Maestro!
Beszéltem Nándiszannal,valahogy hamarosan feljuttatom a karbikat+membránokat,csonkokat,csavarokat.
Nem volna egy balos DS7,R5 hengerfej a "fiók" aljában? Fizetem!
Ha megvannak a dugók,szóljon Maestro! Kűdöm a lét!
Érdekesek az emberek. Eladtam a hétvégén a 250-es ETZ-met, egy 20-25 körüli gyereknek. Lövése nem volt a géppel kapcsolatban. Két kérdése volt, hogy "ugye ez nem olajsáros", mert ő nem szereti az olajos motorokat. A másik meg az, hogy "mennyit megy végre".
Persze előtte a próbaúton bukó nélkül kipróbálta, hogy 110-et megy a hideg motorral, tavalyi benzinnel, lapos gumikkal. Gratuláltam is neki.
Megfogta a dolog lényegét, úgy érzem.
Ez nem pénz érte. Már nézegettem én is, de nem linkeltem be, nehogy elrontsam valakinek az üzletét.
Bár úgy néz ki, csak egy tudatlannak keltette fel a figyelmét, aki elég lényegretörő kérdést tett fel:
"Hello érdeklödnék hogy az olaj tartályból vagy össze kell keverni az üzemanyaggal. Van-e zöldkártyálya. Kell-e Kw-után adot fizetni ha kell mennyit.Menyi a végsebessége.Van-e valami rejtett hibálya.Van-e szükség esetén alkatrész hozzá."
Beszéltem Nándiszannal,valahogy hamarosan feljuttatom a karbikat+membránokat,csonkokat,csavarokat.
Nem volna egy balos DS7,R5 hengerfej a "fiók" aljában? Fizetem!
Ha megvannak a dugók,szóljon Maestro! Kűdöm a lét!
A humor, az az a térsalgási forma, amin az emberek nevetnek, apannoniások meg nem értik:)
A kiputerv elkövetődőtt már, a motorház a gépműhyelben, már csak ki kellene fizetni.
Lassú munkához idő kell:)
Persze előtte a próbaúton bukó nélkül kipróbálta, hogy 110-et megy a hideg motorral, tavalyi benzinnel, lapos gumikkal. Gratuláltam is neki.
Megfogta a dolog lényegét, úgy érzem.
Bár úgy néz ki, csak egy tudatlannak keltette fel a figyelmét, aki elég lényegretörő kérdést tett fel:
"Hello érdeklödnék hogy az olaj tartályból vagy össze kell keverni az üzemanyaggal. Van-e zöldkártyálya. Kell-e Kw-után adot fizetni ha kell mennyit.Menyi a végsebessége.Van-e valami rejtett hibálya.Van-e szükség esetén alkatrész hozzá."