nagy macera ne fogj bele más a kup betétezni kéne a lendkereket de az mennyire életképes azt nem tudom.
a ftengely meg erösen átalakitásra vár az lc-jé ha bele akarod tenni. ha tudsz venni valahol az 1978-as rd 250dx ftengelyt akko nyerő vagy. nekem olyannal üzemel a 250race.
Miért ne lehetne kész?
És mi ez a negatív hozzáállás, másik motorost inkább bíztatni kéne, amúgy már én is győzködtem magam, és végre sikerült meggyőzni, eladom a blokkot, és veszek bele egy 250 cz blokkot, az egyhengeres cross cz blokkját, madj...
De ez a lemez nem ahhoz kéne, és valószínű jó lenne a 0.8 as ha kipuffhoz kéne de nem ahhoz kell... És nem a jawahoz...
sok. egyébként még le kell papirozni, de fel van újítva a motorja. A német papírjai nálam vannak. Én is a rozsdás romokat nézegettem előbb aztán rájöttem hogy újra krómoztatni drágább mint a motorgenerál. Tehát, ezt üzem képtelenül vettem egy nácitól.
Üdv! Rég kérdezősködtem, nagy macera az 1A2-e rátenni a 4l1 gyújtást? Van belőle három is ezért gondoltam hogy az megbízhatóbb. A gyári deknibe egyébként elfér?
Nem kapok gyújtást hogy milyen szép egy Rd-d van.
Kiváncsi vagyok hogy mennyiért adnád?
Egyébként nekem inkább egy olyan példány kellene ami felújításra vár.
Most írok ide előszőr szóval üdv mindenkinek.
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Nagyon tetszenek az 1970-es évek beli 350-es és 400-as Rd-k és akarok venni egyet. Sajnos itthon sehol nincsen csak újabbak 1-2 db. Esetleg nem tudtok 1 eladót vagy segíteni nekem hogy hol találok ilyen gépet?
Egyébként van valakinek ilyen típusa?
Hajajaj
És egy tábla mit jelent? Egy négyzetméter? Mert akkor az szívás
Igazából még 0.8 se kéne, ha van 0.4 0.5, sajna nem vagyok otthon a témában, eddig nem igazán foklalkoztatott milyen méretekben gyártják a rozsdamentes acéllemezeket...
a ftengely meg erösen átalakitásra vár az lc-jé ha bele akarod tenni. ha tudsz venni valahol az 1978-as rd 250dx ftengelyt akko nyerő vagy. nekem olyannal üzemel a 250race.
És mi ez a negatív hozzáállás, másik motorost inkább bíztatni kéne, amúgy már én is győzködtem magam, és végre sikerült meggyőzni, eladom a blokkot, és veszek bele egy 250 cz blokkot, az egyhengeres cross cz blokkját, madj...
De ez a lemez nem ahhoz kéne, és valószínű jó lenne a 0.8 as ha kipuffhoz kéne de nem ahhoz kell... És nem a jawahoz...
Amúgy én is tapasztalom hogy mennyibe kerül egy felújítás mert most egy T5-ös Pannóniát csinálok.
Elég egy sokkal vékonyabb lemez is...
0.2 is elég lenne...
Nem kapok gyújtást hogy milyen szép egy Rd-d van.
Kiváncsi vagyok hogy mennyiért adnád?
Egyébként nekem inkább egy olyan példány kellene ami felújításra vár.
De tényleg mennyi az ára?
Üdv: CaféRacer
Most írok ide előszőr szóval üdv mindenkinek.
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Nagyon tetszenek az 1970-es évek beli 350-es és 400-as Rd-k és akarok venni egyet. Sajnos itthon sehol nincsen csak újabbak 1-2 db. Esetleg nem tudtok 1 eladót vagy segíteni nekem hogy hol találok ilyen gépet?
Egyébként van valakinek ilyen típusa?
Köszönöm
Üdv CaféRacer
Ez egy 2t topic kéremszéppen...
És egy tábla mit jelent? Egy négyzetméter? Mert akkor az szívás
Igazából még 0.8 se kéne, ha van 0.4 0.5, sajna nem vagyok otthon a témában, eddig nem igazán foklalkoztatott milyen méretekben gyártják a rozsdamentes acéllemezeket...