Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok.most találtam rá a fórumra teszek fel egy képet a gépeimről aztán majd videókat is.üdv minden 2t-s nek.
Ez a korai racék eggyike az RD 56-os. mindenki utánozta az mz-t de csak a suzi nak jött be nyertek is vb.
persze az utcai S125 gt is 43x43 mas ez is egy vonal. Kéne egyet venni bagoért.
de lehet méterbe árulják a höálló gumit elketheted a babéta gyujtást 2 hengeresre a nándinál van már készen
konzultálni kéne neked vele. Szerintem is a legjobb a gyári de nagyon sok utánjárás ha PÁL dugóra gondoltál azt messze kerüld.
Köszönöm! Erre voltam kiváncsi, meg is válaszoltad minden kérdésem. De azért ez nagyon kemény szerintem. Egyébként a te race motorod kb milyen teljesítményű, lehet tudni? Ja köszönöm a segítséget, ma bele raktam még egy lamellát a kuplungba, és úgy néz ki hogy jó lesz!
Ezeket nem lehet mezei O gyűrű anyagból megcsinálni?
Mielőtt még hengerátalakítás lenne, megpróbálok gyári dugót szerezni,, ezzel párhuzamosan megkeresek két hazai készítőt is, mindkettő jó anyagból és jól dolgozik, az egyik bevonatosat is tud.
Hát nem tudom, de az első kör végén, a célegyenesben, a feléig a nyomába sem voltak, de a féktáv előtt hirtelen NÉGYEN beestek neki, de még a fékezés előtt, ez nekem nem váltókar problémának tűnik.
Vagy ott tette volna hatodikba? Ugyanmár....
Nekem még az is beleférne, hogy csapatutasításra nem mondhatja meg, hogy széjjelragadt a motorja.
Elhizsem, hogy a váltókar IS szar volt, de szerintem is.
Mindegy, akkor is eddig a leg eredményesebb Magyar gyorsasági motorversenyző.
Alen remélem ügyesebb és szerencsésebb lesz mint Imike.
Bár az az efék megér egy misét, csak kérdés hogy jó e , azért egy pár alkatrészt levennék rólas nagyon zzr kerekei vannak.
A dugó szar szerintem itthoni gyártmány , meh kokányul volt összerakva.
Lehet hogy a nitró is be van kötve akkor több .
Mit akarsz kielemezni tz henger meg a szárazkuplungja 250-350 látni kéne a henger számát 1H 300.1H400 55-vagy 70 le 34-36 karbival. 220-245 a vége vele
csak egy van belöle de az is hiányos ez nem gond,olyan sok nem hiányzik söt semmi különleges amit ne lehetne potolni. Ami rosszab biztos lehet hozzá szerezni gyári dugot volt is angliába 3. méret de. át kell térni használatos jó minöségü alacsonyabb fejü dugora olyan létezik polinibe is. a vezérléshez igy is ugy is hozzá kell nyulni. probáld csak rá a 250 gumi membrán házát egy az egybe jó. csak igazitani kell hogy a membrán is beférjen. 26 karbival ideális lessz.
Ezt jó lenne kielemezni ha megkerültök!
A má jó ha vele álmodsz!
Maestro! A14-es gumigyűrűk milyen állapotban vannak?Én ezzel szívtam,sokat!Dugók át vannak égve?
nem a váltókarja tört le?
Milyen kibaszott balfasz szerelők dolgoznak már Talmácsinak?
Idén negyedszer ragad meg, ez majdnem a versenyek negyede...
Nem találtak nagyobb fúvókát?
Hülye barmok.
Üdv!

Csütörtökön sikerült hazahozni a 250LC-t. Lenne is egy kérdésem: milyen 2T-s olajat használtok RD-hez?
Fogyóban van, s kellene valamit tölteni bele. Szintetikus is jó, vagy speckósan a régebbi motorokhoz való olajat válasszam?
A vízszivattyúról jut eszembe, én is jártam így a nyáron, azóta is csúszik picit a kuplungom! lehet neked is fog.
Bevallom ez nyár eleji kép, egy picit megkopott azóta, de csak a váz és a hűtő maszk. De ezen a télen lefújatom a vázat, mert tavaly én csináltam, és sajnos lemarja a benzin és a brigó is.Ezen felül a téli nagy projektünk, a haver 350-se. A mellékelt képen láthatod, felújítjuk a-z-ig!
Nagyon rendben van a motorod, grat hozzá.

Az enyémhez még rengeteg dolgot be kéne szerezni, hogy kész legyen. Bár szépen lassan azért haladok vele. Tavaszra 100%-os kell legyen, és még idén motorozni akarok vele egy pár kilométert. Eddig még csak az előző tulajnál tudtam kipróbálni. Amikor hazaért a gép rögtön lebontottuk, mert a vízszivattyúnál áteresztette a vizet a váltóba...
Látom elég sokan ilyen gumit használtok. nekem nincsenek jó tapasztalataim. Az az igazság hogy a gumisok sem értenek hozzá, hogy milyen gumit hova lehet felrakni. Az első úgy rázta az elejét, nem tudtam mi van, felnit is cseréltem, még utána is rázta mire láttam hogy nem ugrott ki mindenhol a pereme. Azonnal kértem gariba egy másikat, eleinte ennél is éreztem vibrációt, de ahogy kopott picit elmúlt. A hátsó nagyobb a gyári megadott méretnél, keskeny hozzá a felni. Az oké hogy én nem tudtam hogy nem jó rá, de hogy a gumisok sem. ezek ellenére még is jól viselkednek az útón és hamar bemelegednek. Ár-értékarányban elmegy.
Na ezek a gumik sem fognak egyhamar elfogyni, (persze ha csak egyenesen mész vele!
Persze, láttam, szép.