Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szasz, sajna nem vagyok forgácsoló, bár szoktam valami gömbölyítőgépen kontárkodni.

Viszont nem is arra utaltam, hogy miként lehetne megoldani, mert nyilván ha az ami tuningcucc más méret akkor azt meg kell venni és ámen.
De én nem is erről beszéltem, hanem arról, amit Pölczy úr mondott, hogy az itthoni felújítás az barkácsolás, bezzeg az amerókai késztermék az mittudomén.
Hi!

Írd meg légy szíves, hogy milyen típushoz kellene főtengely. első szériás 10W blokkhoz nekem lenne főtengelyem!
lacibá! jó lett a mikuláslány kollekció! mindegyik borotvált,egyik sem szakállas
4 stift nem 3
Szia Zoli! hogyan oldanád meg? rd tengely: kell 4 csapágy 3 stiftes egy beszúrásos(forgácsoló vagy ha jol tom).mind 2 csap rossz,kell két kar,gyujtás felöli sonkába szimering árkot nyomott.
Pölci úr nem értem a logikádat...
Az usa-ban sem félistenek dolgoznak, hanem emberek, nem gondolom, hogy jobban mint egy MEGFELELŐ itthoni szakember.
Igen enyém is wiszeko. Este keresek linket ebayről.
én is készülök venni,még nem tudom honnan,angolba is van 2 fajta.a gyárit biztos nem csapoztatom meg.wiseco komplett tengelyt is találtam még.sonkát is lehet külön venni meg közép részt.
Kecskeméten 4 nap alatt ment 370km-ert. + sokszor a pannoniaringen is. A rendszamos vázba is sokat ment ugy kb versenyek között mindig.
Egy évben van kb 5 verseny,ha 1 versenyen futamokkal,edzésekkel együtt mész kb 20x 402m-t,az 5 versenyen 8040m.Ha 1 futamra számolunk kb 12 sec-ot az 5 versenyen összesen1200 sec .Ha jól számolok.
Egy pályamotor ennél azért lényegesen többet megy és teligázon is többet.A tartósság azért relatív fogalom,nem annyira évben mint inkább futásteljasítményben szoktuk mérni.
Jövőre tanákozunk. Ringen és lehet, hogy kecsón indulok én is. Idén az utolsó hringit lekéstem 350el megyek.
Persze de a 1,5 év alatt ment kb.5 órát?
Főleg ugy hogy kiválasztod mekkora hajtokar mekkora löket milyen csapagyak kellenek. Ránézésre is sokkal masszívabb mint a gyari. Nekem mar 1,5 eve bírja 11ccmis egéstérrel. Es azért nem kicsit forog jobban mint egy gyari.
Usábol van. Ebay-rol. Kb 100-at karcolja mire ideér. De szerintem mindig jobb mint az itthon felújított.
ezeket pont tegnap néztem végig egy bő száz a tengely +vám+szállitás
titok hogy honnan van?
Henger emelő azt en csinaltam lézerrel ki lett vágva meg le síkolva
Igen dragot.
vazze nagyon szupercuccokat mutogatsz! te raktad fel a multkor azt a kuplungrásegitőt is ?mit épitesz dragmotort?
Szia! én csak ausztráliában találtam ilyen f.tengelyt. az nem ilyen,ezt hol találtad? henger emelőt is gyártanak,vagy selber?
70 ezer egy ilyen főtengely. 7korul van a posta 15 a vám. Barkacsolassal úgyis csak rabaszik az ember. Ez legalább biztos h nem megy szemét. 30 hajtokar kell kettő az 60 es akkor alsó csapot kell fúrni csináltatni hozza kell ra 4 csapagy + labirint. Ezek nem tudom mennyibe kerülnek.
Itt a hosszú loketu főtengely
Hat persze. Venni kell. Es kész nem barkácsolni. Nem éri meg felújítani a gyárit.
ez igy van ahogy mondod,csak a 400-as főtengely sonkája 10 milliméterrel nagyobb nem tudod betenni a 250-350 blokkba csak egyedi gyártás jöhet szóba vagy gondolom ámerikai tuningcucc de azok meg huzósak...............