Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tul okos vagy pedig fingod sincs dolgokrol
téged ha jól emlékszem egy pár hónappal ez előtt már elküldött valaki valahová ,nem akarom megnevezni de most már tényleg lekophatsz
Ne bántsd az mz-et, mégiscsak az a világon a legolcsobb és legmegbizhatobb szériába gyártott motor
Jol néz ki. Ez Nem v.mi MOTOR-ra valo? :-))
Köszi a jó kívánságokat , erre nem is számítottam !
Viszonzásul küldök 1 virtuális ajándékot ( ha sikerül ) :
De mit nem már ? Semmi csúnyát nem tettem , a haver multkor "megtisztelte" Gyuribát , most viszonzásul én is elsütöttem a megtisztelős dumáját , ha már így ki jött rá a lépés
Részemről nincs harag .... csak szeretem ha motorosként viselkednek a "motorosok"
okoska az mz t meg hagyom neked motorozz vele sokáig!
Zoli erre a kérdésemre nem válaszoltál!
Most jött az infó,az idei 24h.-on csak 250ccm-ig lehet nevezni(3éve hozták ezt a szabályt) és valószínű hogy X kat. sem lesz.Czagany Sanyi, ezt pontosan meg kell érdeklődni Lovas Sanyitól! Úgyhogy egyenlőre, cumi az R5.! Hacsak, nem kerítünk rá két 250-es hengert rapityom. 250-es dugó, gyűrü van rengeteg a Misinek.
Meghatttalmazás?!Gól!
én fel tenném a rendszámot de sajna már a vizsgája 2003-ban le járt. már 2 emberen keresztül vettem és azok persze nem íratták át. aki meg a forgalmiban van azt nem tudom meg találni. vizsga kéne rá,de úgy,h ne keljen átíratnom . tudtok valami más megoldást ?
Elado Honda, Kawasaki, Suzuki es Yamaha alkatreszek email: dnorzx@yahoo.com tel: 06 30.33.03.215
őőő, mire nem micsináltam, és mikor volt tömegverekedés?
:)
Gondolom nincs hozzá jogsid. Szerintem több értelme van egy jogsit kifizetni, mint az esetleges bírságot.
Zoli! nem kaptam tőled még választ a részletekre! Remélem nem haragudtál meg hogy irtam a tömegverekedést. Csak egyesek megint ölik egymást.
Fölösleges levenned a rendszámot, ha megnézik az alvázszámot, rögtön lebuksz. benne van az adatbázisban.
Jani, nemááár, lécci lécci léécíííí....
Már megint olyanba ütöd az orrod amihez nem értesz !
Pár apró módosítással megszünnek ezek a gondok az ETZ-nél ( nem a váltó tengely letörésre gondolok mert sztem olyat még te sem láttál ) .

( De ha egész életedben ETZ-t szerelnél akkor se jönnél rá magadtól mik ezek az apróságok )
Az ndk motorok blokkja szilentben van:)
Kedvem az volna de a körülmények nem támogatják az ötletet
Ha a közelben lenne azért kinéznék .....----*
Viszont, ha valami történik veled a rendszám nélküli motorral, akkor csúnyán rád verik a balhét, akkor is, ha különben teljesen vétlen voltál, és vagy fizetsz esetleg életed végéig, vagy ha ne adj isten meghal valaki, akkor bezárnak, és oylan messze dobják a zárkakulcsot, hogy mire kijössz, már nem lesz semmiylen motor, mert mindneki teleporttal fog közlekedni.
egy jó tanács ilyet én nem csinálnák ,az első rendőr aki ért hozzá ránézésből meg mondja a birs 100000 min de különben a henger talpba van beütve a köbcenti,a vázszám a bölcsőszár felső részén a váznyak elött van!
elfelejtették a bölcsöt a blokk alol és ugy mozog a blokkja ahogy huzod a gázt ,a lánc meg közbe feszíti a lánckeréktengelyt!
csáo! van egy 88-as rd 125-m.nem power-s. le vettem a rendszámot róla. az érdekelne hogy hova van bele ütve hogy 125-ös a gép? a hengerben eddig nem találtam....?!
Előre is köszönjük Maestro!