Köszönöm! Éppen nemrég nézegettem és van egy fél lyuk elcsúszás.
Mondtad a múltkor hogy jártok majd pest környékén, érdekelne hogy mikor, esetleg elkérném egy próbára a levegős karbikat.
Ha leveszed a kis deklit, ahova a pover bowdenjei befutnak, találni fogsz a bowden által huzott tárcsát. Annak a furatába dugsz egy megfelelö átméröjü stiftet, ugy hogy a hengeren lévö furatba is belemenjen, ezáltal rögzitetted a kart. Ekkor kell beállitanod a két bowdent, hogy mindkettön egyforma (kicsi) holtjáték legyen.
Van két egy forma vákuummérő órám. Próbaképpen ki fogom próbálni, hogy mennyi különbség van a két hengerem kötött. Az egyik gyengébb szerintem.
Korábban már próbáltam egy átlátszó csőben olajos megoldást, de ha alapjáraton egyforma is volt a két szint, gázadásra megváltozott.
Felesleges ilyesmivel foglalkozni?
Megoldódott a tűszelep probléma, ismét működik a motor!
Akit érdekel, viheti is, természetesen kicsit kedvezőbb árral. http://kepesmotor.hu/yamaha-ut...
Akkor ok, csak ezt mondta már más is. minden nap másikkal megyek. Amúgy számomra nagy öröm. Az ypvs blokkja bontatlan még, egyáltalán nem csörög, nagyon jól kifogtam. Kevés a km benne, csak sokat estek vele, egy csajé volt. Űgy hogy kell 1-2 alkatrész hozzá, és fényezni is kell.
Látom te sem vagy igazi rd-s! Ez nem erről szól! Mindegyiket másért szeretem, az ypvst a teljesítményéért, az lc-t mert emlék, a levegőst a hangulatáért. Összességében mind jól megy, és jól is néz ki:Alias RD..Ennyi.
Üdv! Azt nagyon megköszönöm, és elfogadom, csak valamikor össze kellene futni.Bár most picit háttérbe szorúl, mert bővűlt a család egy új taggal, aztán picit kulcsolni kell.
Van egy pár 28-as levegös 250-re valo karbim, azok anno jol müködtek, ha gondolod, kiprobálhatod, és akkor legalább tudod, hogy ott a probléma, vagy nem.
A tű állítással nyilván nem javul meg, azt kellett volna megfigyelni, hogy a hiba alsó határa nem megy e le, vagy fel.
HA a tűvel szegényítesz, és csak később kezd rendetlenkedni, akkor sok a főfuvi(vagy szar a tű, és hamarabb kűpos mint kellene) ha a tűvel dúsítasz, és még hamarabb bedarál, akkor szintén azt igazolja, hogy felülre sok.
Sokat kap .
Féklevegőfuart ok?
(Ölbei is ezért szedetné ki veled a tűsfuvit.
Nagyon rossz elálló membránlapokkal is megy a motor, csak ygengén, ráadásul akor valamiylen fordulaton megszólal a membránlap.
Azonosítanod kellene, hoyg összevaló akatészek vannak é benne.
Gondolom dellrotyó karbi van rajta, vagy mikuki, sokféle cucc van hozzájuk, ha valaki egyszer elcserélgettee...
A tűt végig dobáltam, sehol nem jobb. Ölbei kolega is segített, mondta hogy üssem ki a kelyhet a karbiból, és pucoljam ki. Azt tudni kell hogy gyári szűrő van benne, és új. Légszűrőház tokkal vonóval kipucolva. P20 Miki barátom a membránra gyanakszik. érdekes tényleg mert ha szinte nem is húzod neki megy jól, és kiforogja a 9000-et. Ja azt tudni kell hogy csak terhelten csinálja. Üresbe ok.
Belevaló a tű ami benne van?
Első körben,(tételezzük fel, hogy a szivató nm ereszt)
Ki kellene próbálni, ha szélső értékrre akasztod a tűt, merre rosszabodik, vagy merre javul?
Vélhetően nagyon sokat kap negyedgáz felett, csak gondolom a keverékcsavarral alul elszegényítetted, ezért ott megy, de negyed gáz flett már kicsi a hatása.
Utána kellene nézni, hogy belevaló é a tűsvóvóka és a tű.
Szia Zoli! Segíts picit légyszi, te is szaki vagy karbi ügyben! Ha negyed gázig huzatom a motort akkor kiforog, ha tovább akkor csak fullad, de ha végig nyélen megyek akkor azért megy. Közép gázon használhatatlan. Ja a levegős rd ről beszélek. Előre is köszi.
Mondtad a múltkor hogy jártok majd pest környékén, érdekelne hogy mikor, esetleg elkérném egy próbára a levegős karbikat.