az addig ok hogy nem ér hozzá semmihez ezt én is tudom de a hőhatást mennyire bírja deformációk miatt kérdezem hallottam sok gyári sima p20nál is átszívásról. bocs de nem akarok 100xor szerelgetni 1xer de jól és ezért kérdezősködöm üdv
ok köszi a jó tanácsot . próbálom betartani a lépéseket azért is kérdezőködök itt mert nem akarok fejjel meni a falnak . tanulni soha nem szégyen és soha nem késő . labirint kérdésben mit javasolsz. a suzu azt mondta ha van jó gyári p20 ami fasza akkor maradhat az is. nem tudom az a magyar kilincs anyag mennyire birja a tartós fordulatot és a magas hőt . addig ok hogy utcai p20 elmegy vele 6 7 000 fordulaton de 9 10 et bir e ?
üd
hello
visszatérve az rd 350 re az hogy lehet hogy 67re felfúrták a hengert ? én keresgettem mindenhol ekkora dugót de hire mamva sincs. 67 es mérettel kicsit megnőtt cm3 is . mit tudsz ekkora fúrással nem károsodott a hengerfala? bír még szerinted 1 fúrást. amit ajánlottál dugót az milyen motorba való egyébként azért kérdezem mert megszeretném nézni külföldi kereskedőnél is álltalában sok esetben külföldről olcsóbban tudok beszerezni dolgokat mint innen magyarországról. üdv
hát biztos kevesebb lenne ftengelyen. De ha csabás fpadi naplója után készült/1000%/ akko is csak 34le ftengelyen, ez is tény. Bár a nándit kéne megkérdezni itt hogy mit emel pontosan a p20 1 henger,neki megvan még amit a csabás csinált gokartba is az erösseb volt mint az utcai race.
p20assal még 160al soha nem mentem max 130 de addig ok volt a gép . 200 ra azért nem gondoltam az már kicsit sok 1 ilyen váznak. olyan 160 max 170 nekem elég lenne.
Jo helyen jártál. . Ha kezdö vagy, jobb ha az alapoknál kezded, és nem a karterheggesztésnél, először tanuld meg az összefüggéseket, és azt hogyan lehet spécin összerakni egy ilyen motort. nagyon emg fogsz lepödni a végeredményen. Amig ez nincs meg, addig ne menj tovább, mert csak belemész a" málnásba" . Hidd el csak igy fogsz gyorsan jo eredményeket elérni
BRC-s barátom kedvenc mondata: sufni tunning= dupla fogyasztás, fele teljesitmény:-))) Na megyek reszelni.
Esetleg a zártabb váltó miatt lehet tolósnak érezni a motort, ezért tűnik nagynak a nyomaték.
Megaztán, mint G.I. barátom kifejtette, nem a főtengelyen mérhető nyomaték számít, hanem az, ami pillanatonként a keréken van, márpedig egy zártabb váltónál, az valósan is nagy. http://www.simson.hu/index.php...
hello
ha tudnál tanácsokat adni szívesen venném, én kezdő vagyok ebbe a dologba . a helyzet az volt már sok gyári japan motorom meg van most is 1 kis rd350 a háznál , de kell 1 kis hobby az embernek ,most ezt találtam ki hobbynak hogy szeretnék 1 jó kis gépet amit én rakok össze és nem a boltban veszem mert a boltban bárki tud motort venni . 40le nem rossz lenne, arra kiváncsi lennék milyen érzés . a multkor voltam békéscsabán mogyorosi petinél ő is valami ilyesmi szellemben gondolkozik . ő is reszel fúr farag láttam nála érdekes dolgokat .
üdv
bocs nem azt mondtam a világ legjobbja csak az egyik a maga kategóriájába . persze az uj komoly konstrukciók már más világban vannak . 1 baja van szerintem kicsit alacsony régen parádon mindíg leért minden .
de szerintem az úttartása nagyon jó masszív erős . meg nekem kényelmes volt . üdv
te laci honné veszed ezt a nyomatékot,pláne ha nem fékezted le még a motorodat. A nándi a megmondhatoja
hogy azé ez nem teljesen igy van. azé azon a fpadon egy-két huszas henger is megfordult, de közelébe sincs a 350rd henger nyomatékának, azt a +ccm-met nem lehet mással pótólni.
30-pár loeröt simán kihozol a gyári vashengerböl gyári szivoval ,átömlövel meg karburátorral, sőt még a kipu is marad a gyári,miközben a nyomatéka annyi lesz, mint az ypws-350-nek, és ezzel több tizezer km-et elmehetsz probléma nélkül. De az , hogy a p-20-nak van a világ legjobb váza, azt gyorsan felejtsd el :-)))
üd
visszatérve az rd 350 re az hogy lehet hogy 67re felfúrták a hengert ? én keresgettem mindenhol ekkora dugót de hire mamva sincs. 67 es mérettel kicsit megnőtt cm3 is . mit tudsz ekkora fúrással nem károsodott a hengerfala? bír még szerinted 1 fúrást. amit ajánlottál dugót az milyen motorba való egyébként azért kérdezem mert megszeretném nézni külföldi kereskedőnél is álltalában sok esetben külföldről olcsóbban tudok beszerezni dolgokat mint innen magyarországról. üdv
BRC-s barátom kedvenc mondata: sufni tunning= dupla fogyasztás, fele teljesitmény:-))) Na megyek reszelni.
Megaztán, mint G.I. barátom kifejtette, nem a főtengelyen mérhető nyomaték számít, hanem az, ami pillanatonként a keréken van, márpedig egy zártabb váltónál, az valósan is nagy.
http://www.simson.hu/index.php...
ha tudnál tanácsokat adni szívesen venném, én kezdő vagyok ebbe a dologba . a helyzet az volt már sok gyári japan motorom meg van most is 1 kis rd350 a háznál , de kell 1 kis hobby az embernek ,most ezt találtam ki hobbynak hogy szeretnék 1 jó kis gépet amit én rakok össze és nem a boltban veszem mert a boltban bárki tud motort venni . 40le nem rossz lenne, arra kiváncsi lennék milyen érzés . a multkor voltam békéscsabán mogyorosi petinél ő is valami ilyesmi szellemben gondolkozik . ő is reszel fúr farag láttam nála érdekes dolgokat .
üdv
bocs nem azt mondtam a világ legjobbja csak az egyik a maga kategóriájába . persze az uj komoly konstrukciók már más világban vannak . 1 baja van szerintem kicsit alacsony régen parádon mindíg leért minden .
de szerintem az úttartása nagyon jó masszív erős . meg nekem kényelmes volt . üdv
hogy azé ez nem teljesen igy van. azé azon a fpadon egy-két huszas henger is megfordult, de közelébe sincs a 350rd henger nyomatékának, azt a +ccm-met nem lehet mással pótólni.