sajnos a p20ast nem lehet normalisan szerelni , értem ez alatta azt úgy mint 1 mz t vagy simsont vagy yamahat . Pontatlanok a méretek ha 2 db simsont avgy mz et szetszedsz összekeverheted és összerakhatod menni fognak de 2 db p20as nem lehet összekeverni csak kb 1 hetes barkácsolással mert minden szar rajta ami gyári és ez nem szerelésnek hívják hanem barkácsolásnak vagy hallotam 1 gyerektől 1 jó dumát amikor összerakott 1 p20ast idézem :ÖSSZE LEGÓZTAM 1 P20AST. nagyon sok motorszerelő el sem vállalja a szerelését elhajt ha odamész hozzá. az biztos türelem kell hozzá de sok. szerencsére ezekből a mai jó minőségü cuccokbol azért már meglehet csinálni használhatóra. de 1 kissebb vagyon ez az összeg . és ha nem vagy p20 megszálott akkor rájösz fele annyi munkával ennyi pénzből csinálsz 1 profi rd yamahát amit azért világviszonylatban motorként ismernek el . És nem azonos minőség a p20assal .
Gondolom nagyon sokat szerelt, és azért haragszik a p20ra. Az biztos hogy magasabb szintű tudás kell hozzá, pár embernek itt meg is van.
Viszont szerintem nem bej ha a mai kor elvárásainak megfelelve bele kerülnek jobb alkatrészek. Csak az a bajom vele hogy drága, de ezt már megbeszéltük.
az önteltség tőlem igen messze áll azért még valaki nem öntelt mert 1 motorkerékpárról van némi tapasztalata és véleménye .magamat igen szerény csendes embernek tartom soha nem szoktam kérkedni azzal amim van az 5 db p20 ast sem annak szántam csak ezek tények ezek a számok és az 5 motoron kivül volt szerenycsém kb 25 db p20as összerakásához az életem során. 1 db sem került a kezembe ami jó minőségről árulkodott volna. a yamahákkal azért jóval kevesebb a rosz tapasztalatom pedig azok is 25 30 éves motorok 40 50 000km el. felsorolnám a p20as alapvető hibáit gyujtas kukába való dinamo semmit nem ér feszültség szabályzo 1 szar darab , kuplung szintén kuka kitörik a rugótartó, parafa lamella 1ft sem ér a hajtókarok talán 1 babettában elmennének a csapszegek és gyári dugatyúk között 100 db bol talán van 5 jó a csapágyakat be kell ragsztani a berugó szerkezet akármelyik percben darabokra eshet . ja fék az nincs a motoron a teleszkopok szarok mind az első mind a hátsó. tulajdonképpen minden rosz rajta 1 dolgon kivűl a hangján. csak a hangja miatt szeretem . volt abban az időben ,más szoc motor is pl simson ,mz jawa ok hangja nem olyan jo egyiknek sem de gyerek koromban emlekszem a kis simsonommal padlo gázon a világból kimentem de volt etz ém is az is csak kapott rendesen és nem volt vele baj . ezek is szoc motorok voltak ugyan abban a korban rendszerben készültek csak ott volt hozzá megfelelő hozzáértés hogyan miből kell motort gyártani . a magyaroknál volt pár jó profi mérnök pár elhivatott munkás és ennyi semmi több . szar gépek szar körülmények alulfizetett ,munkások na ebből nem is lehet jó motort kihozni ha valaki motort akar gyártani ahoz biztosítani kell először a megfelelő hátteret és utána lehet gyártani .
remélem nem sértettelek meg távol áll tőlem, bárkivel a haragoskodás és sértegetés ezek csak a tapasztalataim és a véleményem
Nem tudom hogy ki vagy de nagyon öntelt vagy magadtol,és beszélsz hülyeségeket össze-vissza. Jó lenne ha visszavennél.
Az hogy 5 p20 van nem jelenti hogy igy jött ki a gyárbol, már jól összebarmolták az ügyeskezü alkatrészt nem cserélgetők. Az hogy mi volt agyárban honné tudod, ott voltál.
ok a körülmények ,de sajnos a piac kemény és a vevőket nem érdekli ,hogy hol és hogyan készült 1 motor . ha nem tud valaki normális motor gyártani akkor ne gyártson .a motor azért van hogy motorozzak vele és nem azért ,hogy azon gondolkozzak ki hogyan és mikor barmolta össze a gyárban. jól néznénk már ki a nagyvilágban mindenki azzal takargatózna ,hogy ez volt szar az volt szar sajnáljuk stb. a lényeg a lényeg a japanok okos ügyes preciz emberek a magyarok nál volt pár darab okos ügyes jól másolni tudó ember akik az yds 1 vagy yds 2 yamahát kicsit átfaragták . Az alapötlet nem is lett volna rosz csak a végeredmény lett 1 kalapszar .van 5 db p20asom úgyhogy volt szerencsém a leckéhez milyen 1 minőségtelen szarból valamit kihozni ami megy is.
Igen, láttam má ezt a gépet, sőt azt is ahogyan készült. Az az érdekessége hogy a farokidom egy ugyan olyan tankból van mint ami rajta van. Egyik ismerősöm adna a fekete p20ért egy Honda Ns 400-at V3. Legalább is utalt rá, és írt is neked. Egyébként nagyjából igazad van a p20al kapcsolatban, baráti körben látom.
mar atomjaira szedtem a yamahat megy homokozoba utana vaz porfestes friss furas rakok bele yz yamaha dugot felfurom 56 ra kicsit állítok a vezerlesen hagy legyen benne 1 kis erö. nem érdekel engem ki mit mond a p20asrol. ami szar az szar ami jo az jo ha magyar ha angol ha nemet ha japan ha olasz, teljesen mindegy magyarok bilit meg kancsót tudtak gyartani sajnos motort csak összebarmolni . A mernöki munka ok volt de a gyartasi technologia az sajna talan 1 rollerhoz elegendő lett volna . na erre mit mondasz azota ra sem neztem a sarga ypvs re, ma nem fértem tőle es arrébb kellet rakni rugtam 1 et rajta kivancsiságbol és megint van szikra de ugy hogy semmit nem csinaltam vele. valami nedvesség vagy pára okozhatja ezt valahol zárlat lehet . valami ilyesmi lesz a 75 rdből szerintem kicsit szebb mint a gyari
Ajaj, lehet hogy 1-2 embert megsértettél! Na csak azért kérdezem mert a fekete p20 fotóknál van érdeklődő. Én sajnálnám szétszedni a 75-öst. Nekem 76-os van, az az éveleji projekt.
még meg van a p20as is van meg 4 db a feketen kivul de kiszalok a p20asbol eleg volt belole teljesen átálltam a yamahakra . a yamahat van értelme csinalni az motor. a p20ast meg nincs mert az 1 magyar minőségtelen szar ,az meg nem p20as amiben minden japan a p20as akkor p20as ha magyar cucc van benne aki meg ért hozzá az tudja ha az van benne akkor a sarokig sem lehet vele eljutni hogy ne essen szét. az én p20asaim eleg megnizhatoak de pont azert mert minden ki van bennuk cserelve japan megszakito japan hajtokar japan dugattyu olasz szimering japan csapagy . sok köze ezálltal mar a hangjan kivül nincs a magyar technikahoz. szerelgettem most sok rd yamahat 1 hete hoztam 1 db 1975 öst Berlinböl na igen a japanok tudnak motort gyártani . az 1975 ös kis rd250 meg mindig olyan minöség, öröm volt szétkapni precíz finom gép. cafe racert építek belőle.
Karinak iylan van, fasza kis darab ez is.
Börzén kínáltak valami 2hengeres 4t sutyukit, az is 125 volt, 40ért már odaadta volna, mrt nem volt semmyieln papírja.
Az olyan hajtókarnak, amire felkenődött az alsó tűgörgő van valami javítási technológiája? Kaptam a géphez annak idején 3db-ot. Gondolom reménytelen a dolog.
üdv mindenkinek
igaz hogy nem yamaha de hasonszőrü kis gep 1979 suzuki gt 200
el szeretnem adni teljesen ép meg van mindene koszos kb 10 évet állt kint németorszagban . rugalmas vagyok csere is erdekel rd yamaha 250 350 alkatrezsek is barmilyen ajnalatot meghallgatok .
A feketének nézd meg a hozzászólásait, mert van rá érdeklődő.