Egyrészt ez nekem nincs polcon, másrészt nincs kedvem felújítani kétes eredménnyel egy 40 éves féket. Az se lenne baj, ha jobb lenne a gyáritól. Egyedül a súlya miatt maradnék a kisebb Brembo-nál.
Vagy azért mert régen ültem motoron, vagy tényleg ez a kipu henger kombináció nagyon jó, de érzésre kb. 100-ig szinte úgy megy a RZ250R blokk mint a 350....
Peti mit csavarjak rá a telóra? 6dugós tokico-t, esetleg új 2 dugós Brembo-t? Az előbbi azért lenne jó mert R1 főfékkel tudnám párosítani. Küllőket nem fogja kitördelni a nagyobb fék?
mind a két főtengely a 4lo vizesé, gyári, semmi kokányolás,láttad .persze a levegősben is van kiskupos meg nagykupos pont néztem hogy a vape is megkülönbözteti a gyujtásokat főtengely szerint.
Amiről beszélsz az 3éve volt Brezován egy használt ismeretlen blokkal mentünk, és szétesett a 34000km-ert futott gyári csapágy golyóskosara de még így is befutott 1 hengerrel a 3. helyre.
tavaly vagy mikor montha azért összeszakadt volna egy csapágytörés vagy mifene.annyiból jó lenne valami megbizható forrást találni mert egyre kevesebb a hosszu távon használható felujitható főtengely.és jocinak igaza van nem olcsó mire mindent megveszel hozzá. hiába csinálta meg bandibá az idén két főtengelyemen fordult el a gyujtás felőli sonka gondolom már nincs meg a kellő átfedés a csap meg a lyuk között
Nem azt mondtam h. rossz szakemberek. Csak 40 éves gépekkel nehéz dolgozni. Meg ha megveszel hozzá mindent külön drágábbra jön ki. Egy komolyabb robogó főtengely drágább mint egy RD-be való zsir új Ftengely.
szerintem megér százezret egy komplett wiseco,legyen gyári löket,vagy hosszú, a csap felrakatása vagy kifuratása nem jó megoldás, aki ismeri ezt a fajta tengelyt az tudja.hiába sokaknak igy megy már gondolom régóta.Ádám kolléga erre kivánt rávilágitani.
http://www.sportrider.com/site...
Ilyen a nagy.
Ezek lennének polcon.
meg az a barom nagy gyujtás se versenymotorra való.