeny (szemben az rd-vel) és így több mozgást enged a motoron. Fillérekért lehet ilyet szerezni.Egyébként az első ypvs 1983-ban jött a piacra.Legalábbis Európában.Lehet,hogy amerikában még egy évvel korábban,ahogy ez akkoriban szokás volt,csak ott RZ volt a tipusjele.Most én is néhány változtatáson dolgozom.Remélem elég hosszú lessz a tél.
nem tudom a major meg a koltai is elindult már meg teis
pl örkénybe hogy most miért nem, az jó kérdés.
Akkor is befejezem amit elkezdtem ,legfeljebb veled csomagolok össze. a blokk már 90%-ba kész csak a kütyuket kell rátenni.
TZR tankot tettél ré hogy hátul keskeny?Egyedül az a problémájuk
hogy vizes, meg a tied 86 vagy utáni. A futómü még elmenne, mert
az vasvázas, csak a hütés. De ez igy jó ahogy van.
Nekem is ilyen motorom van külsőleg kicsit retrosítva.Az a gondom,hogy idehaza nemigen van számunkra verseny.B.gyarmaton tórtént,hogy a gépátvevő konkrétan olyan szöveggel fogadott,hogy minek jöttök ide ilyen motorokkal,mikor tudjátok,hogy nem indulhattok.Én speciell nem tudtam és miután utaztam 350km-t nem igazán tugtam már lelkesedni a BÁTRAK VERSENYÉÉRT.Úgy berágtam,hogy elő se vettem a motorom,annak ellenére,hogy több befolyásos barátom is biztosított arról,hogy indulhatok a verenyen.Szóval ez sem az igazi így.Azért érdekelne a motorod fejlődése,talán még segíthetünk is egymásnak.Szóval jelektkezz gyakrabban fotókkal és kommentárral.Jó munkát a géphez és sok szerrencsét.
hát igazad van de készülök a jövö évre 2 uj motort akarok,az sok meló meg sok pénz.De még csak az alapoknál tartok, meg az egyedi cuccoknál, ami nem széria teljesen. Nem sok ilyen van de agyalni és csinálni kell.Meg uj technikákat probálok alut forrasztani,
sikerült de drága cucc bár kérdés mi a drága.
Sziasztok szakik! Szükségem lenne levegős rd250 lengővillára. Nincs véletlen valakinek egy ilyen otthon? Előre is kösz, urak!
Még egy kép, csak úgy..... :)
pl örkénybe hogy most miért nem, az jó kérdés.
Akkor is befejezem amit elkezdtem ,legfeljebb veled csomagolok össze. a blokk már 90%-ba kész csak a kütyuket kell rátenni.
TZR tankot tettél ré hogy hátul keskeny?Egyedül az a problémájuk
hogy vizes, meg a tied 86 vagy utáni. A futómü még elmenne, mert
az vasvázas, csak a hütés. De ez igy jó ahogy van.
Amit leírtál gyarmaról nem értem, tavaly is ment valami régi gp motor valami kategóriát találak neki.
Nekem is ilyen motorom van külsőleg kicsit retrosítva.Az a gondom,hogy idehaza nemigen van számunkra verseny.B.gyarmaton tórtént,hogy a gépátvevő konkrétan olyan szöveggel fogadott,hogy minek jöttök ide ilyen motorokkal,mikor tudjátok,hogy nem indulhattok.Én speciell nem tudtam és miután utaztam 350km-t nem igazán tugtam már lelkesedni a BÁTRAK VERSENYÉÉRT.Úgy berágtam,hogy elő se vettem a motorom,annak ellenére,hogy több befolyásos barátom is biztosított arról,hogy indulhatok a verenyen.Szóval ez sem az igazi így.Azért érdekelne a motorod fejlődése,talán még segíthetünk is egymásnak.Szóval jelektkezz gyakrabban fotókkal és kommentárral.Jó munkát a géphez és sok szerrencsét.
Valakinek nem köll?
combos ára van, ismeritek a gazdáját?
sikerült de drága cucc bár kérdés mi a drága.
Még egy kép, csak úgy..... :)
Ugyan úgy savas mint az ecet.
Coca vagy Pepsi cola merülés.
Még mindig eladó a motorom! Yamaha RZ 250 R YPVS 80.000 Ft. Szerintem ennyiért nemsok! Vigyétek!
http://kepesmotor.hu/yamaha-sp...
(bár azért azt nem vártam el, hogy egy iylen hosszú hozzászólással lekoptassad a billentyűzetről a feliratokat:)