Helló ! Raymund lennél ? Gondoltam rád is az RMZ miatt , de a Husa nem illett a képbe , régen nagyon szidtad , na meg gyerekmocikat sem gyűjtöttél
A 90-es években nálunk az volt a divat , hogy többen a haverokat ray-nak szólították , szóval itt aztán rendesen elveszett a fonal .....
1000-esben csak 2 hengeres CR-t láttam eddig videón , azon elég érdekesen voltak a kipuffok , lehet az is tandem volt
Megfizethető árban lévő modernebb sorozatgyártott 500-as 2T tudtommal csak japcsi , a többiek régebbiek . Régebben láttam franciáknál , akik szerették a 250-es 2T krosszgépeket supermotora alakítani , ezeken jóval nagyobb hengerek voltak , asszem 360-as , de lehet volt nagyobb is . Jártam rendszeresen pár üzletbe és volt amelyiknek saját versenyzője is volt , a gépeket is nézegettem sokat , de már a tököm se emléxik a részletekre .
Viszont lehet maradt valahol reklám anyag amin akkori elérhetősége volt a gyártó cégnek , nikasilozást tételben reklámozták , arra emléxem .
Ezek mind membránosak voltak a jobb alacsony fordulati nyomaték miatt . Rotaxnak volt régebben 250-es enduro blokkja forgótárcsával , az nagyon beteg volt
azt nem tudod, h mit jelent az :sw,swd?