Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te egy fögecó vagy,jó mondjuk nem csalos virtuális fékpaddal mértük de nem is annyit,lehet a honda most 86 le akkor is a kisfrecska a 21 le p20szal elötted ment. Az volt a baj a matyinál
hogy ott mentél az orra elött azt el akart kapni, de majd legközelebbi kakucsi versenyen, az euróringen biztos nem rug labdába mert csak 2henger meg foss 2t.
A' nem leszen joe, mert akkor majd mindenki a motortalan genyát akarja megverni, az meg én vagyok:)
Ne hagyjátok abba, már érződik a cérna szakadása...
A csontjaira vigyázzon főnök, a kétté dugó az törhet, az amúgy is fogyóeszköz...
Amúgy meg mindenki tudja, hogy a kétté az szar, csak akinek nem telik normális 4tére az áltatja magát, hogy a kétté a jobb gépezet

Jobbulást!
Mo
Nah, most elárultad a tutiságot, most majd a összes jahamás le fogja fojtani 24 loerőre me az a tuti:)
Jah…

Ha ez az okosság, akkor tudok én a CB-ről 21 lovas mérést is mutatni. Ez a szép ebben a veteránozásban, ha mint sofőr nézegeti az ember a faszát a tükörben, akkor az a menő ha 0,7 pacis a verda, ha mint öreg 2T szaki, akkor 3kg-t nyomott csak a jobbos henger. Uraim, több komolyságot...
Tudom hogy szerinted szarok ezek a Yamahák, de milyen érzés a Szabó Gabi 26le erős nagyseggű gépe után menni a szélcsatornában?
mig te a fröcsidet iszogatod addig az igazi 2T már józanodni probál
Üdv. mindenkinek! RD 350 ypvs-hez keresnék kuplungkosarat, vagy komplett kuplungot! Ha lehet szolid áron! Köszi! Feri
hát nem tudom de az elmult idöszak nem ezt mutatta,az hogy eltörik a dugó ki sejtette,az hogy agörgöt megeszi az alu,azt meg a japok nem arra tervezték. Nem szoktam a depoban az alsó görgöket forgatni,mert baja nem volt kivéve amikor eldobta a vasat de az benne van te is probáltad idén nem?
Hámé? Amíg ment, ment mit a vihar, a motor is jól szólt. Egyenesben allig közelítettem rá úgy tolt, pedig csak 250-es. Ha nem kotlik meg a gép simán classik1 második lett volna. Nem egy szar motorral megy, egyszerűen peches. Szerintem..
Ezt kár volt..
Azé szegény Matyinak sem lehet egyszerű az élet..2 classic verseny, két motorgenerál. Nem ócó mulatság. Remélhetőleg nem megy el a kedve meg píze. Egy jó motorral ott menne az elejébe, mint ahogy a robogóval is bizonyított már.Ügyes gyerek na.
Pfff, micsoda szennyes propaganda áradat. Ki látott már képet amin traktor az égbe emelte volna az elejét? Nincs abban annyi erő kérlekalássan, de legalább nehéz is...
Megugye tiltassa a rajtrácson, hogy ha elengedi a gázt ne súlyosbodjun a helyzet kézenállásból átfordulásba...
Szerintem kellemes közöségi kétüteműs elfoglaltság keretében körbeálljuk legközelebb, és végignézzük azt a másfél -két órás oboaszólót amikor kiveszi a buszból a tegnapmégtökéletsenműködött trakeszt, és kéthengeres és túlfolyik és nemindul és durrog, és nincsolajnyomás, delegalábbszivárog
És asszem azt is megkérdezhetjük, hogy most melyik kanyarban fog álíltani a kézigázon, és hozott e kuplungkart D:)
Szerintem jó lesz..
Idegesítő ez a pali. Meddig tűrjük?
Na és? Addigra már mindenki otthon fröccsözik a gangon.

Érteeeed:
4T=fröccs
2T=picsába má, mehetek megint a Bandibához

Előttem a kép, ahogy zárva tábla hintázik a sorompón, ördögszekerek járőröznek a boxban, hideg őszi szél fütyül a lelátó vasain, aláfestésnek valami Morricone-utánérzet egy ZS kategóriás spagetti westernből, majd snitt és totálban Gyuribá orrára tolt szemüveggel kutatja az alsó görgőket a rázókő réseiben, jáááj de romantikus
aztán 2órán belül fel lehet támasztani,még blokkot se kell cserélni.
Az hogy letörött a dugó szivó oldala, nagy ügy ha a matyi figyelt volna és több tapasztalata lenne akkor a ftengely menthetö lenne,de igy hajtókar cserés lessz.
DDD:)
Elméletedet mi sem támaszthatná frappánsabbá alá, mint a jól bevált statisztikai módszer, MAMI 2014 eddig: Pócs RD reccs (CB által betóva), Kakucs RD reccs (ezt már kár is lett volna betóni)

A körletparancsnoka is megmondta már magának Zoltán, maga egy kurva rendes ember, de nagyritkán mikor megszólal, akkor is minek...
Főgecó úr annyiból van jelentősen más-bizonyos tekintetben előnyösebb- helyzetben,hogy motorozás nélkül is tudja ráncolni a homlokát, mert amikor ő előveszi a buszból, a "jappánfost", az még egy méteret nem ment, de már nem működik, a yamakkát legalább fődhöz kell baszni, hogy elromoljon benne valami.
Ha meggondoljuk, Tomi úr megoldása sokkal elegánsabb, merthiszenugye, a veteránzás, az gyakorlatilag sztenderd copás (ami elegántosan szerelésnek szokás hívni), folymatos küzdés az elemekkel két kis motorozós időszak között, Tomi úr ezt a közbenső felesleges tortúrát szeretné elkerülni a trakesszel..
Nem is értem miért nem követi Lacibácsi előremutató példáját , és megtérve a keverékolajozás-rezókipu-ragadás szentháromsághoz, gyújtja fel a picsába a trakeszt..

persze gondolom hogy rendbehozható csak azért érdeklődtem mert ez a második engine crash volt rövid időn belül hogy mi okozta bár ugye főgecó szerint a jappó fükasza...........
HA segíteni kell, semmiképp se szóljál...