Jó estéket !
Mikor reggel benéztem aszittem , hogy vérre menő viták lesznek bizonyos kijelentések miatt , de látom éléggé szalonképes a hangnem .
Úgyhogy arra gondolok talán még én is beférek a diskurzusba , ha már így unalomba fulladt a vita
Először is , ha már ennyire benne vagytok a P20 témában akkor illene tudni , hogy az első darabok tele voltak japán és nyugati cuccokkal , és az volt az igazi P20 , amik aztán jöttek azok már a fokozatosan költségcsökkentett változatok voltak .
Szóval ez nem lehet vita téma , aki mást állít az közelében sincs a valóságnak ......
"a yamahat van értelme csinalni az motor. a p20ast meg nincs mert az 1 magyar minőségtelen szar ,az meg nem p20as amiben minden japan a p20as akkor p20as ha magyar cucc van benne"
Lefordítom a te szintedre:
"az meg nem Yamaha amiben minden utángyártott, a Yamaha akkor Yamaha ha Yamaha cucc van benne"
1 gyári p20asba ami nem versenypályára készült teljesen jó 1 mz csapszeg felül alul meg a jawa görgő es 1 edzet jo csap lepontozva, megteszi arra hogy 90 100 km/h val eldöcögjön az ember a gyári vezérléssel gyári fékekkel
van tuningolt p20asom is abban mar teljesen mas szett van ot tzr hajtokar mbx honda dugo vape gyujtas
kicsit furcsa az a megjegyzes hogy az rd villamossag sem jobb .
csak annyival jobb hogy az rd van töltés és jó a megszakítók minősége és be lehet vele állítani a gyujtást ez pont csupáncsak a lényeg nem több és nem is kevesebb. p20ason töltés gyári cuccal olyan ritka mint a fehér hollo gyári megszakitóval este még beindul a motor de reggel már gondol 1et és nem . azért mert valaki magyar nem kell hasraesni 1 magyar ipariterméktől amit sajnos nem sikerült olyan minőségben legyártani sorozatban hogy az világverő legyen . amiket exportra kivittek sajnos nem lettek túl népszerűek hamar felmondtak a szerződéseket , de rd yamahát igen csak eladtak bőven ausztráliába usaba angliába németországba hollandiába. annyira azért csak nem olyan rosz motorok . itt magyarországon sajnos nincs rd kultusz de angliában usaban németországban a mai napig megbecsült értékes motorok .
csak azért mert olxan rosszak . sajnos a mi kis p20asunkat sokba nem nézik .
Facianegra lehetne inkább a neved. Itt azért kitöltött adatlappal szokás ennyi eszet osztani.
Csak egy kérdés. A Yamahát gyári alkatrészekből újítod fel? Tehát nem Prox, Wiseco, olasz, meg ilyenek...
Azt irod alul a csapok le vannak heggesztve ezt ugy érted az alsó
hajtókarcsapot a sonkába beleheggeszted?az mz csapszeg hát nem tudom én a tkrj használom dugoba is a yamahába is a p20
meg a gyári product racer yamaha hajtókarját kapta. a gyujtásrol meg az a véleményem az rd se sokkal jobb csak 12v és jól világit eleget tölt ha jó. Végül is a P20 dinamó is mitsubishi valahol.
nem tudom használtál e mar kelemen dugot de ha megkérdezel pár olyan embert aki használt akkor majd hallgasd meg a véleményüket . nem 1 wösner szint de 1 széria p20asban igen csak szépen elketyeg jó darabig
itt valami félreértés van engem az nem érdekel hogy a p20as magyar ,felőlem lehet Üzbég gzártmány is de akár Kongoban is gyárthatják, az érdekel 1 motorban hogy menjen és lehessen vele motorozni és legyen jó a hangja. a p20asban 2 dolog fog meg a hangja és a külseje .sajnos a megbízhatóság 1 gyári alkatrészekből összerakottnak nem az erénye .
okos emberek a tervezői jol megtervezték gondoltak a jövőre is tudták ha olyan minőségben fog készűlni amilyen minőségben készült akkor szükség lesz az elővigyázatosságukra . Bingot fogtak mert igen csak ki lett használva a motor könnyen szerelhetősége.
de szerintem nincs értelme vitázni értelmetlen dolgokon, ami jó az jó ami meg zsenge az zsenge ennyi. még annyit szeretnék mondani a szerelők hozzáértéséhez hozzászólva szerintem aki 1 komoly 4 hengeres 4t motort összetud rakni és ért hozzá ne hogy már a p20as nagy falat legyen , azért nem vállalják el mert senki sem szeret taknyolni kínlodni és utána 2 hét mulva ha szétesik hallgatni a sírást . 1 óvodás gyerek össze tudna rakni 1 p20ast olyan egyszerú a belselye ( HA RENDESEN ILLESZKEDNÉNEK BENNE AZ ALKATRÉSZEK !)
Hát ebbe sincs igazad a blokkja asokkal jobban szerelhető mint másé, sok motorszerelő el se vállalja" mert nem ért hozzá ennyi.
Láttam már hogy kalapáccsal teszik be a csapágyakat azt utána log a helyén. Nem kell bemutatni se a p20-at se az rd van belöle 9. P20-bol is van az utolsó próbás alu hengerrel. De az Rd-böl is került olyan hozzám hogy fele alkatrészt ki kellet dobni. Nem a motor a gazda szar. Vonatkozik ez a 4taktokra is hogy milyen belső éllapotba kerül hozzánk. Bármilyen cucc olasz japán magyar kellő alázattal illik hozzányulni. Azt meg ne szégyeld hogy magyar te nem vagy az?
jo a blokjuk is de pont azért mert minden ki van benne cserélve semmi nem gyári ,alul edzett csap jawa görgö felül mz csapszeg a hajtokarban edzett acel persely jo csapagyak olasz szimering kuplungban honda cr 125 lamellak a rugotartok rezzel lebiztositva
a szeria kulsejuekben mz berta dugo ami nekem nagyon bevallt de van a kelemen az fullos majdnem japan szint ajanlom, oket barkinek profik . japan megszakitok vannak fent vagy van olyan amin mz, gyari pannonia ha vadonatuj akkor is szar akarmelyik percben elromolhat az mz az jo megbizhato . alul a csapok levannak heggesztve a fotengely 0,02 re centirozva . egy ilyen p20assal el lehet motorozgatni ez birja .
Mikor reggel benéztem aszittem , hogy vérre menő viták lesznek bizonyos kijelentések miatt , de látom éléggé szalonképes a hangnem .
Úgyhogy arra gondolok talán még én is beférek a diskurzusba , ha már így unalomba fulladt a vita
Először is , ha már ennyire benne vagytok a P20 témában akkor illene tudni , hogy az első darabok tele voltak japán és nyugati cuccokkal , és az volt az igazi P20 , amik aztán jöttek azok már a fokozatosan költségcsökkentett változatok voltak .
Szóval ez nem lehet vita téma , aki mást állít az közelében sincs a valóságnak ......