Szarok rá!
mármint nem arra h nem vitték el a tiédet !
Hanem h behalt!
A mocit szervizelve adtam neki !az igaz h felemás volt a dugó de a hengerek 100% osak voltak újj csapágyak és szimeringek voltak benne 55000 volta csapágy meg a szimering! a dugókban 7000km volt!
meg a hajtókarok is jók voltak! igaz azok nem ujjak voltak de azok is tökéletesek voltak!
A cseh csóka nálam megküldte mint állat még 5km ről is lehetett hallani hogy visít a gép!
mutattam neki a régi cuccokat is amik cserélve lettek!
még az olaj szivattyúra is rá állítottam h többet kapjon kicsivel kb 300 alatt evett meg 1lityi olajat!
meg a tartálya is teli volt úgyhogy az se fogyhatott ki meg jó volt az olaj szintmérője!
JA MEG EZ 2T KIHEGYEZETT EZT KILEHET NYÍRNI EGY HÉT ALATT IS HA ÚGY HASZNÁLJA AZ EMBER!
MEG AZT MONDTA H NEM VERSENYEZNI VITTE HANEM MAGÁNAK MINT KURIÓZUM!
MEG AZ UJJ CRF 450 RE SINCS GARANCIA!
EZ VAN ÉN IS VOLTAM MÁR ÚGY HOGY MEGVETTEM A MOCIT(CBR 400) SZERVIZ UTÁN ÉS SZARRÁ MENT AZ EGÉSZ MEHETETT A KUKÁBA! ÉS ÉN SEM TUDTAM MIT CSINÁLNI!
Nagyon fujnak rád a csehek,,nem mentek 20km-t vele és összeokádta magát a motor,kiderült h felemás dugó,henger huzva,azért nem vitték el a felülcsövesem,mert a te ex motorodra költik rá azt a pénzt...
Ha esetleg valakit érdekel, eladó lenne az RD-m.
http://www.hasznaltauto.hu/3143107_yamaha_rd_1981
150 ezer forintért megválnék tőle. Annyi a problémája szegénynek, hogy a bal oldali karburátorhoz kell egy tűszelep valószínűleg, ömlik a benzin a túlfolyó csövön. Természetesen az egyik fórumtárs által belinkelt alkatrész árát állnám(vagy másikét), ha javításra kerülne a sor.
Sajnálom nagyon, de inkább autóba kell befektetnem lassan...
BAkker...
Egy barátom első tanuló motornak kerestt valami olcsót, ez pot jó lett volna neki.
Vett egy apriliát, oszt tele van a műhyelem a darabjaival:)
Igen. Adok hozzá egy teljesen új láncot, motorblokkot is tudok intézni (+10k), de nálam már nem fér el. A teleszkópok jók, minimális ráfordítással lehet vele motorozni. Adom hozzá a gyári csomagtartóját is. Ennyiért még simsont se árulnak. 28.-ától leszek, vagy esetleg még ma meg lehet nézni debrecenben.
Ha valakit komolyan érdekel jelképes összegért mindent felpolírozok. 14.-éig, vagy a jövő hónapban megtekinthető Debrecenben, vagy ha megkéritek Petrót eljön megnézni szakmai szemmel.
A motor egyben eladó (műszerfal, csavarok, stb. megvannak, váz homokszórva, alapozva), azért raktam fel a képeket, mert nem hitték el, hogy egy ilyen "öreg" motoron jó a krómozás.
RD400, léghűtéses, természetesen megvan a másik teleszkóp is.
Esetleg a tank és az ülés nélkül elvihető a bazár.
A Blue Scorpions Motor Club megrendezi a Oldtimer meghívásos és klub versenyeit
Balassagyarmaton 2009 szeptember 27.
A verseny MAMS engedélyezési száma:
A verseny titkárságának címe:
2009 szeptember 27. előtt:
2009 junius 27.-én:
Balassagyarmat Depo
A versenyiroda 2009. szeptember 27.-én 7.00 órakor nyit
A versenypálya , kb 2500 méter hosszú. A versenyek az óra járásának ellentétes irányban kerülnek lebonyolításra.
Az esemény az FIM sportkódexe, a MAMS versenyszabályai, valamint a jelen versenykiírás alapján kerül lebonyolításra.
Hivatalos személyek
Versenyigazgató: Tarapcsák Péter
Zsürielnök: Később
Műszaki bizottság vezetője: Iván Árpád
A szervezés vezetője: Frecska János
Az időmérés vezetője: Majosházi Péter
Mentőszolgálat: Készenléti Mentők KFT
Kategóriák Betétfutamok
Oldtimer széria , special
MZ-Kupa, Finta Béla Emlékverseny Supermoto
Pannonia-Kupa Robogó
Simson kupa
Adminisztratív és műszaki átvétel
Az adminisztratív átvételre és a technikai gépátvételre, a depóban kijelölt helyen kerül sor az alábbi időbeosztás szerint:
2009 szeptember 27: 07.00 –10.30
Edzések
Tilos olyan versenyzőnek és versenymotornak a pályára lépni, aki (amely) az adminisztratív és műszaki átvételen nem jelent meg és ott versenyzési engedélyt nem kapott.
Edzések Versenyek és versenytávok a mellékelt időterv szerint
Díjak
Minden kategória első három helyezettje tárgydíjazásban részesül.
A díjak átadására közvetlenül az utolsó futam után a díjkiosztó emelvényen kerül sor.
Óvás
Minden óvást a MAMS szabálykönyvében előírt feltételekkel, az ott meghatározott óvási díj egyidejű befizetése mellett a versenyigazgatóhoz kell benyújtani
Végellenőrzés, Parc Fermé
Minden verseny befejezését követően a kategóriák első három helyezettjének verseny-motorját a Parc Fermébe kell állítani. A motorokat az óvási idő letelte után (30 perc) a zsűrielnök engedélyét követően lehet a Parc Ferméből kivinni.
Biztosítás
A rendező minden résztvevő versenyzőre felelőség biztosítást köt. A versenyen való részvétel feltétele a verseny napjára érvényes versenyzői balesetbiztosítás megléte
.
Felelősség
Minden versenyző saját felelősségére indul a versenyen, és ezt a nevezési lapon aláírásával igazolja. A rendező elhárít magától minden felelősséget, amely a versenyzői balesetből eredő kárra vonatkozik.
A rendező semmilyen felelősséget nem vállal a depó területén őrizetlenül hagyott felszerelésért és tárgyakért.
Külön felhívjuk a résztvevők figyelmét, hogy ez egy városi pálya, annak minden hátrányával. A bukóterek hiánya, a nézők és egyes műtárgyak, fák közelsége, valamint az útburkolat hibái fokozottabb elővigyázatosságot igényelnek.
Reklámok elhelyezésének tilalma
A rendező megtiltja bárminemű reklám elhelyezését a versenypályán, a depó területén, és a bokszok külső környezetében. A tilalom alól kivételt képeznek azok a reklámok, amelyek a szállító járműveken, a versenymotorkerékpárokon, a versenyző és a szerelő ruházatán, valamint a versenyzés egyéb eszközein (jelzőtábla, esernyő, stb.) vannak elhelyezve. Azonban mód van reklámok kihelyezésére a rendezővel egyeztetett módon.
Amennyiben a rendező tiltott reklámmal találkozik, azonnal intézkedik azok eltávolítására.
Egyéb
A versenyeken való részvétel feltétele az érvényes MAMS licenc, vagy más FIM vagy EUM szövetség licence. A rendező ilyennel nem rendelkező versenyzőknek a helyszínen kiállított C-old timer licencet, ami a meghívásos versenyek részvételére jogosít.
A rendező fenntartja a kiírás részletei módosításának jogát. Az esetleges módosításról a helyszínen a hirdetőtáblán tájékoztat.
Sziasztok!Van egy eladó zsír új, csak kibontott jt első lánckerekem yamaha rd 80-hoz. Ha érdekel valakit írjon!Olcsón odaadom..... postán meg ha kell fillérekért elmegy levélként.16 fogas jtf546
Köszönöm a segítséget, akkor mégiscsak jól tippeltem.
Rendelek is egyet, s majd írok, ha lett eredmény.
Ha van valakinek normális állapotban lévő első fékkara, az még érdekelne. Első indextartó szárak sem jönnének rosszul, már tele a tököm a mostani csoda 'takony' gumi indexekkel. Amúgy a gyári indexekben hogy lehet rögzíteni a kábeleket? Csavaros a csatlakozás? Vagy forrasztani kell? Sajnos az enyémen egyik index sem az eredeti, s le is szeretném őket cserélni.
mc1@freemail.hu - ide lehet írni, ha valaki meg szeretne válni ezektől.
(400 as)
http://kepfeltoltes.hu/090819/636296293K_p024_www.k
epfeltoltes.hu_.jpg
Ismered,a felülcsövest amit most hírdetnek ,írd meg privátba milyen!
mármint nem arra h nem vitték el a tiédet !
Hanem h behalt!
A mocit szervizelve adtam neki !az igaz h felemás volt a dugó de a hengerek 100% osak voltak újj csapágyak és szimeringek voltak benne 55000 volta csapágy meg a szimering! a dugókban 7000km volt!
meg a hajtókarok is jók voltak! igaz azok nem ujjak voltak de azok is tökéletesek voltak!
A cseh csóka nálam megküldte mint állat még 5km ről is lehetett hallani hogy visít a gép!
mutattam neki a régi cuccokat is amik cserélve lettek!
még az olaj szivattyúra is rá állítottam h többet kapjon kicsivel kb 300 alatt evett meg 1lityi olajat!
meg a tartálya is teli volt úgyhogy az se fogyhatott ki meg jó volt az olaj szintmérője!
JA MEG EZ 2T KIHEGYEZETT EZT KILEHET NYÍRNI EGY HÉT ALATT IS HA ÚGY HASZNÁLJA AZ EMBER!
MEG AZT MONDTA H NEM VERSENYEZNI VITTE HANEM MAGÁNAK MINT KURIÓZUM!
MEG AZ UJJ CRF 450 RE SINCS GARANCIA!
EZ VAN ÉN IS VOLTAM MÁR ÚGY HOGY MEGVETTEM A MOCIT(CBR 400) SZERVIZ UTÁN ÉS SZARRÁ MENT AZ EGÉSZ MEHETETT A KUKÁBA! ÉS ÉN SEM TUDTAM MIT CSINÁLNI!
ÉN TISZTA LELKI ISMERETTEL ADTAM NEKIK A MOCIT
http://www.hasznaltauto.hu/3143107_yamaha_rd_1981
150 ezer forintért megválnék tőle. Annyi a problémája szegénynek, hogy a bal oldali karburátorhoz kell egy tűszelep valószínűleg, ömlik a benzin a túlfolyó csövön. Természetesen az egyik fórumtárs által belinkelt alkatrész árát állnám(vagy másikét), ha javításra kerülne a sor.
Sajnálom nagyon, de inkább autóba kell befektetnem lassan...
Egy barátom első tanuló motornak kerestt valami olcsót, ez pot jó lett volna neki.
Vett egy apriliát, oszt tele van a műhyelem a darabjaival:)
Néhány kéthengeres:
RD400, léghűtéses, természetesen megvan a másik teleszkóp is.
Esetleg a tank és az ülés nélkül elvihető a bazár.
Valaki kért a krómozott dolgokról képeket:
Nem anyagi okok, hanem helyhiány miatt eladó! Akinek olcsó motor kell ott a DT50, 15,000-ért elviheti, azzal is több helyem lesz a garázsban.
A Blue Scorpions Motor Club megrendezi a Oldtimer meghívásos és klub versenyeit
Balassagyarmaton 2009 szeptember 27.
A verseny MAMS engedélyezési száma:
A verseny titkárságának címe:
2009 szeptember 27. előtt:
2009 junius 27.-én:
Balassagyarmat Depo
A versenyiroda 2009. szeptember 27.-én 7.00 órakor nyit
A versenypálya , kb 2500 méter hosszú. A versenyek az óra járásának ellentétes irányban kerülnek lebonyolításra.
Az esemény az FIM sportkódexe, a MAMS versenyszabályai, valamint a jelen versenykiírás alapján kerül lebonyolításra.
Hivatalos személyek
Versenyigazgató: Tarapcsák Péter
Zsürielnök: Később
Műszaki bizottság vezetője: Iván Árpád
A szervezés vezetője: Frecska János
Az időmérés vezetője: Majosházi Péter
Mentőszolgálat: Készenléti Mentők KFT
Kategóriák Betétfutamok
Oldtimer széria , special
MZ-Kupa, Finta Béla Emlékverseny Supermoto
Pannonia-Kupa Robogó
Simson kupa
Adminisztratív és műszaki átvétel
Az adminisztratív átvételre és a technikai gépátvételre, a depóban kijelölt helyen kerül sor az alábbi időbeosztás szerint:
2009 szeptember 27: 07.00 –10.30
Edzések
Tilos olyan versenyzőnek és versenymotornak a pályára lépni, aki (amely) az adminisztratív és műszaki átvételen nem jelent meg és ott versenyzési engedélyt nem kapott.
Edzések Versenyek és versenytávok a mellékelt időterv szerint
Díjak
Minden kategória első három helyezettje tárgydíjazásban részesül.
A díjak átadására közvetlenül az utolsó futam után a díjkiosztó emelvényen kerül sor.
Óvás
Minden óvást a MAMS szabálykönyvében előírt feltételekkel, az ott meghatározott óvási díj egyidejű befizetése mellett a versenyigazgatóhoz kell benyújtani
Végellenőrzés, Parc Fermé
Minden verseny befejezését követően a kategóriák első három helyezettjének verseny-motorját a Parc Fermébe kell állítani. A motorokat az óvási idő letelte után (30 perc) a zsűrielnök engedélyét követően lehet a Parc Ferméből kivinni.
Biztosítás
A rendező minden résztvevő versenyzőre felelőség biztosítást köt. A versenyen való részvétel feltétele a verseny napjára érvényes versenyzői balesetbiztosítás megléte
.
Felelősség
Minden versenyző saját felelősségére indul a versenyen, és ezt a nevezési lapon aláírásával igazolja. A rendező elhárít magától minden felelősséget, amely a versenyzői balesetből eredő kárra vonatkozik.
A rendező semmilyen felelősséget nem vállal a depó területén őrizetlenül hagyott felszerelésért és tárgyakért.
Külön felhívjuk a résztvevők figyelmét, hogy ez egy városi pálya, annak minden hátrányával. A bukóterek hiánya, a nézők és egyes műtárgyak, fák közelsége, valamint az útburkolat hibái fokozottabb elővigyázatosságot igényelnek.
Reklámok elhelyezésének tilalma
A rendező megtiltja bárminemű reklám elhelyezését a versenypályán, a depó területén, és a bokszok külső környezetében. A tilalom alól kivételt képeznek azok a reklámok, amelyek a szállító járműveken, a versenymotorkerékpárokon, a versenyző és a szerelő ruházatán, valamint a versenyzés egyéb eszközein (jelzőtábla, esernyő, stb.) vannak elhelyezve. Azonban mód van reklámok kihelyezésére a rendezővel egyeztetett módon.
Amennyiben a rendező tiltott reklámmal találkozik, azonnal intézkedik azok eltávolítására.
Egyéb
A versenyeken való részvétel feltétele az érvényes MAMS licenc, vagy más FIM vagy EUM szövetség licence. A rendező ilyennel nem rendelkező versenyzőknek a helyszínen kiállított C-old timer licencet, ami a meghívásos versenyek részvételére jogosít.
A rendező fenntartja a kiírás részletei módosításának jogát. Az esetleges módosításról a helyszínen a hirdetőtáblán tájékoztat.
Budapest, 2009. augusztus 02
2009 09. 27. Balassagyarmat edzések
08 00 08 25 Simson
08 30 08 55 Robogó
09 00 09 25 MZ
09 30 09 55 OT széria
10 00 10 25 Supermoto
10 30 10 55 OT special
11 00 11 25 Simson
11 30 11 55 Supermoto
12 00 12 25 OT special
12 30 12 55 OT széria
13 00 13 25 MZ
13 30 13 55 Robogó
VERSENYFUTAMOK
14 00 Supermoto
14 30 Simson
15 00 OT special
15 30 OT széria
16 00 Supermoto
16 30 MZ
17 00 Robogó
Az időterv modosítását jogát a rendező fentartja
Köszönöm a segítséget, akkor mégiscsak jól tippeltem.
Rendelek is egyet, s majd írok, ha lett eredmény.
Ha van valakinek normális állapotban lévő első fékkara, az még érdekelne. Első indextartó szárak sem jönnének rosszul, már tele a tököm a mostani csoda 'takony' gumi indexekkel. Amúgy a gyári indexekben hogy lehet rögzíteni a kábeleket? Csavaros a csatlakozás? Vagy forrasztani kell? Sajnos az enyémen egyik index sem az eredeti, s le is szeretném őket cserélni.
mc1@freemail.hu - ide lehet írni, ha valaki meg szeretne válni ezektől.
Tűszelepet lehet venni 1600Ft körül pl. ITT.