A teljes elej (teló, fék, kerék, carbon sárvédő, gumi, tengelyek) irányára 110,000Ft. Kerék FZR, teló ducati, fék cbr 4 dugós. Kormányra, wr fejidomra már van érdeklődő. Van még R1 fékem, gyári kiflik, gsxr kormány lengéscsillapító, gyári és yoshimura rendszer is eladó. Ott a komplett hátsó kerék is jó gumival, új 525-ös láncszettel. Egyben van, kipróbálható, az év elején fel volt polírozva. Nem törött az elej, nem görbe, nincs kikopva a telószár. A törött alkatrészek ingyen elvihetők.
Nekem a csajom egyfolytában hallja a kawa hangját, mivel szinte mindig ott ül mögöttem
Egyébként biztosan tudod hogy jó a blokkja? Az a helyzet hogy necces a finanszírozás, de megoldjuk.na a lényeg hogy jó lenne nem ráfázni! főleg nem a kolegáktól.
Ott a helyem! De nem akarok kavarni,úgyis Krisztiánnal+Bobekkel megyek ezért majd úgy csináljuk hogy megírjuk a létszámot,hányan megyünk Debrecen city-bő.Ok?
ebből csak annyit értettem,hogy mind2 égéstérnek és présméretnek ugyanolyannak kell lennie.de ez a menetes szár meg menet a kiméréséhez nekem már kínai
köszönöm a felajánlást,de ha nem muszáj segítséget kérnem,akkor megoldom nem akarom az egész motoromat mások alkatrészeiből összerakni lehet,hogy még neked is kellhet az a hengerfej
csak érdeklődés céljából, fzr nek menyi lenne az egész eleje? villa, kerék, fék, minden. vagy mailben vagy ha ide kiírnál vmi árat, bár egyenlőre örülnék ha elvinnétek a Jawa-t és vehetnék egy 350es YPVS-t
ha nem jó a szár vagy a menet nem fut kovályog az egész és nem lessz egyforma pedig a 2hengeres alapja ne cipelje az egyik h a másikat. Mindennek egyformának kéne lenni.
a zizegös kawákon mindenféle sportdob van az asszony má halja hogy jövök erzsébeten pedig az vagy 10km de régen is igy vot vagy 35 éve csak a p20 muzsikált ezerrel.
Nekem a csajom egyfolytában hallja a kawa hangját, mivel szinte mindig ott ül mögöttem