A "Yamahás" sárvédőre gondolt -amit "barátunk" gyakran használt a motorjain-. Az utángyártott példányokat Lacibácsi (index-es fórumon nelacibá) készíti. Erre utalt Szilárd.
Végülis, ha megfigyeltétek, minden "felújított" motorját mosás után fényképezte, száradás előtt. Szerintem ez igénytelenség. Hiába mutogat képet összeszerelt motorokról, az mások munkáját dícséri elsősorban. Láttam nagyon szépen fényezett sárgát, ami a fényezője munkáját dícséri. Az ülések nem mind szépek, de ha az is lenne, akkor sem az ő munkája. A yamahások egy részét Lacibácsinak a keze gyümölcse. A krómozást sem ő csinálta ondolom a műhelyében. A munka ezeknél az összeszerelésben rejlik. Na ez az, ahol kisbarátunk elmehet a sunyiba. Hogy egy felmenőmet idézzek: "Ha az igénytelenség fájna, ordítanál!"
Nem vádoltam senkit , Gyuribá kérésére tettem be .
A vevő állítja , hogy így vette , amit a fotók alá is támasztanak !
Annyiban érint engem ez a dolog , hogy ez az a gép amit állítólag nagyon elbasztam és drágán csináltam .......
Mostmár legalább tudom , hogy az is csak reklám duma volt , nálam valahogy kicsit jobban nézett ki
Erre bizony nem fog semmit sem válaszolni a "művészúr". :) Vagy, ha mégis, akkor megint kezdi a szokásos fikázódást, hogy hogyan jössz te ahoz, hogy ilyennel megvádold.... :)
ha igy rakja össze a yamahát ez a fakezü akkor olyan lessz mint az
általa összebarkácsolt minden más.
Ha meg leszarja a p20-at mi a f@sznak tette be a képeket a netre.
Mondjuk látható volt a büki tesztelése hát mindent elmond.
Az, hogy nekem össze kell raknom, az neked ne legyen bajod. Kicsit izzadtságszagú a kibúvó, de mondjuk ennyit vártam tőled.
És nekem nem felel meg az, hogy csak előszedsz egy motort. Mert akkor én is előszedek egyet. Amelyik a balesetes 24 óráson szerepelt, és azóta csak húzom a gázt rajta.
Naszóval vagy előhúzunk egy akármilyet, vagy kizárólag gyári motyókból összeszerelünk egyet egymás előtt.
Ne kelljen már azt a hülyeségedet elviselnem, hogy ugatsz arra, hogy nem gyári alkatrészeket használok, mikor meg a Yamahádra meg azt mondod, egy pár Wisecotól még teljesen gyári marad.
látom leragadtál a témánál az a baj neked össze kell rakni ehez a gyerekes baromsághoz 1 motort nekem meg nem . elég lenne ráülni csak valamelyik yamahámra ha érdekelne ez a dolog. de a gyengébbek kedvéért elismételem kihagynám mert nem érint az ügy . ez a foto bemásolást meg pont leszarom mert az 1 összedobott block volt csak kuplung tesztelésre pont leszartam rajta mindent mi hogy néz ki . de szerencsére jól sikerült a teszt és jókat tudtam vele a bükkben motorozni . de ez sem érint már mert nem tudtam leragadni a témánál , miért nem ezt a képet másolta be az egyik seggnyalód? ez is az én motorom . na ezzel be is fejezném a témát elég volt ennyi az óvodából
"1 lánckerékből kitörik a stift ez kicsit meleg hiba , kuplungból kitörik a rugótartó tüske ami nem 1 kellemes dolog a parafás lamella na az 1 profi alkatrész a p20asban hajtókar ketté szakad , forgórész elolvad feszszabályzó kb 1 órát bír és elfüstöl , a gyujtást kb óránként lehet állítgatni a karburátor letörik első teleszkóppal akármit csinálsz folyik az olaj a hátsó teleszkop az nem tudom mi de teleszkópnak nem lehet mondani fék na az kurva jó mindenre jó csak fékezésre nem . dugattyú elolvad . szerintem ennyi elég ja és a gyári gyujtáskapcsoló na az is 1 fasza magyar találmány eddig még nem sikerült 1 jót a kezembe venni ...."
Na.
És még így is kiállok.
Te meg csak a szádat jártatod.
Jah, meg senki sem mondta, hogy P20-szal gyere.
Jöhetsz Adlerral is, minden motorok alapjával. Vagy amivel akarsz. Csak te rakd össze. 250, és 75 előtti.
ember szerinted én majd leállok neked p20assal tesztmotorozásra meg tesztszerelgetésre ? okádok ha rágondolok a szerelgetésre szerelgesen az aki szeret én motorozni szeretek nem szerelni .csak azért szerelek mert nem csinálja meg senki más
nekem. Kényszer érted ? undorodok az olajszagtól meg a büdös hideg vasak fogdosásától . van kis finom23 éves bartnőm az ő mellét szeretem fogdosni meg a motoromon a gázmarklatot .
ugy szarok bele az egészbe ahogy van , fogd már fel nekem nem az életem a p20as csak 1 hobby előveszem néha ( a nem gyári alkatrészekből álló motoromat megráncigálom a fülét és kész ennyi )
majd én fogok szerinted fel alá p20asozni mint 1 idióta , ebből kb 22 éves koromba kinőttem . ezer más dolgom van ami nagyobb feltöltődést nyújt . Nyertél menő vagy nem is kell szerelgetnek anélkül is elismerem te vagy a nyerő én 1 vesztes vagyok , Még 1 kupát is veszek neked írd meg mit írassak rá neked ráíratom berakhatod a vitrinedbe . De még 1 finom tortát is küldök neked mellé van jó cukrász ismerősöm csak írd meg mi a kedvenc tortád .
drága barátom te kevered a szezont a fazonnal , álltalában az emberekkel normálisan szoktam beszélgetni addig amig megkapom a tiszteletet . a modortalanságot ő kezdte nem én . én nem 1 18 éves 50 kilos hülye gyerek vagyok, kicsit más kategória . nem fogom hagyni senkinek ,hogy ilyen stílusban beszéljen velem . engem nem érdekel ,hogy milyen szerelő milyen p20asa van meg ,hány nyalis majom nyalja a seggét én nem fogom az fix . az meg megint nem az én hibám ,hogy a magyarok lekoppintgottak 1 vagy 2 motort és kicsit szarul sikerült a másolás . az meg teljesen beteg ember aki a p20asra azt mondja ,hogy 1 jó minőségű megbízható tartós motor. 1 20 lóerős kis bicikli aminek kurva jó a hangja ennyi semmi több . 2xer odahúzod neki a gázt rendesen és darabokra hullik az első sarkon . tudom a lecsónak csepelen külön gyártottak profi alkatrészeket. és neki minden p20asa a jupiterig repítette 130as tempóval hiba nélkül . a többi p20 tulajdonosnak meg direkt szart gyártottak szórakozásból . ha akarod felsorolom a motor hibáit amik olyan alapvető hibák ,hogy viccnek is rosz . 1 lánckerékből kitörik a stift ez kicsit meleg hiba , kuplungból kitörik a rugótartó tüske ami nem 1 kellemes dolog a parafás lamella na az 1 profi alkatrész a p20asban hajtókar ketté szakad , forgórész elolvad feszszabályzó kb 1 órát bír és elfüstöl , a gyujtást kb óránként lehet állítgatni a karburátor letörik első teleszkóppal akármit csinálsz folyik az olaj a hátsó teleszkop az nem tudom mi de teleszkópnak nem lehet mondani fék na az kurva jó mindenre jó csak fékezésre nem . dugattyú elolvad . szerintem ennyi elég ja és a gyári gyujtáskapcsoló na az is 1 fasza magyar találmány eddig még nem sikerült 1 jót a kezembe venni . de tudom a lecsónak ilyen baja soha nem volt csak hibátlan megbízható p20asai voltak világ életében . ezzel be is szeretném zárni az óvoda ajtaját de kívülről aki marad az marad nekem ennyi elég belőle
A nevemetállandóancserélgetem nikk is jól állna neked.
A kép az általad széjjelbaszott blokkról rövidesen itt lesz. Csak olvasson ide a "haverod". Én pedig felrakom a vaterára, hogy tőled származik. Az összes eddigi nikkeddel.
Nem sztároltam magam. Próbát ajánlottam, ne a pofázás döntsön, hanem a tények. Vállaltam a vesztés kockázatát is.
Egy nagypofájú gyáva szar vagy.
A "Yamahás" sárvédőre gondolt -amit "barátunk" gyakran használt a motorjain-. Az utángyártott példányokat Lacibácsi (index-es fórumon nelacibá) készíti. Erre utalt Szilárd.