Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mármint Neked szántam az előző hsz-t!
Katt az előzményre!
összekötő cső is van?
üdv
Az lesz....köcsögök :@ Ha még egész télen a -20-ba rohadt volna semmi töltés nélkül....de töltőről raktam a mociba és előtte 1 hónappal pöccre indult...
Még a MotoBatra is 6 hónap garancia van pedig az harmad annyiba kerül. Verd az asztalt, fogyasztóvédelem, NAV.
Yuasa aksit cseréltetett már valaki gariba? Ezek a köcsögök nem akarják kicserélni a fél éves aksimat.
Sziasztok.

Elkezdtük motorgumikat árulni.
Mind új. 2012-2013as gyártás.

Rengeteg méretben, fajtában és stílusban.

Ha érdekel akkor adatlapomon van elérhetőség. Írj rám.
Igen ad hangot, nyomás alá helyezi a rendszert.
Majd meg írom, mi lett vele.

TPS szenzorhoz nem nagyon nyúltam, csak a csati lett szét húzva, meg össze dugva, az jó mert az a gyújtás képhez kell, és akkor szűrő nélkül se pörögne ki.
Üdv!

Csak érdeklődni szeretnék hogy a TPS szenzorhoz nem nyúltál véletlenül. Mert nekem volt olyan amikor összeraktam a motort hogy azt rosszul állítottam vissza és nyél gázon csiga lassúsággal max 5000-ig pörgött fel. Miután a visszaállítottam a helyes helyzetbe azután jó volt.
Csak egy tapasztalat hátha ez a gondja.
na majd írd be ide hogy mire jutottatok vele, R6-al nincs tapasztalat Manuálja mit ír?
amikor ráadod a gyújtást kéne hangot adnia, nem?
tudomásom szerint itt kel az elő szivatyú minden féle képpen, de a nyomás mérő óra majd igazolja a jövőhéten mi is a történet.
R6-al nincs tapasztalat, de nekem a hornet simán üzemel ezzel a megoldással Ezért mondom ha így sem működik rendese, hogy kikerülted azt a szivattyút akkor valami más baja kell legyen
hát tudod nem a konkrétan veled van bajom hanem az értetlenséggel. Erre azt szokták mondani amilyen a fogattatás olyan a viszont látás...
De van kis kanám természetesen arról üzemeltetem a motort nincs fent a tank, ezért elnézést kérek ez nem volt le írva, de mielőtt jön a támadás a tankkal is próbáltam már és úgy se jobb a helyzet...
Köszi ezt meg próbálom.
Neked véletlenül nincs szövegértelmezési problémád? Most írom, hogy próbáld meg egy "infuzióval" így kikerülöd azt a szivattyút ha így levegőszűrővel működik akkor rossz a szivattyú. Oké tényleg írtad hogy mielőtt szétszedted rossz volt, igazad van. De ez a lekezelő stílus nagyon nem tetszik.
Levegő szűrőhöz több benzin kell? Miért? nem akkor jut be nagyobb mennyiség ha nincs bent a szűrő?
Szerintem próbáld meg, hogy összerakott állapotban, mikor lent van még a tank, lehúzod a "szinkron teszter csöveinek helyéről" azokat a kis záró kupakokat...ilyenkor "befarsoltatod"...több levegőt kap..ha így működik...akkor sok az anyag neki.:)
Na majd akkor az iskolában tanuld meg azt is hogy hogy nem csak 2 fokozata van a működésnek a 100% és a 0%-os. Az fel se merűlt benned hogy akár a 3.3-3.5 báros nyomás nincs meg csak mondjuk 1.5, és azért lesz kevés az üzemenyag mert a levegő szűrőhöz több benzin kel! és már nem győzöm leírni az olvasni nem tudóknak hogy a csavaron már állítottam és sehova nem jutottam vele. szóval írd le még vagy 5 szőr de attól még nem az a baja...
na ne haragudj már de Te kezdted itt a lenézést, mi mondtuk hogy amiket leírtál az alapján ez a baj, Vedd le a tankot, és egy "infúziót" csinálj a motornak ahonnan kapja a benzint így meglátod hogy az a szivattyú jó vagy sem, mivel az a szivattyú nem csinál nagy nyomást mert mivel ez egy karburátoros motor... Nekem itt a hornet neki is van szivattyúja, és így tökéletesen kap benzint. Próbáld meg. De ha nem tudod elviselni hogy valaki segíteni akar csak Te nem vagy képes felfogni akkor vidd el egy hozzá értő szerelőhöz, ha már ide került az írások színvonala!
Az a baj hogy azokon a kis csavarokhoz már csak később nyúltam ahogy írtam már, és előtte is szar volt, szóval nem az van el állítva.

Ha az előszivatyú szar és nincs meg a megfelelő nyomás tehet ilyet...
Igen nem szakmám de autó szerelés viszont igen és a kettő nem ál mesze egymástól...
Hiába leszel szerelő.. ha nem ismertek mást azon a szaros csavaron kívűl..... Akár kit kérdezek azzal a buzi csavarral van megáldva, a szívetek nyugvása érdekébe már tekerve volt az is és semmi változás, max még rosszabb irányba mert be se indúl...
és ha olyan kúrva okosak vagytok értelmes ötletet agyatok nem itt fikázd a másikat meg okoskod...
Úgy látok kár volt ide írnom is egy betűt...
Itt csak a levegőcsavarosok vannak
Ember ne nevettesd már ki magad... Nem csak azt ismerem, de ha egyszer valószinűleg az a baja akkor miért írjam azt hogy nézd meg a guminyomást pl.? Műhely van, ész nincs...
Ha rossz az "elő szivattyúd" akkor légszűrő nélkül miért forog ki rendesen a motor? Ez csak nekem érdekes?
van egy nagyon jól felszerelt műhelyed és nem tudod beállítani a motorodat? gondolom nem szakmád a motorszerelés Nekem pedig hamarosan az lesz Az meg hogy szétszedted a karbikat mindent ugyanúgy összeraktál csak a keverékszabályzó csavarok állását variáltad meg mint ahogy itt írod, szerintem ez mindenkinek arra utal hogy rossz az alapjárati keverékszabályzásod mert ugye csak ahhoz nyúltál. Légszűrő nélkül tökéletesen megy a motorod, Co, levegő, vagy benzin szabályzó csavar van rajta? Mindegy fordíts befelé mindegyiken fél fordulatot ha romlik akkor kifelé felet ekkor ugye vissza jössz ahol most vagy és onnan megint egy felet kifelé és hallgatod mi történik. Próbáld meg
Na akkor úgy hozzá tenném még, hogy azért írtam ide hogy hátha így járt már valaki és mi volt a gond... Aki a motoron a levegőkeverék szabályzó csavart ismeri csak az hagyon, értelmes ötletekre voltam kíváncsi, de úgy látom felesleges. Kaptam közbe olyat hogy esetleg a rossz elő szivatyú is okozhat ilyet szóval most a következő az lesz, hogy megmérni megfelelő-e a nyomás.