Szia Karcsi én szeretném a legjobban ha minden kategóriában meglenne az induló létszám. Úgyhogy nem értem a hangulatkeltés című megjegyzésedet. Én 4-5 versenyzőt fogok vinni a classicba és még nem biztos hogy c1 vagy 2be, MAMI ba vagy Bajnokiba nevezünk melyik lesz értékelhető ahol meglessz a létszám. Vagy te tudsz egy tuti rajtlistát mutatni? Szerintem a Mami kupát kellett volna Bajnokivá is tenni. Egyébként ránk számíthatsz!
szerintem mindenki ugy volt vele hogy a másik majd beirja.én ugy látom hogy kilencven százalékban mindenki a költséghatékony koyo csapágyat veszi meg igaz nincs benne stift de egy csöpp csapágyragasztó megoldja a dolgot,szóval három db koyo 6305c3 meg 1db 6305nrc3 nutos csapágy megy a vizes főtengelyre,ez bevált és viszonylag olcsó megoldás,bármelyik csaágyboltban meg tudod venni vagy rendelni,3-4ezer forint egy darab,és jól birják.na cső
nem aggódom,ha elirás akkor biztos van valami módja,végülis mindegy milyen számmal megyek/majdnem/,ha meg valaki átvette akkor azért az elintézés módja nem tetszene tulzottan,bár a mamis társaságból nem hiszem hogy valaki ilyet huzna
lehet hogy nyerő szám de azért ugy igazán nem örülök a licenckérelmet időben elküldtem a tizenhármas ezer éve az enyém akkor ez most hogy van? az áprilisi listán még ugy szerepelek mint tizenhármas a dekorjaim is mind igy készültek,de most már kiváncsi vagyok ki akciózott vagy hogy is van ez
Karcsi!megjött a licencem,de 21-es lett a rajtszámom.ez az ob miatt van vagy valakinek kellett a tizenhármas?mondjuk nincs nagy jelentősége csak érdeklődöm/ahogy mennek a dolgok igenmindegy lesz hányas a szám/
Szabadon lehetett nevezni, indulni mindenkinek c3 dobogó simán össze jött volna...Mosinak még fejlődeni kell az élvonalhoz a 16 körével annál csak jobb lett volna
Főgeczó úr verőfényes napsütésben csinált magának -unaloműzésből felteszem- kuplungkar szerelő programot.
Szomb egész nap, és vas kora délutánig tök jó idő volt.
Amikor a simsonosok hatan megpihentek ugyanabban a kanyarban, meg sem lehetett állítani a menetet oly hrtelen szakad le a dézsából öntés.
AMikor a faszik bementek a kanyarba még csak csöpögött, kifelé meg már ömlött. Feküdt is mindegyik hibátlanul:)
Az volt alegviccesebb, hogy Fera, az egyetlen aki slickel ment, na ő nem esett el, de csak azrt mert éppen egyenesben volt D:)
Miért is osztja meg az indulókat a Kupa meg a Bajnoki?
Megint megy a hangulatkeltés!
Gyertek el minél többen, és akkor nincs értelme a szájtépésnek a távolságokról meg egyéb kifogásokról.
Tavaly 20-an indultak Máriapócson 4 kategóriában. Mind értékelhető volt.
Akik idén eljöttek, azoknak óriási respect, mert nem kerestek kifogásokat, hanem egymásért összefogva, akár erőn felül is megjelentek.
Szeretném kérdezni a tisztelt szakikat,hogy a főtengely két középső csapágya,meg a baloldali csapágy között van-e külömbség ?Yamaha rd 350 ypvs főtengelyről van szó.Köszönöm az esetleges választ-válaszokat.
classic képek.
http://youtu.be/Yk5UeWPZq0k
Szomb egész nap, és vas kora délutánig tök jó idő volt.
Amikor a simsonosok hatan megpihentek ugyanabban a kanyarban, meg sem lehetett állítani a menetet oly hrtelen szakad le a dézsából öntés.
AMikor a faszik bementek a kanyarba még csak csöpögött, kifelé meg már ömlött. Feküdt is mindegyik hibátlanul:)
Az volt alegviccesebb, hogy Fera, az egyetlen aki slickel ment, na ő nem esett el, de csak azrt mert éppen egyenesben volt D:)
azé nem természetes hogy a fele simsonos a földön hempereg ha neveztem volna rigával és végigmegyünk c2 vagy c3 ba lehettem volna 3.
Megint megy a hangulatkeltés!
Gyertek el minél többen, és akkor nincs értelme a szájtépésnek a távolságokról meg egyéb kifogásokról.
Tavaly 20-an indultak Máriapócson 4 kategóriában. Mind értékelhető volt.
Akik idén eljöttek, azoknak óriási respect, mert nem kerestek kifogásokat, hanem egymásért összefogva, akár erőn felül is megjelentek.