Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A levegős nekem olcsóbb volt mint a ypvs. A levegősnek is meg van a rákfenéje meg a vízesnek is. A levegősnél a gyújtás a fő bibi szerintem. Ha az jó akkor nagy bonyodalom nincs vele. Vízesnél minden beszarhat, power karmantyútól kezdve a vezérlőkig, hengerfej tömítés és sorolhatnám napestig. Ennek ellenére szép mezőny néz ki c3-ra. Akit én hallottam: Mosi, Ottó, Horváth, Pető, Jászberényi, Béla Apu,Én ( a tavalyi kemény mag ) Talán jön Chinó,nekem mondta a díjátadón, Bregyó elvileg megy az enyémmel egy futamot és lehet, hogy Farkas Lala is ypvs pacit lovagolna.
természetesen a levegős az igazi oldtimer,pénzben pedig a határ a csillagos ég bármilyen motornál.nincs esetleg egy felujitható nem ólmos,jó főtengelyed normális áron?
Éntőlem mindenki olyan karbival meg lengőkarral megy amilyennel akar. Én még nem ugattam senkire pedig tudjuk hogy az Ottoé 500as igaz Gyuri, vagy 750es nem mindeggy.
Dióka szerinted minek ha 250es levegőssel is lehet abszolutot is nyerni? ami 2014ben nem volt de az előző években volt meg is nyertük. Vagy szerinted nem a levegős az igazi oldtimer? A tiétek is jó vagy nem lehet arra is eleget kőlteni. Az ypvs füveseknek való azok jól keresnek?
az nem kizáró ok majd betesszük a 3/4 ütözöt
minek a több ló,motorkimélés folyik nem?
pedig mennyivel jobban néz ki meg persze több ló is lenne
szabókám van másik csak nálad a teteje
kösz mosi
Ha valakit érdekel, tavalyi 1 szezont futott Continental 2CR szett, 40000Ft.
karburátor ide-oda,én a gyuribával vagyok .
ami megy, az hagy menjen.
ami nem megy,az ne menjen.
amit legalább tolni lehet,de nem megy,az is mehessen
Ha már itt tartunk akkor az ypvs úgy ahogy van nem korhű, és a levegőssel is megszakítós gyujtással kellene menni hogy korhű legyen.
Hi. Akkor a modernebb Mito, gilera 32-es nem is jó? 84 utánni mind.
Karburátor
évjáratnak megfelelő kinézetű megengedett;
mérete szabadon választható;
gyorsító fúvókás (powerjet sem) karburátor használata nem megengedett.

Ha a karburátor évjárata 84 előtti, akkor mehet. Ha újabb, modernebb, akkor nem.
Ezt a porlasztót felejtsd is el!Nem korhű a kinézete.Lapsúberesből csak a dell orto felel meg a szabályzatnak!
szikraforgácsolóval szikráztattam
kis karbi legyen vagy nagy
a gyári készlet több mint 60 ezerbe kerül nutost kapsz készen, a stifteket meg ügyes marós esztergányos minta után megcsinálja se perc alatt az egész kb 10 ezerből megvan koyo csapágyból.vagy rábeszéled wittmann mestert..... skf boltban szoktam venni egy-két nap alatt meghozzák c3-asból
mivel furtad meg
Csapolás gyorsan megy,most csináltattam
csapos nutost japánba vagy talán az angol ebayon de nutost itthon is kapsz koyo pl 6305nr c3 azt majdnem mindenhol az ára 2000-2300 körül van
akkor most azt mondja meg valaki,hogy a csapos és nutos főtengelycsapágyat hol lehet kapni milyen márka és mennyibe kerül?
És egy kis hasizomra gyúrás
http://youtu.be/kW5FEL9kM28
cross edzőmotor télire
http://youtu.be/pDGH96aVYec
Akkor felhívom,köszönöm!