Hát tudom hogy olcsó húsnak… Így jártam a mostani dugóval is, ezt még régebben Dorozsmán csináltattam csak akkor nem értettem hozzá és ezt ajánlották. Az öntött dugó olyan jól sikerült hogy meg is szorult, nem lett jó az ovalitása. Azóta volt szerencsém látni hogy öntik a dugókat ott és hogy állítják de a szilícium tartalmát. Azt mondta az ember hogy ha ezt a szilícium tömböt belerakja akkor kb. jó lesz. Nah azóta meg van a véleményem.
Hät igy tävolbol nem sok elkepzelesem van a dologrol. Talän a szivato nem zär le, vagy menetközben tulfolyik a karbid, de ha ezen esetek bärmelyike is fennäll, akkor több fordulatszämtartomänyba is szarakodna a motor.
Üdv! Képzeld még mindig gyorsít magától a gép, pedig gyári vadi új légszűrő van benne, vissza állítottam az eredeti állapotot, és még se.
A gázbovden ok. Én még ilyet nem láttam, ha nyélig huzatom, nem esik le a fordulat, le állítom egy pillanatra utána jó.Nem értem. Szerinted, van tipped?
Nem drága, nehéz forgalomba állítani, elsősorban versenymotornak való. Ára attól függ mit adok hozzá (+R1 fék, 320-as tárcsa, stb.).
Debrecenben van 200,000Ft az irányára mindennel együtt. Motor felújítva, szép gyári 400-as kipufogók, szép a króm a sárvédőn is, váz homok fújva, Petinek a régi tankja-ülése hozzá, +gumi stb.
E-bay-en simán felraknák 1500 eu-ért.
üdv!
már egy jóideje egyben van a gépem (lc 250) lepapíroztam és használnám is,de bazihangos és nincsenek furulyáim.
Lenne valakinek eladó gyári lc furulya?
és ha igen,akkor mennyiért?
előre is köszönöm a segítséget!
Kérnék egy kis segítséget!
26-os rd 350 hez való karburátorba kellene nekem a belseje
(úszó, tűszelep, tű biztosító...)
Írjatok ha van valakinek alkatrésze