Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, csak a nyomást. Más rugót és más olajat kapott. Nem ez a végleges. Szezon után kap flexibilis csövet tágulási tartályal, ami bírja a nitrogén helyett alkalmazott gázt és a több mint 10 bár nyomást valamint jobban elvezeti a keletkező hőt. Épp most beszéltem a Mosodással, hogy menni kéne tesztelni eura....de lusta vagyok kipakolni utánna vissza a teherautót, hogy egy délután körözzek egy kicsit a pályán. Pedig ha Mosi ELVINNE MENNÉK vele Így marad a MAMI futam tesztnek. Találtam az általad oly kedvesen elküldött gátló hivatkozás helyett 120 --é is
Ezen a szelepen keresztül töltöd levegővel,vagy ezzel állítasz csillapítást?Gondolom csak a levegő nyomását tudod itt változtatni.
Kört kapol megint vazze!
ha bejön árulhatod 180-ért ,meg öklinc helyett rakhatnak fel majd füvesodabaszfaktori matricát
Apa kezdődik ...
nincs veled bajom nem tudom mért kapod fel a vizet.
lehet még az is hogy jövöre csak restaurálok nem épitek versenyre
már többet ami van az elég befejezem a félbehagyot projekteket,
és renbeteszem azt 10egynéhány öreg vasat.
Üdv urak!

keresek 8 db RD250 (1976-os) hengerfej csavart. Cserébe adnék petróleum motor karburátort, vagy pénzt.
Ehun ni beszerelve. Teljesen saját fejlesztés. Olaj le, gáz ki, szelep belegyártása. Más olaj bele, gáz nincs, maradt az oxigén.Felülről tudom a nyomást állítani. fokozatban az eredeti módon is. Szar kép, de tán átlátható. ahogy van időm menni vele, eu előtt teszt. Garázsban nagyon jónak tűnik. Pályán kiderül....a 195 ezer forintosat kicsit sokaltam ezért egy próbát megér előtte
Sanyi! Most látom milyen koszos a tank meg a blokk alja ! Ilyen profi fotós miatt ezután erre is ügyelnem kell!
Csak így tovább Lacibá!
Gyuri! A P20 azért is kell,hogy meglegyen a létszám és értékelhető legyen a futam.Ha az anyagiak és az egészség engedi én akkor is indulok.Egyébként sem szégyen a nagyoktól kikapni.
Nyugi szerelő úr! Építésről jut eszembe, hogy euró ringre én már elkezdem az átalakítást Reggel 8 kor kezdtem egy fekete audin....kicsit dolgoztam amig megjött a mogyó a géphez és este 9re kész volt. Rallye filling ahogy a haverom írta...reggel gépátvétel
https://www.facebook.com/sando...
miért van az hogy mindig rosszul emlékszel velünk kapcsolatban?amikor kész lett a yamaha /eleve 350-est csináltunk/akkor szedték szét a kategóriákat mert a petro mester meg aki még 250-es volt akkor ugy gondolta legyen külön,csak olvass vissza akkorra és meglátod nagyon logikus hogy 350-es motort épitek közben meg 250-re akarom a kategóriát........nem is értem mi a fasznak irogatok
akkor az volt a baj hogy ti a suzival mentetek,és a gabi 350nessel ment és akkor állandoan nyert nem kis elönnyel. Most meg lazit figyel a 250-re nem hajtja szét a motort minek. Más lenne a helyzet ha lenne yamaha kupa megint,akkor lenne számára tét. A Matyi lassan de beérik összeáll a széria közeli motor bár most eu ringen ez kevés,de ezzel nincs baj. Átállitjuk 350 re azt eldönti mivel megy. Vizes vagy levegös. De a szabálymodositás is bele fog játszani ha a c1 szünik meg mi lessz a p20 szal?
Ha c2 miatt beáldozzák a c1-et, idő utánn nem fog menni 250 motorral senki...megint ott lesztek, hogy nem indulnak, nem lesztek meg.Közelebb állna c2 a c3-hoz inkább. Bár itt a legnagyobb a létszám, de az megint feszkót hoz idő utánn szerintem. Sűrű, kiszámíthatatlan szabálymódosításokkal csak elriasszák a versenyzőket.Milyen motort építsen? Kár belenyúlni szerintem. Szabálykönyv van, mindenki tartsa be, fekete fehéren le vagyon írva minő motor kell.
úgy értettem,lehet,hogy rosszul,hogy két kat. lenne. 250ig,meg 500ig.
bár többen kapnának talán kedvet,ha 600 lenne a felső határ és mondjuk 90 az évjárat.
kétségtelen,hogy nem veterán,de a jungtájmer fogalomba beleférne.
Meg 20-30 kiloval könnyebb, alacsonyabb, rövidebb a tengelytáv. Rágyorsultam kicsiDióra, meg a szabóra, de elmentek a hosszú egyenesbe is. Pedig enyim ugyi széria max. 65 paci. Ja meg az Ottó gépe bitang és a Pető Gabit sem lehet lerázni egyenesbe.
ezzel a dologgal nincs is baj sőt jó lenne ha nem kellene alakitgatni.ha 350 2t-5004t lesz a classic az a kisebb motoroknak nem lesz jó,ha megszünik a 350 az nekünk de hova teszik a 4t nagymocikat az azért nem olyan hogy hengert cserélek oszt gó.csak tartok tőle hogy jó megoldás igazán nincs a Karcsiékat is meg lehet érteni mert mindig sakkozni kell a c2 létszámával,szóval kiváncsi leszek a dologra
Lehet,hogy egy igazi veterán az levegős,de szerintem most már a vizes is bőven az.Pedig semmi félnivalótok sem lenne a mostani motorotokkal sem.Mint látjuk a vizesek között is simán megállja a helyét.
háromszor adja ludas matyi vissza
Főleg megütnél ha így megyek:
http://youtu.be/SfAaDqq-7K8
Ez a benzint rakok bele meg nem, meg megnyitom a csapot vagy nem...ez már kezd nekem is ciki lenni Érthetetlen módon fő állásba raktam a csapot (pont előtte raktam bele nyálat mert szólt Piroska.... mint a benzínkúton, gondolom raflexbűl tekertem fel fő állásba) hát persze, hogy 2 kanyarig bírta pedig csak KicsDió, Szabó, volt már csak előttem...Talán Frecska is nem emléxem. Az utolsó köré bocs, nem gondoltam, hogy frászt hoztam rád.
kösz a képeket bár én nem magamra lettem volna kiváncsi hanem mindenkire mert láttam hogy a párod sokat kattintgatott örülj neki hogy a c3-ban sokan vannak,amugy majd kiderül év végén mi lesz a változás ezt csak beszélgetés szinten hallottam. amugy meg ne poénkodjál rajtam vazze mert egy jó géppel menet közben is hátbaváglak nem csakálló helyzetben...... egész jót motoroztam amugy a kis motorral csak kisebb vagy két számmal a méretemnél