Ma visszaraktam kedvenc léghűtéses rdm-re a gyári légszűrőt, és a fúvókákat. Megint a régi lemez tű felülről a másodikba. Alul megy, utána egy nagy luk, aztán megindul mint az állat. Próba után alulról a másodikba raktam át a tűket, kicsit jobb lett. Holnap megpróbálom a legalsóba is. Van esetleg valami tipped hogy mit csináljak még rajta. Sportlégszűrővel folyamatosan jobban ment, csak az általad is írt problémák jelentkeztek. Én halgatok rátok csak valahogy mégsem az igazi.
Én megvettem a gyári szűrőt mind a két motoromhoz, csak nem akart menni egyik sem. De most hétvégén neki esek és visszarakom őket. Majd a szakikat kérdezgetem legfeljebb.
Nekem vékonyan állt az ypvs szűrőjének az aljában az olaj. Kipucoltam, tettem bele új szivacsot. 200-300km után ugyan olyan volt. Bár nekem alaphelyzetben is 1mm rés van a membránon.
Láttam már olyan szűrőt is, ami közös trtokkal, egy szűrővel van megoldva a két karbihoz. Érdekes dolog ez, mert én a gyakorlatban látom, hogy csökken a fojtása a motornak, és ezért jobbnak tűnik, de igazatok van. Viszont nekem valamiért nem akarnak rendesen menni a motorjaim gyári szűrővel.
2t re valami nagyon hirtelen nyíló torok kell(mint a karbi eredeti torka) ami belenéz egy dobozba.
HA az áramlással nem tök szemben van a szűrőrész, nem köpi tele a karbi a szűrőt.
A membrán nem vízcsap, hogy elzár jön, becsuk nemjön, vannak oylen állapotai,amikor lebeg.
Ezért is jó egy valamilyen légszűrődoboz.
Na látod, holtig tanul az ember. Ezt szeretem, ha valaki érthetően elmagyarázza a dolgot, idáig erre nem volt itt példa. Eddig csak az volt a válasz hogy nem jó, és ennyi. Tényleg kicsit problémás, gázelvételnél rondán jár, amúgy nem lenne gondom vele. Igen a hang az nagyon jó . A szivacsos szűrő is ilyen. Az a gondom, hogy az 1A2 csak ezzel a szűrővel megy rendesen. Tavaly fel lett újítva a blokkja, vettem bele új gyári szűrőt, de gyenge volt akármit csináltam vele. A sport légszűrőt feltettem rá úgy sem ment jól, csak az után hogy nagyobb fúvókát raktam bele, bár a végén itt is rotál, de lényegesen nyomatékosabb lett. Na mindegy igyekszem tanulni tőletek. Köszi a segítséget, lehet hogy rászánok még 1-2 napot és összerakom mindkét motort a gyári szűrőkkel,csak félek hogy kevés lesz rá a két nap.
Egy kis segítség kellene benzincsapot keresek,a tipus 1E 7/125 de a neten nézegettem és kiderült hogy ez a motoripus a yamahánál az rd sorozatban futott.Találtam is hozzá csapot a neten angliába ami ránézésre jó rá de az rd250 es.Ha valakinek van ilyen csapja,vagy tudja hogy hol lehet beszerezni,kérem irjon az akosbalog@gmail.com címre előre is köszönöm.Csatolok két képet az elsőn a motorom,a másodikon a csap amilyet keresek.Ránézésre ugyanaz,ha valaki otthon van ezekben a dolgokban felvilágosíthatna hogy ugyan olyan e a két benzincsap,és miért keverik a típusokat?
Bocs kimaradt:nem csak teli gäzon, es mivel nagyon közel van a szivocsö vegehez, nagyon lerontja a gazlengeseket. ha megnezel egy mai modern motort, lätni fogod milyen komoly hangsulyt fektetnek a legszürö kialakitäsära.
Ha sürün hasznälod teligäzon, (hiäba memebränos a motor), sok üzemanyagot tol vissza , ami ältal folyamatosan "dugul el" a szürö, es lehetetlen normälisan bekarburälni. Ha nem a gyäri szürövel probälnäd összehasonlitani, hanem pl.egy ideälis szivocsövel, a különbseget akkor venned eszre igazän.Egyebkent nehezen hiszem el, hogy jbban megy mint a gyäri szürövel, (lehet ki kellene probälnod egy nem tisztitott, hanem uj, betettel) legaläbb is, nekem ez a tapasztalatom. Nem lehet, hogy megteveszt a hangja?
Nem tudtunk más szürőt odaálmodni,így ezzel is lett bemérve,mérés szerint jó volt,ehhez fúvókázta Nándibá,ha jól tudom.?Jobb lett a kuplung,de még variálni kell rajta.Holnap folyt.köv.
Szia! Részletesebben írnál róla? Nekem más tapasztalataim vannak, de te szaki vagy, és érdekelne hogy miért rosszabb mint a gyárival?
Tudom Zoli is írt már róla régen. De! Nekem a vizes 350 ez van, benzin hozzá dúsítva, és olyat tol mint az állat. És bevallom hogy 1 éve van 1A2 rdm, és rá raktam 2 ilyen szűrőt próbaként és jobb!
Nagyon sok kűlföldi rd képet megnéztem, és nagyon sokan használják. És vizes 250 hengereket levettem, ilyen szűrővel mentem és semmi káros kopást nem láttam a dugókon. Én "laikus" biztos vagyok benne hogy sport légszűrő gyári méretű fúvókával tényleg fele úgy megy, ahogy Ölbei szaki mondja. Lényeg a lényeg, hogy szkeptikus vagyok ez ügyben.
Ha yamahával azért, ha mással, azért.
HA az áramlással nem tök szemben van a szűrőrész, nem köpi tele a karbi a szűrőt.
A membrán nem vízcsap, hogy elzár jön, becsuk nemjön, vannak oylen állapotai,amikor lebeg.
Ezért is jó egy valamilyen légszűrődoboz.
Egy kis segítség kellene benzincsapot keresek,a tipus 1E 7/125 de a neten nézegettem és kiderült hogy ez a motoripus a yamahánál az rd sorozatban futott.Találtam is hozzá csapot a neten angliába ami ránézésre jó rá de az rd250 es.Ha valakinek van ilyen csapja,vagy tudja hogy hol lehet beszerezni,kérem irjon az akosbalog@gmail.com címre előre is köszönöm.Csatolok két képet az elsőn a motorom,a másodikon a csap amilyet keresek.Ránézésre ugyanaz,ha valaki otthon van ezekben a dolgokban felvilágosíthatna hogy ugyan olyan e a két benzincsap,és miért keverik a típusokat?
Előre is hálás köszönet
Tudom Zoli is írt már róla régen. De! Nekem a vizes 350 ez van, benzin hozzá dúsítva, és olyat tol mint az állat. És bevallom hogy 1 éve van 1A2 rdm, és rá raktam 2 ilyen szűrőt próbaként és jobb!
Nagyon sok kűlföldi rd képet megnéztem, és nagyon sokan használják. És vizes 250 hengereket levettem, ilyen szűrővel mentem és semmi káros kopást nem láttam a dugókon. Én "laikus" biztos vagyok benne hogy sport légszűrő gyári méretű fúvókával tényleg fele úgy megy, ahogy Ölbei szaki mondja. Lényeg a lényeg, hogy szkeptikus vagyok ez ügyben.