Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem.
De azt is lemérhetnéd hogy a horpasztásoknál lévő vágások mennyire vannak a végétől,hogy az is pontos legyen amennyire lehet. thx
Na majd akkor meglátod hogy sikerül...ha kész lesz,akkor lefotózom neked,aztán ha kell,gyártok neked is
Emlékszel?
Jelöld be őket? A,B,C...stb, hogy ne kelljen újra rajzolnom.
Megadom a méreteket, de csak akkor ha nekem is csinálsz kettőt.
Nem rád, a tiéd még állatabb mint a c20ne.
lemaradt
Cibor asszem mégis megcsinálom a furulyákat.Meg tudnád nekem adni ezeket a méreteket? meg ha nem nagy gond,akkor készítenél még pár fotót minden oldaláról a behorpasztások iránya és mennyisége miatt,ha még nem tetted be a léghütésesbe?
Lehet nem rám gondoltál, de az enyém 2000 16V
A 2000 8 szelpes astra 115 lovas, a 2000 bmw (e-30) pedig 130 felett. Az astra mégis kikerüli alul felül, és min 3 literrel kevesebbet eszik. Hogy lehet ez ?
Azért ez kemény mondat volt(3*mz) Probáld ki a széria etz-k között az mz kupábba, ha a középmezönybe beérsz, már nem vagy semmi. :-)))
Kinek igértem az rd villahidat?
Momentán én csípem ha kis fordulaton is harap egy motor, de ezzel szemben imádom az rdt, és más nem kell, max dísznek. De, van egy Opel Astrám (110kw) és tetszik hogy 100nál 5be gázra megindul, a gyengébb teljesítményű autókkal szemben, nem kell visszaváltani 4be. (bocs ez csak egy gondolat volt)
Nah, még mindíg hülyén néz ki amit összehodrtam:)

Arra gondoltam alapvetően, hogy egyáltalán nem értem, amit egyes motorosújságokban "nyomatékrugalmasság teszt" címen művelnek, beraknak egy sportmotort hatodikba, és megnézik hogy gyorsul 90 ről...
Hát nem teljesenhóttőkmindegy?
Van rajta váltó, a vételárban az is benne volt:)
Lhet, hogy kissé félreérthető volt, arra céloztam, hogy egy sportos motor, mint amiylen a huszas, meg az rd, szerintem tök lényegtelen, hogy 2500 nál mit csinál, ha nem fullad meg, az már jó:)
Nyomaték alatt a modern motorok is csak gyengélkednek, láncotcsapkodnak, rángatnak, egy gp motort sem az után ítélnek meg, hogy mit csinál közvetlenül alapjárat felett.(leginkább megakad gondolom:)
Így van, engem nem igazán izgat, mert utána jobb, de tény.
Alul(nyomatéksáv alatt) nyilván jobban megy, mivel kisebbek a szögei, kérdés az, hogy ez kit érdekel:)
A p20 csak alul megy jobban, legalább is a Mikié. Mondjuk nem tudom mert az enyém még járatós nem nyeleztem le, majd tavasszal.
te ezt nem gondolod komolyan hogy a 21-22 lovas p20 jobban ment a 27-32 le rd-nél?
Ugyan még nem válaszoltak az elektronika fórumon, de azt gondolom, ha már van egy 2 jeladós alaplap, akkor nem kellene maszatolni az egy tiriegységgel, szerezni kellene mégegyet, és akkor a két gyujtás gond nélkül menne, gyakorlatilag függetlenül egymástól.
A lendkerékre ha csak egyetlen impulzuskiváltó csík kerül, akkor gond nélkül fog külön működni a két fele.
na látod ilyenek miatt ment jobban a p20 mint a levegős rd ugyanis az rd agyon van folytva a pl decibelek miatt ami már akkor nyugaton szigorú szabály volt
Az enyém ilyen a YPVS-ben:
Bocs, az lemaradt hogy mit akarok csinálni! Az lc furulyát átteszem a levegősbe!
Ugyan olyan furulya van a levegősben is, mint az lcben, csak hosszabb, fojtottabb! Szerinted milyen lehet vele? Tavasszal ha haza kerül az 1A2 okvetlenül kipróbálom.