Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A teljes elej (teló, fék, kerék, carbon sárvédő, gumi, tengelyek) irányára 110,000Ft. Kerék FZR, teló ducati, fék cbr 4 dugós. Kormányra, wr fejidomra már van érdeklődő. Van még R1 fékem, gyári kiflik, gsxr kormány lengéscsillapító, gyári és yoshimura rendszer is eladó. Ott a komplett hátsó kerék is jó gumival, új 525-ös láncszettel. Egyben van, kipróbálható, az év elején fel volt polírozva. Nem törött az elej, nem görbe, nincs kikopva a telószár. A törött alkatrészek ingyen elvihetők.

Nekem a csajom egyfolytában hallja a kawa hangját, mivel szinte mindig ott ül mögöttem
Egyébként biztosan tudod hogy jó a blokkja? Az a helyzet hogy necces a finanszírozás, de megoldjuk.na a lényeg hogy jó lenne nem ráfázni! főleg nem a kolegáktól.
Dolgozunk a megoldáson!
nekem a levegős rd ben a 2 dugó között van egy pár százados eltérés, a fúró mester azt mondta az belefér. Szerinted?
Ott a helyem! De nem akarok kavarni,úgyis Krisztiánnal+Bobekkel megyek ezért majd úgy csináljuk hogy megírjuk a létszámot,hányan megyünk Debrecen city-bő.Ok?
mármint a 2 égéstér között max 0,1 mm eltérés lehet? vagy a 0,1 mire vonatkozik?
ebből csak annyit értettem,hogy mind2 égéstérnek és présméretnek ugyanolyannak kell lennie.de ez a menetes szár meg menet a kiméréséhez nekem már kínai
köszönöm
Egyenlőre legelő,tehát már így is bukó! Evezős pálya(2005),utána lakópark,valamint mentesítő út terv van rá...
köszönöm a felajánlást,de ha nem muszáj segítséget kérnem,akkor megoldom nem akarom az egész motoromat mások alkatrészeiből összerakni lehet,hogy még neked is kellhet az a hengerfej
csak érdeklődés céljából, fzr nek menyi lenne az egész eleje? villa, kerék, fék, minden. vagy mailben vagy ha ide kiírnál vmi árat, bár egyenlőre örülnék ha elvinnétek a Jawa-t és vehetnék egy 350es YPVS-t
ha nem jó a szár vagy a menet nem fut kovályog az egész és nem lessz egyforma pedig a 2hengeres alapja ne cipelje az egyik h a másikat. Mindennek egyformának kéne lenni.
a zizegös kawákon mindenféle sportdob van az asszony má halja hogy jövök erzsébeten pedig az vagy 10km de régen is igy vot vagy 35 éve csak a p20 muzsikált ezerrel.
na van egy haverom aki esztergaközelben dolgozik és megtudná csináltatni úgy néz ki. de ezen mit kell kiintózni?
kell egy menetes szár és ki kell indikátor órával indikálni kb 0,1tizedre. az egészet tisztázás után felhuzni hogy a présm egyforma legyen.
Van a garázssoron egy hangosabb is. Majd ha téged is elütnek neked is hangosabb lesz a motorod!
ez érdekelne magyarul is. egyébként adok egy jót neki.
egyébbként az 50 milla kevés 10.000 m2 pálya felépitésere földmunkával együtt. ez most az én szakmám.
ügyes esztergályosra akinek van futterja és ki is intozza
üdv! logisztikai szempont ból hogy áll az lc projekt? A befektetőt érdekelné?
akkor ez má jobb,teszünk rá lámpát, ugyse lessz verseny
gondoltam,hogy valami esztergálás lesz a dologból:P na kire bízhatom?
fognak szeretni a tompitó nélküli motoréert.
fel kell szabályozni meg annyit elvenni belöle hamarabb 1kerékre áll.
Vigyél tőlem egy jót!