Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, a legnagyobb nyomatéknál kicsit vissza kellett venni gázt időnként, mert nem bírta a kuplung.Mikor nem volt hátsó fék zakóztam is egyet.Az a kör 2.20 lett, a többiek csak akkor tudták meg mikor kijöttem.Fáj néhány bordám,azt monják lassan gyógyul.DE MEGÉRTE!
A startnál egyhengeresek lettünk.10 kört buktunk rögtön az elején.Utána kiesett a csavar a kuplungkarból,majd letört a hátsófék.Volt két nagy kiállás,mi pont ezek előtt szervizeltünk.Reggel 8-tól a 4.fokozat nyaralni ment.3.ban sztem12000-ig is húztuk,hogy 5.ben történjen valami.6000-re ejtett vissza,onnan várni kellett sokat,hogy elinduljon.Ez körönként 5másodperc bukta.Na de így is nagyon örülünk,és gratulálunk mindenkinek.Az utolsó helyről fejönni a 3.ra,nem gondoltuk...
Már kezdtem csodálkozni, hogy idén anyázás nélkül lezajlik a verseny és szépen lecseng, ahogy kellene...

Én elkövettem azt a hibát, hogy beírtam az index jaffa topikjába, hogy a márkatársuk nyert.
Épphogy el nem küldtek a picsába.

Mindegy, mAgyaroroszág, kell hozzá humorérzék:)

Édeklődöm, hogy a másik Rd csapat sokat szerelt, vagy mi volt?
Állítólag,kiszóltak a pályabíróknak hogy figyeljék a 64-es hol vágja le a pályát...
Nem vágta le!
Mennyire jó lenne, ha a vmm oldalon lehetne tudni a csapatok összeállítását, és hogy miylen motorralmentek....
A legjobb köridő elég szorosra sikerült.
Lehet hogy fáztam?
Jók a fotók!Köszönjük!Neked grat!
nényütemű csettegőket eleve nem értem miért lehet elindítani.
Eygszerűen nem fer.
VAgy az másik kat?

pedig ez még nagyon az elején volt
Grat minden versenyzőnek, mocskosul jól toltátok a gépeknek a kacskaringós részeken
Ciao! Át is akartam menni hozzátok mikor láttam a kanyarETS-t hogy toljátok a boxban de fennforgás volt nálunk...
Az ebéd utáni meccs jól esett csak a motor idomja+lámpája nem bírta a rázkódást és mindkettő majdnem lehullott , úgyhogy ki kellett álljak egy pár kör után. A flex meggyógyította!
A német CB.-seknek szóltunk 2órával a cél előtt (a balesetnél) hogy a gumijuk kész van.Lett volna rá idejük de nem cserélték ki...
Én is gratulálok nektek,ügyesek voltatok!
Üdv!Jövőre!
szeva petro szerencsétek volt éppen szorongatni akartunk benneteket meg a günteréket is már csak 3 körre voltunk mikor uri geller elhajlitotta a motorunk elejét/58-as fekete ETS/ volt egy pár kör jó meccs ebéd után mi? amugy gratula jól szuperált a janacsek is majd jövőre megint jövünk! üdv öregdio
E maradt a Janacsekbő, 12h.után!
Itt már alig ülök a lábamon!
Köszönet mindenkinek és gratulálok Petróéknak.Képek még lesznek,beszámolót is írnék,ha igénylitek.Külön köszönet Gyuribának,Nándibának,hihetetlenül tolt a gép.
Abbó csak a váltótengelyeket szedtük ki.
Azzal a blokkal mentetek, amit a videón "szerelnek" ?
Még rakok fel fotókat de Fogeco Tomi űr képeket csinált és azokból lehet igazán csemegézni!
Nekünk a kat.győzelem volt a cél de ha már közel voltunk elhoztuk a "szamovárt" is!- Legalábbis,nem hagytuk ott!
Tomi! Mi is gratulálunk a kat. győzelemhez!
Köszönjük Zoli!
Sziasztok!
Gratulálunk Petroéknak és mindenkinek akik részt vettek, kár hogy csak 12 órásra sikerült a derby.
Azé jó szólt a Yamaha,ezt meg a Majsztrónak és Nándi bának külön gratula. A negyedik fokozat nagyon hiányzott,,de a motor nagyon birta.Képek később lesznek.
Óriási drakula a Karell Gott csapatnak, és Ferrara yamaha teamjének!