Szia! Azok a kis kiálló részek, amik bele ülnek a membránba. Tudod a sima lc membrán kisebb mint az ypvsé ezért úgy nem bírták rá tenni. Gondoltam ha másnak jó volt nekem is jó lesz, de lehet hogy ott farsot szívhat. Persze lehet hogy máshol van a gond.
Ha hirtelen teljes gázra torpan, és utána a gázt kivcsit visszanegedve ránt egyet, akkor sok a nyál teljes gázon!
Árulkodó lehet még, ha negyed gázon hagyod elforogni, ameddig bír, és onnan nagyon lassan teszed rá, és akkor elforog tovább mint végig nyélen, akkor sok a főfuvi/jet
Hello:)
Az lett hogy a 24 es karbival meghalt a motor kis fúvókával is meg naggyal is meg a kettő között is egy fél napot szenvedtem vele!
Visszaraktam a 30 ast levettem róla a tölcsért 150 es fúvókát bele és megy mint szél!Néha egy kis torpanás van benne a hirtelen teljes gázadásra szerintem egy 155 ös fúvókával azt a problémát is orvosolnám
A mikunit meg kajtatom de sikertelenül sajnos...
Üdv
Nagy fúvókával is ezt csinálta, ugyan sport légszűrő volt rajta, de szerintem mindegy. Akkor más lesz szerintem, holnap ellenörzöm amiket írtatok addig is köszi.
Váltózó, ha a karter ereszt valahol, akkor ha mákod van, kifelé, akkor vagy Ölbei szaki módszere, vgay szappanhab.
Ahol habzik/fujja járó motornál ott ereszt.
HA nincs mázlid, befelé szivárog, azt kb sosem telálod meg.
HA csak szimplán kevesel, azt kipróbálhatod nagyobb fuvikkal, én ezzel kezdenék,mert ez a leg eygszerűbb.
Bocs egyvalamit elfelejtettem! Ypvs beömlők vannak rajta. Egyszer vettem egy blokkot és azon voltak rajta, és miután az enyémek repedtek voltak kicseréltem. Viszont a kiálló részeket levágták róla, mert nem fértek be a membránba. Nagyából azóta hülyül mióta 350 hengereket raktam rá. Szerinted? Az ember sajnos idővel elfelejti ezeket a részleteket, pedig fontosak lehetnek.
Igen terhelés nélkül is tudja csinálni. Létezik hogy a fúvóka kicsi? Idáig sportlégszűrővel jártam, jó nagy fúvókával. Sajnos gyári 350 fúvókám nincs, ezért a 250ét dobtam bele, ezért 3000-ig dadogott fogtam és a tűt a legfelsőre állítottam, nagyjából ez a helyzet. Ettől különben terhelten is kiforogta a 11000-et, csak győzzek vele megállni. Amúgy az álló részen fordítottam, de azóta nem próbáltam ki mert kimurdelt a láncom, és rendeltem a pinktől holnap érkezik. Az is már annyira idegesített, olían mint ha fűrészelnének alattam menet közben, Nagy vonalakban ez van.
Nem tudna nekem valaki konkrét fényképeket csinálni yamaha rd 125 lc lábtartó konzolról? + fék és váltó megoldásról? Enyém nem gyári és kíváncsi vagyok hogy van megoldva gyárilag. Esetleg eladó is érdekel ne. Kösz!
Köszi a tanácsokat, egyébként, ha nem huzatom abszolút nyélig nem csinálja. Max 5-6000 fordulatig használva nem csinálja, és szépen megy végig. Nem értem, de nagyon rosz mikor lassítanék felpörög mint ha nyélig húznám neki üresbe.
Árulkodó lehet még, ha negyed gázon hagyod elforogni, ameddig bír, és onnan nagyon lassan teszed rá, és akkor elforog tovább mint végig nyélen, akkor sok a főfuvi/jet
Az lett hogy a 24 es karbival meghalt a motor kis fúvókával is meg naggyal is meg a kettő között is egy fél napot szenvedtem vele!
Visszaraktam a 30 ast levettem róla a tölcsért 150 es fúvókát bele és megy mint szél!Néha egy kis torpanás van benne a hirtelen teljes gázadásra szerintem egy 155 ös fúvókával azt a problémát is orvosolnám
A mikunit meg kajtatom de sikertelenül sajnos...
Üdv
És ahhoz szeretnék belet valahol kapni de eddig mindenhol sikertelen volt.
Nem gond, ha a gyertyapipának és a gyertyának is van belső ellenállása? (350ypvs)
Ahol habzik/fujja járó motornál ott ereszt.
HA nincs mázlid, befelé szivárog, azt kb sosem telálod meg.
HA csak szimplán kevesel, azt kipróbálhatod nagyobb fuvikkal, én ezzel kezdenék,mert ez a leg eygszerűbb.
KArbi, labirint, tömítetlen karter bármely okból.