Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hónap fogom magam és kimegyek jégmocizni!Ezt a tespedést mán nembírom!
Most böngészem a Wisecó katalógust én max 65 ig tudok elmenni !
Fúúúúúúú! Nagyon tele ettem magam,nyűgös vagyok!
Szép motor,sok sikert hozzá! 3 év múlva a műanyag is rozsdás lesz rajta,nem beszélve hogy jártányi ereje sincs. Egy 1974-es RD125 (gyári!) kikerüli!Ne érts félre, ez nem az a fórum! http://www.sportmotor.hu/motor...
és a fejmagasság 6mm magasabb mint a 250 nes de létezik alacsonyabb fejmagasságú dugó a yamahánál
csak az átmérö 66 tol indul de a magsság pont annyi mint a 250 yamahánál. van egy pár nsr dugom a speciálé az kerül bele a td 3 hengerbe az 1 gyürü miatt.
A gyáriba nem,de a 125 ös nsr el lehet valamit kezdeni
belefér ekkora dugó
Fejlesztem az Nsr m 360ccm lesz és főtengelykiegyensúlyozás miatt összehasonlítás képpen!
csak nem hondába teszed
Köszönöm
az alapméretes192gramm csapszeg 44gramm 64,5 202gramm.
Az is jó !
csak gyári van
Légyszíves köszi!
mérjem meg
egy pár láda sert én is megittam ugy nézek ki mint a terhes asszony, meg kaja doszt, dolgozni meg nem.
B.U.É.K mindenkinek!
Valaki meg tudná mondani,hogy az gyári RD350 ypvs dugattyú gyűrű csaszeg hány gramm?
Esetleg Wisecóba is ?
a nándi száma harminc 5925241 utólagos engedelmével.
5 kg plusszal tellik
a p20ba csak a gyári tengelyt tudod betenni, az egyedi kialakitás miatt, a blokkot lehet hegeszteni meg ragasztani. a hegesztés macerás mert elhuzza a blokkházat, utána lenne gépmunka is vele. Beszéld meg a nándival.
Mester hogy telik a semmittevés?
ha kell segiteni természetes, konkrét elképzelés kell le is tudjuk mérni fpadon a p20at.
gondolom a 47-az 1947, kolléga az a müanyag nem tudja visszaadni a filinget. Mi ezzel szorakozunk hogy a 30egynehány éves masinákbol a gyárinál erösebbet csinálunk. És ha van hol megyünk is vele. Nincs motorhiány .l
De ezek mások.
ez unalmas!
Jövő a múltban rejlik