Teljesen igazad van! Nem használom fel még a hengeröntvényt sem. Van v.mi tipped, hogy mit keressek, mert én nem jártam utánna (csak ezt tették le elém)milyen normálissab lehetöségek vannak. Egyhengeres500-as kellene, lehetőleg nem hengerszivos, mert forgotárcsássat szeretnék.
Kár, hogy a Tarapcsák hozzám fog irányítani. Én meg azt fogom mondani, hogy minden kategória indulói döntik el, az adott kategória szabályait, és egyben tartatják is be. Gondolok itt a gépátvételre, meg az óvások elbírálására.Tehát, ha ti az Oldtimerben így döntötök, lelketek rajta.
(Csak szólok, hogy Te, mint kezdeményező jó eséllyel pályázol a döntőbíró szerepére.)
tényleg erröl jut eszembe hogy csak x katba mehessen az akinek a motorján legalább60% alkatrészeknek nem gyári . Van ilyen én már találkoztam vele pl kunmadár, de javasolniis fogom a tarapcsáknak
as homologiáciot.
Nyílván rengeteg CR1000-es építettetek már , hogy ekkora tapasztalatra szert tettetek , bár érdekes módon az amcsiknak jó a gyári blokk öntvény Ráadásul ők még használták is hill climb-ra ......
Szerintem csak megtévesztett a vékony fal , de hát ez anyagból van , nem úgy mint a príma Pannónia ahol tele van buborékkal az öntvény .......
Ha szar a japcsi akkor csináld KTM-ből , vagy Maico-ból , esetleg valami más betegségből
De igazából nem az a baja , hogy hol gyártják , hanem az , hogy a 2T ebben a köbcentiben már szart se ér
Jol lätod. aA komplett blokk fötengelyestöl vältostol kuka. Uj blokk lesz(tandem V alakba, mint a gp aprilia250) termeszetesen forgotärcsäval, a henger es a hengerfej öntvenyet leszämitva nem lesz benne japän kacat:-))
én a helyedben azt nem csinálnák,szar vékony a blokkháza,a csapágyfészekröl nem is beszélve,szerte szét fog repedni,ez csak arra való,hogy egy két verseny,aztán kuka!
Bár, hogy nyugtassalak, v.szinü én is belenyulok a fosba :-)) cr500-bol kellene csinálnom 2 hengeres 1000-est, és mivel régota nyaggatnak vele meg pénz is van rá szarásig.......... de leginkább azért mert profi gépmunkás hátteret igértek. A többit sejtheted.
A kuplung anyagi okok miatt még nem érdekel.
Kár, hogy a Tarapcsák hozzám fog irányítani. Én meg azt fogom mondani, hogy minden kategória indulói döntik el, az adott kategória szabályait, és egyben tartatják is be. Gondolok itt a gépátvételre, meg az óvások elbírálására.Tehát, ha ti az Oldtimerben így döntötök, lelketek rajta.
(Csak szólok, hogy Te, mint kezdeményező jó eséllyel pályázol a döntőbíró szerepére.)
as homologiáciot.
,
Szerintem csak megtévesztett a vékony fal , de hát ez anyagból van , nem úgy mint a príma Pannónia ahol tele van buborékkal az öntvény .......
Ha szar a japcsi akkor csináld KTM-ből , vagy Maico-ból , esetleg valami más betegségből
De igazából nem az a baja , hogy hol gyártják , hanem az , hogy a 2T ebben a köbcentiben már szart se ér
és milyen blokkházra fogod tenni a hengereket? vagy egyedi gyártmány lesz?
erre kivi leszek h mi fog kisülni belöle
előre is sok sikert
ui.: tzr 4dl kuplung nem érdekel már?