nem veszem meg csak kosza gondolat ithon már fenyegetnék h elveszik a bankkártyámat
idén nem lessz elvileg más mint a 400 as és az lessz megcsinálva!meg jelenleg építek egy puch endurót azt kell befejeznem!
Mühelyépítés lessz ! 1év nyomor mire felépül!
a 400 as rd hez esetleg tuning tippeket tud valaki?
Sajnos az enyém 83-as, de időközben találtam egy jó kapcsolási rajzot a 83-asról.
Majd nekiállok kibogozni a vezetékeket, és sok ha kókányolás lesz benne, jelentkezem. Akkor lehet hogy jobban járok a 85-ös vezetékköteggel. Nagy eltérések vannak benne? Köszönöm a segítséget.
Rg500
Ha lenne pénzem lehet hogy megvenném a gépedet. (Ha valaki elvinné az ETZ-met meglenne rá a zseton.) Egyébként ha valaki megveszi át kell íratnia? Mert akkor ahhoz kell a műszaki is. Vagy ki is lehet vonni forgalomból?
Nekem alkatrésznek kéne, de nemárt ha papírozható marad.
jrc még azt elfelejtetted, jó ha életben maradsz egy darabig,nekem van egy jó pár 350 ypvs em amelyik jól megy még 3 ba emelkedik kb 10 cm de csak lámpánál néha megvillantom akkor leüt egy 1000 4t is de a pályán 160 tól veszélyes! az ötszázassal ment egy ismerösöm neki cbr 900 volt akkor azt mondta még négybe emelkedett és félóráig remegett a lába miután le szállt róla!
japánban csinálták megrendelésre ezt a trükköt elküldik a tzrt meg az rd blokkot és vissza küldik hivatalossan a gépet uj mciként csak már nemlehet ezt!
én láttam mitó vázban rg 500 at!
Mondom a receptet figyelj,én is ezt akartam csak kes hiányzott!Vegyél egy papiros felülcsöves sp t,vedd ki a blokkot vegyél egy rd 500 as blokkot a felülcsöves vázba bemegy csinálj tipusmódosítást vizsgáztasd le és kész az utcai replikád és megszabadulsz a végére kb 1 millától!
EZ 1976 os
meg akarom csináln füzütt felnisre elől dupla tárcsa cbr 600 villával!
meg egyéb lehet h veszek tankót meg faridomot rá a budamotorban !de lehet h gyári tank marad, faridom lessz rá csak!
a 350 gyujtása jó rá?
azt lehet tuningolni alapban 44ló!
rezokkal és nagyobb karbikkal mit lehet kihozni belőle?
azt tudom nem is gyári vázba hanem valami másba!
csak a blokkot de erről az eséjről lecsusztammert eladtam az rg 500 at ezért meg 450 te nem adok meg vagyok a tzr 250 el meg majd a 400 as rd vell
arról mi avélemény?
nem azt mondtam ,hogy szar de hidd el anyit nem ér amennyi rá menne ez utcára a halálos ítéleted kettő 2 fötengelye van amit egy fogaskerék hajt középen a blokk nincs kiforrva ,az nszk ba be volt tiltva a nyolcvanas években mert annyian meghaltak vele a pályán életveszélyes jobban gyorsul mint egy mostani r1 ami 185 le de a fék meg a futómű elavult !
nekemmeg az volt igaz blokk és váz de ehett volna kezdeni vele valamit csak egy éve még nem érdekel anyira a téma de az a zrg meg már vag 10 éve egyik ismerősöm pajtájában porosodott volt hogy 40 ért adta volna csak akkor kb 60 éve nem értékelte az ember az ijesmit
én 80ért vettem meg 200 ért adtam tovább, ez van üzletnek kellet mertt nem volt zs m de ma szetem nem adnám el !
lehet h hülyeséget csináltam !
Jól tudod 88 ahhoz hogy 130 legyen valóban rengeteget kell költeni rgv membránok amik ,persze nem férnek bele blokk átalakít,4db rezó stb ez a motor nem versenyreplika ez tévhit utcára szánt legendás rd-k megbízhatóságával!A futómű meg olyan szar hogy nagy sebességnél sétál állítólag nem nagyon merik kipróbálni a végsebességét!Azt mondják a forgótárcsás rg 500 átugorja minden téren!Sajnos
van egy levegős 76-s rd 250-m, a régi gazdájával el akartam cserélni. Ő akkor nem adta szerencsére, most már én nem adnám. Amúgy tényleg megér annyit, de nem lesz könnyű.
lesz különbség a nicasiloshoz képes?