Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

czagánysanyi hivj reggel.
a honda dugó kell bele mert 10fölé kell forgatni parrila hétfön megtudom mennyi
a jobbos hfejbe 52200 van beleöntve ugye.
szerezzél ypvs membránt 2db-ot azt ha jó a teljesitmény belerakom.
Most beszéltem vele most a te hengered készül majd.
Ugyanilyen kikönnyitet akarsz?Van 2 350/400 hfejem gyári.
Maestro!
Beszéltem Nándiszannal,valahogy hamarosan feljuttatom a karbikat+membránokat,csonkokat,csavarokat.
Nem volna egy balos DS7,R5 hengerfej a "fiók" aljában? Fizetem!
Ha megvannak a dugók,szóljon Maestro! Kűdöm a lét!
Amúgy, 5-ös!
Csak úgy repül az a kis motor az erős motorral! Nagyon szép hangja van, főleg ezért kedvencem az rd, és nagyon jól vissza adja a videó.
A levegősbe vizes blokk?
na akkor hogy ércsük:
A humor, az az a térsalgási forma, amin az emberek nevetnek, apannoniások meg nem értik:)
Teljesen megsértődtem!
Senkit nem akarok megsérteni -most adtam el egy simsont- de a fos szót a kettő közül nem a japánhoz kötném!
az jobb az eredeti r5 ugyan az mint az yds7 a bal az rd gány !
tudod annó írtad hogy menjek el megnézni, bár tuti utolsó leszel. Majd én azé megnézem! Remélem mielőbb összeáll a technika!
Kb sehogy.

A kiputerv elkövetődőtt már, a motorház a gépműhyelben, már csak ki kellene fizetni.
Lassú munkához idő kell:)
Komoly sztori!
Érdekesek az emberek. Eladtam a hétvégén a 250-es ETZ-met, egy 20-25 körüli gyereknek. Lövése nem volt a géppel kapcsolatban. Két kérdése volt, hogy "ugye ez nem olajsáros", mert ő nem szereti az olajos motorokat. A másik meg az, hogy "mennyit megy végre".
Persze előtte a próbaúton bukó nélkül kipróbálta, hogy 110-et megy a hideg motorral, tavalyi benzinnel, lapos gumikkal. Gratuláltam is neki.
Megfogta a dolog lényegét, úgy érzem.
Az biztos!Elég kókler munka!
Ez nem pénz érte. Már nézegettem én is, de nem linkeltem be, nehogy elrontsam valakinek az üzletét.
Bár úgy néz ki, csak egy tudatlannak keltette fel a figyelmét, aki elég lényegretörő kérdést tett fel:
"Hello érdeklödnék hogy az olaj tartályból vagy össze kell keverni az üzemanyaggal. Van-e zöldkártyálya. Kell-e Kw-után adot fizetni ha kell mennyit.Menyi a végsebessége.Van-e valami rejtett hibálya.Van-e szükség esetén alkatrész hozzá."
1976-ig L gyürüs volt az rd is 350-be.
csak jól elintézték.
L gyűrűs de, R5.
Akkor,400 lehetett mert a jobbosba benne van a 350.