Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó estéket !
Mikor reggel benéztem aszittem , hogy vérre menő viták lesznek bizonyos kijelentések miatt , de látom éléggé szalonképes a hangnem .
Úgyhogy arra gondolok talán még én is beférek a diskurzusba , ha már így unalomba fulladt a vita
Először is , ha már ennyire benne vagytok a P20 témában akkor illene tudni , hogy az első darabok tele voltak japán és nyugati cuccokkal , és az volt az igazi P20 , amik aztán jöttek azok már a fokozatosan költségcsökkentett változatok voltak .
Szóval ez nem lehet vita téma , aki mást állít az közelében sincs a valóságnak ......
Eléggé kurtákat válaszolgatsz mostanában.
Értem. Tehát nem gyári alkatrészekkel dolgozol.

Akkor az már nem is Yamaha.

"a yamahat van értelme csinalni az motor. a p20ast meg nincs mert az 1 magyar minőségtelen szar ,az meg nem p20as amiben minden japan a p20as akkor p20as ha magyar cucc van benne"


Lefordítom a te szintedre:

"az meg nem Yamaha amiben minden utángyártott, a Yamaha akkor Yamaha ha Yamaha cucc van benne"

Csak a motor neveket cseréltem fel...
minek vegyek bele gyarit amikor ezek is jok
Ezek közül melyik gyári Yamaha cucc? Érted, Genuine Parts Yamaha. Ez van a dobozon. Meg Yamaha cikkszám.
Mivan? Kínos lett a terület?
az indexes (B) szárazon 85 kiló, az N-es 75.

Nálunk a "verseny" recegék átlagban 60-65 kilósak, de van 53 kilós is, az alá már csak aluvázzal lehetne menni.
Tehát a kérdésre van válasz?
te meg mond meg hány kiló a simo
ha jól emléxem neked volt afférod a vkamival valami elfuserált p20adás-vétellel.
szerintem ugorgyunk.
nem osztok én eszet csak tényeket írok le ennyi ha valaki kicsit is objektív akkor ezeket a dolgokat belátja
Sutyukiba?

Háát, ha óvatosan használod...
1 gyári p20asba ami nem versenypályára készült teljesen jó 1 mz csapszeg felül alul meg a jawa görgő es 1 edzet jo csap lepontozva, megteszi arra hogy 90 100 km/h val eldöcögjön az ember a gyári vezérléssel gyári fékekkel
van tuningolt p20asom is abban mar teljesen mas szett van ot tzr hajtokar mbx honda dugo vape gyujtas
kicsit furcsa az a megjegyzes hogy az rd villamossag sem jobb .
csak annyival jobb hogy az rd van töltés és jó a megszakítók minősége és be lehet vele állítani a gyujtást ez pont csupáncsak a lényeg nem több és nem is kevesebb. p20ason töltés gyári cuccal olyan ritka mint a fehér hollo gyári megszakitóval este még beindul a motor de reggel már gondol 1et és nem . azért mert valaki magyar nem kell hasraesni 1 magyar ipariterméktől amit sajnos nem sikerült olyan minőségben legyártani sorozatban hogy az világverő legyen . amiket exportra kivittek sajnos nem lettek túl népszerűek hamar felmondtak a szerződéseket , de rd yamahát igen csak eladtak bőven ausztráliába usaba angliába németországba hollandiába. annyira azért csak nem olyan rosz motorok . itt magyarországon sajnos nincs rd kultusz de angliában usaban németországban a mai napig megbecsült értékes motorok .
csak azért mert olxan rosszak . sajnos a mi kis p20asunkat sokba nem nézik .
Facianegra lehetne inkább a neved. Itt azért kitöltött adatlappal szokás ennyi eszet osztani.
Csak egy kérdés. A Yamahát gyári alkatrészekből újítod fel? Tehát nem Prox, Wiseco, olasz, meg ilyenek...
a stilusod ismerös meg a piros 20-as is azt hiszem te az a debreceni vagy aki a pannónia forumon is volt.
Tábori által gyártott dugóról vélemény?
Szar anyag, rossz geometria,én ezt tapasztaltam.
Azt irod alul a csapok le vannak heggesztve ezt ugy érted az alsó
hajtókarcsapot a sonkába beleheggeszted?az mz csapszeg hát nem tudom én a tkrj használom dugoba is a yamahába is a p20
meg a gyári product racer yamaha hajtókarját kapta. a gyujtásrol meg az a véleményem az rd se sokkal jobb csak 12v és jól világit eleget tölt ha jó. Végül is a P20 dinamó is mitsubishi valahol.
nem tudom használtál e mar kelemen dugot de ha megkérdezel pár olyan embert aki használt akkor majd hallgasd meg a véleményüket . nem 1 wösner szint de 1 széria p20asban igen csak szépen elketyeg jó darabig
itt valami félreértés van engem az nem érdekel hogy a p20as magyar ,felőlem lehet Üzbég gzártmány is de akár Kongoban is gyárthatják, az érdekel 1 motorban hogy menjen és lehessen vele motorozni és legyen jó a hangja. a p20asban 2 dolog fog meg a hangja és a külseje .sajnos a megbízhatóság 1 gyári alkatrészekből összerakottnak nem az erénye .
okos emberek a tervezői jol megtervezték gondoltak a jövőre is tudták ha olyan minőségben fog készűlni amilyen minőségben készült akkor szükség lesz az elővigyázatosságukra . Bingot fogtak mert igen csak ki lett használva a motor könnyen szerelhetősége.
de szerintem nincs értelme vitázni értelmetlen dolgokon, ami jó az jó ami meg zsenge az zsenge ennyi. még annyit szeretnék mondani a szerelők hozzáértéséhez hozzászólva szerintem aki 1 komoly 4 hengeres 4t motort összetud rakni és ért hozzá ne hogy már a p20as nagy falat legyen , azért nem vállalják el mert senki sem szeret taknyolni kínlodni és utána 2 hét mulva ha szétesik hallgatni a sírást . 1 óvodás gyerek össze tudna rakni 1 p20ast olyan egyszerú a belselye ( HA RENDESEN ILLESZKEDNÉNEK BENNE AZ ALKATRÉSZEK !)
Hát ebbe sincs igazad a blokkja asokkal jobban szerelhető mint másé, sok motorszerelő el se vállalja" mert nem ért hozzá ennyi.
Láttam már hogy kalapáccsal teszik be a csapágyakat azt utána log a helyén. Nem kell bemutatni se a p20-at se az rd van belöle 9. P20-bol is van az utolsó próbás alu hengerrel. De az Rd-böl is került olyan hozzám hogy fele alkatrészt ki kellet dobni. Nem a motor a gazda szar. Vonatkozik ez a 4taktokra is hogy milyen belső éllapotba kerül hozzánk. Bármilyen cucc olasz japán magyar kellő alázattal illik hozzányulni. Azt meg ne szégyeld hogy magyar te nem vagy az?
"a kelemen az fullos majdnem japan szint ajanlom, oket barkinek profik "
nincs több kérdésem:)
jo a blokjuk is de pont azért mert minden ki van benne cserélve semmi nem gyári ,alul edzett csap jawa görgö felül mz csapszeg a hajtokarban edzett acel persely jo csapagyak olasz szimering kuplungban honda cr 125 lamellak a rugotartok rezzel lebiztositva
a szeria kulsejuekben mz berta dugo ami nekem nagyon bevallt de van a kelemen az fullos majdnem japan szint ajanlom, oket barkinek profik . japan megszakitok vannak fent vagy van olyan amin mz, gyari pannonia ha vadonatuj akkor is szar akarmelyik percben elromolhat az mz az jo megbizhato . alul a csapok levannak heggesztve a fotengely 0,02 re centirozva . egy ilyen p20assal el lehet motorozgatni ez birja .