Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Furcsa mert mikor hozzam került az enyém nekem is ez volt az első benyomásom. H. 100ig kb ugyan ugy megy. Ugyan ugy rz250r
Egyrészt ez nekem nincs polcon, másrészt nincs kedvem felújítani kétes eredménnyel egy 40 éves féket. Az se lenne baj, ha jobb lenne a gyáritól. Egyedül a súlya miatt maradnék a kisebb Brembo-nál.
Teljesen megfelel a gyári! Ne rontsd el újmódi huncutságokkal.
Vagy azért mert régen ültem motoron, vagy tényleg ez a kipu henger kombináció nagyon jó, de érzésre kb. 100-ig szinte úgy megy a RZ250R blokk mint a 350....
na látod. tanulj belőle. azt mondd amit hallani szeretnél,csak úgy egyszerűen. aztán légy magaddal nagyon elégedett.télen.
http://www.gothamcycles.com/ad..." target="_blank">Ilyen lenne a kicsi.
Ilyen a nagy.
Ezek lennének polcon.
Peti mit csavarjak rá a telóra? 6dugós tokico-t, esetleg új 2 dugós Brembo-t? Az előbbi azért lenne jó mert R1 főfékkel tudnám párosítani. Küllőket nem fogja kitördelni a nagyobb fék?
Nekem jó a csere egy az egyben. Tank és farokidom se kell.
mi pénz még az idomon kivül?
igy igaz volt a levegösnek 1 E tipusa azon ugyanaz a gyujtás volt mint az lc de az ypvs gyujtása is jó,az huzza az elögyujtási értékeket
Rd350 zöld(magyar) forgalmi érdekli az urakat? 1976-os évjárat. Cserébe ilyen idom plexistől érdekel.
van egy levegős nagykupos sonkám amikor rápróbáltam az lc lendkereket én ugy néztem az ugyanolyan
a szabónak is küldtek belsörotoros gyujtást a nyagykuposra azt vissza kellet küldeni.
mind a két főtengely a 4lo vizesé, gyári, semmi kokányolás,láttad .persze a levegősben is van kiskupos meg nagykupos pont néztem hogy a vape is megkülönbözteti a gyujtásokat főtengely szerint.
a két külsö sonka az nem a levegösé,pedig létezik levegösbe is erre a gyujtáshoz való tengely. Legalább is nekem van.
mit értesz azon hogy nem teljesen gyári?hát milyen? érdekes a gyujtás is mert csak az e-ringen jön elő a probléma
azért azt tedd hozzá,hogy nem teljesen "gyári" a fötengelyetek,
meg az a barom nagy gyujtás se versenymotorra való.
Amiről beszélsz az 3éve volt Brezován egy használt ismeretlen blokkal mentünk, és szétesett a 34000km-ert futott gyári csapágy golyóskosara de még így is befutott 1 hengerrel a 3. helyre.
tavaly vagy mikor montha azért összeszakadt volna egy csapágytörés vagy mifene.annyiból jó lenne valami megbizható forrást találni mert egyre kevesebb a hosszu távon használható felujitható főtengely.és jocinak igaza van nem olcsó mire mindent megveszel hozzá. hiába csinálta meg bandibá az idén két főtengelyemen fordult el a gyujtás felőli sonka gondolom már nincs meg a kellő átfedés a csap meg a lyuk között
Az összes motorunk felújított főtengellyel megy sosem volt baja és még nyerünk is vele évek óta.
Nem azt mondtam h. rossz szakemberek. Csak 40 éves gépekkel nehéz dolgozni. Meg ha megveszel hozzá mindent külön drágábbra jön ki. Egy komolyabb robogó főtengely drágább mint egy RD-be való zsir új Ftengely.
szerintem megér százezret egy komplett wiseco,legyen gyári löket,vagy hosszú, a csap felrakatása vagy kifuratása nem jó megoldás, aki ismeri ezt a fajta tengelyt az tudja.hiába sokaknak igy megy már gondolom régóta.Ádám kolléga erre kivánt rávilágitani.
időben irtál neki