köszi mindenkinek,
a cr -t én épitem és ujitom fel csavarrol csavarra most kap uj futómüvet.
a gép nagyon jól megy és én,.... az rd-karamból után csak krosszozok az 93 ban volt.
de tuningal eddig nem foglalkoztam. ( a kanyarból való kigyorsitások miatt gondolkodTAM rajta, hogy ne keljen gyilkolni a kuplungot ). de akkor felejtem.
cibor
van egy képem az rd-röl, a neten volt képzeld a yamaha rd forumon találtam
most csak finoman jegyzem, igaz az hogy épitenek 4 hengeres panonniát házilag?
gergo11 , kérdésedből következtetve híján vagy a szakértelemnek , épp ezért ha jót akarsz ne "tuningold" a CR-t ( én vagyok a másik gizda , bár én sem rossz szándékkal írom azt amit ... ) . Gyári állapotú CR-nél ott kezdődik a tuning , hogy veszel rá komolyabb kiput és bekarburálod ....
Egyébként mikori évjárat ? Mert vagy nagyon kemény vagy , hogy gyengének érzed a gépet , vagy valóban nagyon gyenge a gép , de a jó CR 250 egy átlag motorosnak több mint elég .......
Ahogy Laci mondja, már egy ideje nem divat a csatornák polírozása, kb a homokszórt felület a leg előnyösebb, kivéve a kipucsatornát, azt én polirozni szoktam, de nem azért mert jobb lesz, hanem mert így nem tapad meg(annyira) benne a zacc. Égéstér dettó, dugótető szintén.
Azért elég csúnya hogy csak nekem van a néhai motorodról képem! Ja egyébként a Gergőé volt az rd ami a 93-ban készült képen van. Picit meggörbítette, utána hozzám került azóta más motor nem nagyon izgat...
Igaz. Már kérdeztem, de megprobálom mégegyszer: jöttök a yeti racéra? .... na meg mégegy kérdés: nincs nálad az 1wt-s elsö telom? Nem találom sehol sem.
Én meg az összes Pannóniát eltakarítom a háztól (P10,T5), már unom kerülgetni. Faterom szedte szét őket vagy 20 éve. Nálunk a Pannónia alkatrészek mértékegység az almásláda. Máig nem értem, mért van az, hogy 2 váz van, és 5 blokk.
Persze össze lehetne rakni, de ha 20 év nem volt elég... Lehet ha láttam volna még egyben őket, akkor én is összeraknám, de így esélytelen.
Az Rd-ket mi is szeretjük azért vagyunk itt, bár betéved egy két vad p20-as igaz ölbei na akkor néha elszabadul a fórum. most nincs sok rd-m csakvagy 8 mert mást is beszereztem és kellet a hely.
nem , ez sehol nem divat , de vállalom ha igy érzem helyesnek,
és azt is ha elnézést kérek, ha ugy érzem helyesnek.
ellenben azt a "2" nem értem az mi akar lenni?
ok, én is bocs
( valahól mindkettönknek hirtelen vérmérséklete lehet )
kezdjük ujból.
Valahol a Motor revü - ben olvastam erröl, de a szóbeszéd is támogatta ezt.
egyébként, tényleg nemigen foglalkoztam a témával 15 éve.
viszont imádtam az rd-met.
egyébként látom az oldaladon hogy tuningolkagtsz, anno én is nyomtam a szimom tunnigját, 90 körül a motorrevüben a tábori tuningon nötem fel, tényleg jó volt.
viszont volna egy kérdésem?
van egy cr250 em ( honda krossz )
ha a fel-be-ki .....ömlöket felpolirozom szerinted ér valamit anélkül hogy jobban megmunkálnám ( kimarnám ) a rendszert?
Szerintem nem csak te, de mindegy mert nagy vonalakban nem ismerjük egymást próbáljunk meg egymással minél toleránsabbnak lenni. A lényeg hogy ez szórakozás, és érezzük jól magunkat.
Egyértelműen én voltam a hibás, megint elkövettem azt a szokásos hibát, hogy azt feltételeztem, hogy hasonló habitusú ember ül a gép előtt a drót másik végén, és ezt nem lehet, ennek könynen ez a vége.
A továbbiakban igyekszem, hogy ne alakuljanak ki iylen intermezzók.
Én már rájöttem az internet veszélyes üzem!
Az ember akaratán kívül megbánthat másokat, pedig ő nemis így gondolta. Miután beszélgetünk emberekkel akiket nem is ismerünk nem értjük egymás habitusát, lekiállapotát, humorát. Ezért javaslom jobban figyeljünk a leirtakra, mert az másként hangzik szóban, és másként írásban. Természetesen én senkit nemakarok kioktatni, megnevelni, nem is szeretnék. Ez egy sima hozzászólásnak szántam!
köszi mindenkinek,
a cr -t én épitem és ujitom fel csavarrol csavarra most kap uj futómüvet.
a gép nagyon jól megy és én,.... az rd-karamból után csak krosszozok az 93 ban volt.
de tuningal eddig nem foglalkoztam. ( a kanyarból való kigyorsitások miatt gondolkodTAM rajta, hogy ne keljen gyilkolni a kuplungot ). de akkor felejtem.
cibor
van egy képem az rd-röl, a neten volt képzeld a yamaha rd forumon találtam
most csak finoman jegyzem, igaz az hogy épitenek 4 hengeres panonniát házilag?
gergo11 , kérdésedből következtetve híján vagy a szakértelemnek , épp ezért ha jót akarsz ne "tuningold" a CR-t ( én vagyok a másik gizda , bár én sem rossz szándékkal írom azt amit ... ) . Gyári állapotú CR-nél ott kezdődik a tuning , hogy veszel rá komolyabb kiput és bekarburálod ....
Egyébként mikori évjárat ? Mert vagy nagyon kemény vagy , hogy gyengének érzed a gépet , vagy valóban nagyon gyenge a gép , de a jó CR 250 egy átlag motorosnak több mint elég .......
Persze össze lehetne rakni, de ha 20 év nem volt elég... Lehet ha láttam volna még egyben őket, akkor én is összeraknám, de így esélytelen.
ok vágom nem p20.
és azt is ha elnézést kérek, ha ugy érzem helyesnek.
ellenben azt a "2" nem értem az mi akar lenni?
( valahól mindkettönknek hirtelen vérmérséklete lehet )
kezdjük ujból.
Valahol a Motor revü - ben olvastam erröl, de a szóbeszéd is támogatta ezt.
egyébként, tényleg nemigen foglalkoztam a témával 15 éve.
viszont imádtam az rd-met.
egyébként látom az oldaladon hogy tuningolkagtsz, anno én is nyomtam a szimom tunnigját, 90 körül a motorrevüben a tábori tuningon nötem fel, tényleg jó volt.
viszont volna egy kérdésem?
van egy cr250 em ( honda krossz )
ha a fel-be-ki .....ömlöket felpolirozom szerinted ér valamit anélkül hogy jobban megmunkálnám ( kimarnám ) a rendszert?
A továbbiakban igyekszem, hogy ne alakuljanak ki iylen intermezzók.
Az ember akaratán kívül megbánthat másokat, pedig ő nemis így gondolta. Miután beszélgetünk emberekkel akiket nem is ismerünk nem értjük egymás habitusát, lekiállapotát, humorát. Ezért javaslom jobban figyeljünk a leirtakra, mert az másként hangzik szóban, és másként írásban. Természetesen én senkit nemakarok kioktatni, megnevelni, nem is szeretnék. Ez egy sima hozzászólásnak szántam!