Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok

Nem tud valaki eladó RD350 YPVS-et?
Más nagyobb ccm-es 2T sportmotorok is érdekelnének...

Üdv
Urak! Szükség volna 1pár RD.250-es (léghűtés) karburátorra! Állapot,ár érdekelne ha van valakinek.Köszönöm!
"A 2t-k ha így haladunk, végre méltó helyükre kerülnek.A múzeumokba."

A te motorjaid, nem eleve onnan származnak?
ma voltam kicsiatinál elhoztam a motyot a nándi köszöni.
Valaki már említette előttem: hja, a tények makacs dolgok.
Hello Iwata!

Cibor mondta nekem hogy neked van 1 eladó Rd400-asod. érdekelne.
légyszi írj egy e-mailt az adamaster001 kukac gmail . com ra hogy tudjunk beszélni.

köszönöm üdv CaféRacer
Szia gumedli!
250000 adok mellé egy szar 400 ast is!
csak egyben vagy 180000 a 600 as!
az rg t azt eladtam 200000 ért csak blokk és váz volt de a blokk az beindult 2008 januárjában adtam el!
nagykorosmotor.hun fent van moost 199000 ért!
irtam.
helló rg 500 érdeklődnék hogy a te rg 500 addnak milett a sorsa van egy ilyen masinám és keresek márkatársakat vagy alkatrészt. mibekerűl a papírnélküli 600-as
majd légyszi írj e-mailt mert akarok kérdezni tőled pár dolgot a motorról privátban!

köszi

üdv CaféRacer
1-2 kép.
e-mail-on nemsokára.
ezt gondolom nekem küldted! szép(ek)!

arra elfelejtettél válaszolni hogy hol laksz!
Nem 250,de gondolom hasonló?
majd mind 53,89-90 ehhez lett a hüvely furva ha kell cserélem versenyenként. az a méret nekem is kell a vizes hengerbe ugy hogy parilla de egyenes a dug.tető.
Jelenleg itt pihen.
Előzmény.
Legjobb egy vékony sima vaslemez lenne, arannyal bevonva, de hát valami olcsóbb megoldást szeretnék
De nekem nem a jawahoz kell a saválló lemez, nem is motorhoz... máshoz kell... de mindenképpen valami olyan kell ami nagyon jól állja az oxidációt...
Rendben küldök, mindene megvan, mindene gyári csak fényezésre szorúl. Ja bocs, az első telóra kell két db porvédő mert repedtek.
Vigyázz nem egy tartós dolog nagyon puha ott nagyon sűrűn cserélik ,és nem elég kúpos,de egy pár 53,96-97 körülit nekem is tartalékolhatsz
Köszi az infót, de azt hiszem hogy marad gyári! Csak az idén a p20-as barátommal tervezünk hosszabb túrákat aztán gondoltam hogy jobb lenne, de szerintem bírni fogja. Ő is gondolkodik hogy dob rá egy vape gyujtást.
A 4L1+ p20 nem illik össze csak a 4A2vel.
esetleg tudnál nekem küldeni közelebbi részletes képeket? blokk, kerekek, műszerfal.....

Jöhet az e-mailemre is. adamaster001 kukac gmail . com

hol található a motor?
a veterán piacokon szokott lenni, bár én oda ritkán megyek.
vagy 2 éve annyi volt belöle hogy sok senkinek nem kellet. most ugy látszik piaca van az rd-nek.